Real Madrid og ny målmand?

Afstemning: Hvem skal vogte Real Madrids mål fra næste sæson?

Kepa
3 7.9%
Donnarumma
1 2.6%
De Gea
20 52.6%
Courtois
6 15.8%
Navas
8 21.1%
En anden
Ingen stemmer 0%
Antal stemmer: 38
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
8 år 11 måneder siden #13 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Real Madrid og ny målmand?
Jeg synes at Keylor for ofte skal reddes af holdet i de situationer. Droppet hjemme mod Betis sidste sæson havde eksempelvis meget nær have kostet 2 point, men Ramos gjorde, hvad han gør.

Det er måske ikke så meget det drejer sig om. Af ren æstetiske grunde ser jeg en bedre målmand, da det kunne få holdet til at se endnu mere suveræne ud. Altså hvis man kunne minimere målmands/forsvars fejl. Mener at der er noget om snakken og at der snart skal findes en rigtig god løsning.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #14 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid og ny målmand?
Jeg har det ambivalent med Keylor Navas. På den ene side dropper han på de mest simple indgreb, men på den anden side laver han også de mest spektakulære - og vigtige - feberredninger i de største kampe.

Jeg kan godt li' costaricaneren trods de mærkværdige drops fra tid til anden. Det betyder dog ikke, at jeg ikke vil skifte ham ud med eksempelvis David De Gea, da sidstnævnte er en bedre målmand, men som Dios kløgtigt er inde på, så ser jeg faktisk større mangler i angrebet, og disse ser jeg gerne blive adresseret, før man kaster sig ud i at skifte en målmand, der er fandens vellidt, om det ikke er alt (I know, Steen!).

Keylor Navas en endvidere en spiller, der VIL Real Madrid, hvilket jeg også mener, har sin berettigelse i denne målmandssnak. Det har ingenlunde virket på mig, som om David De Gea inderligt VIL Real Madrid, og hvorfor i alverden skal man så give ham muligheden? Min personlige favorit er Courtois, men som alle andre debatter mm., så handler det bare om min personlige præference.

8 år 11 måneder siden #15 af Neye
Besvaret af Neye på emne Real Madrid og ny målmand?
Så selvfølgelig helst De Gea. En af verdens bedste målmænd og så er han også spanier. Skal han koste en formue, så ville jeg personligt kigge på Bernd Leno. Meget ung men allerede blandt verdens 10 bedste og med potentiale til at nå helt op i toppen. Aktuel markedsværdi iflg. Transfermarkt, omkring 16-20 mio euro. Så mon ikke vi kunne få ham for omkring 25 mio
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Neye.

8 år 11 måneder siden #16 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Real Madrid og ny målmand?
Klasseredning!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #17 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid og ny målmand?

Zyconith skrev: Klasseredning!

Den SKAL jo reddes? Det ville være et vaskeægte drop, hvis han ikke kunne tage den. Det er vildt at se, hvor lave forventninger Real Madrid fans efterhånden har, når det gælder målmanden.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 11 måneder siden #18 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Real Madrid og ny målmand?

Steen skrev:

Zyconith skrev: Klasseredning!

Den SKAL jo reddes? Det ville være et vaskeægte drop, hvis han ikke kunne tage den. Det er vildt at se, hvor lave forventninger Real Madrid fans efterhånden har, når det gælder målmanden.

Alle mål på Navas er drop fra hans side i din verden, ik'?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum