Skal Cristiano Ronaldo have markant lønforhøjelse?
Afstemning: Skal Cristiano Ronaldo have markant lønforhøjelse?
| Nej, han får rigeligt. |
|
12 | 44.4% |
| Ja, det har han fortjent. |
|
15 | 55.6% |
| Antal stemmer: 27 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kom gerne med jeres begrundelser for og imod.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Portugiseren har kontraktudløb i 2021 og han ønsker at lægge endnu et år til kontrakten, men klubben ønsker angiveligt at fastholde kontraktudløb i 2021 og hæve hans løn betragteligt, nemlig fra de nuværende 22 millioner € til lige omkring 30 millioner €.
Klubben har vidst allerede planlagt at give ham en lønforhøjelse og derfor får han nok højst sandsynligt som fortjent.
Florentino Pérez
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Madrid1998 skrev: Der må snart komme en bestemmelse, hvori der bliver sat en "lønloft" for de fodboldspillere altså. Kan ik være moralsk rigtigt at en fodboldspiller kan tjene 40 mio. Euro for at underholde fodboldselsskere mens en læge der redder liv og få grå hår af hans arbejde, skal tjene 1 mio KR. Det jo vanvittigt synes jeg.
Som nyuddannet læge er jeg glad for at du foreslår at jeg skal tjene en hel mil :D
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Tja det kommer vel :-) men mente sådan generelt, du får vel 1 mio efter et par års anciennitet heheDoc.juego skrev:
Madrid1998 skrev: Der må snart komme en bestemmelse, hvori der bliver sat en "lønloft" for de fodboldspillere altså. Kan ik være moralsk rigtigt at en fodboldspiller kan tjene 40 mio. Euro for at underholde fodboldselsskere mens en læge der redder liv og få grå hår af hans arbejde, skal tjene 1 mio KR. Det jo vanvittigt synes jeg.
Som nyuddannet læge er jeg glad for at du foreslår at jeg skal tjene en hel mil :D
God video..Ronaldo indrømmer at han fokuserer på at lave mål fremfor skills!
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
mohbar skrev:
God video..Ronaldo indrømmer at han fokuserer på at lave mål fremfor skills!
Det er så fedt, at han endeligt indrømmer det, ellers havde vi da aldrig fundet ud af det :-D
Florentino Pérez