Skal Cristiano Ronaldo have markant lønforhøjelse?

Afstemning: Skal Cristiano Ronaldo have markant lønforhøjelse?

Nej, han får rigeligt.
12 44.4%
Ja, det har han fortjent.
15 55.6%
Antal stemmer: 27
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Nå, skal vores portugisiske ven aflønnes i samme skala som Neymar og Messi eller skal han fastholdes på den nuværende løn?

Kom gerne med jeres begrundelser for og imod.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Administrationen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af nono
Selvfølgelig skal han have som fortjent.

8 år 11 måneder siden #3 af Vinícius
Jovist, som verdens bedste spiller burde han også få den største løn - det har han da fortjent, men har han virkelig brug for pengene? ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 11 måneder siden #4 af Sahinovic

Portugiseren har kontraktudløb i 2021 og han ønsker at lægge endnu et år til kontrakten, men klubben ønsker angiveligt at fastholde kontraktudløb i 2021 og hæve hans løn betragteligt, nemlig fra de nuværende 22 millioner € til lige omkring 30 millioner €.

Klubben har vidst allerede planlagt at give ham en lønforhøjelse og derfor får han nok højst sandsynligt som fortjent.

Florentino Pérez

8 år 11 måneder siden #5 af Neye
Jeg har det sådan, at hvis klubben vil sikre sig, at Ronaldo skal blive i klubben karrieren ud, , ville det være en klog beslutning at tilbyde ham en løn der matcher det aktuelle marked men jeg har det lidt svært ved at Ronaldo selv anmoder om at få så meget mere i løn, på et marked - der især i sommers - er kommet helt ud af proportion. Prisniveauet er løbet helt amok pga. enkelte aktører på markedet og det kan jeg simpelthen ikke synes om og jeg så gerne der blev gjort noget centralt for at regulere det.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Neye.

8 år 11 måneder siden #6 af Madrid1998
Der må snart komme en bestemmelse, hvori der bliver sat en "lønloft" for de fodboldspillere altså. Kan ik være moralsk rigtigt at en fodboldspiller kan tjene 40 mio. Euro for at underholde fodboldselsskere mens en læge der redder liv og få grå hår af hans arbejde, skal tjene 1 mio KR. Det jo vanvittigt synes jeg.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Sam

8 år 11 måneder siden #7 af Doc.juego

Madrid1998 skrev: Der må snart komme en bestemmelse, hvori der bliver sat en "lønloft" for de fodboldspillere altså. Kan ik være moralsk rigtigt at en fodboldspiller kan tjene 40 mio. Euro for at underholde fodboldselsskere mens en læge der redder liv og få grå hår af hans arbejde, skal tjene 1 mio KR. Det jo vanvittigt synes jeg.

Som nyuddannet læge er jeg glad for at du foreslår at jeg skal tjene en hel mil :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Evden

8 år 11 måneder siden #8 af Madrid1998

Doc.juego skrev:

Madrid1998 skrev: Der må snart komme en bestemmelse, hvori der bliver sat en "lønloft" for de fodboldspillere altså. Kan ik være moralsk rigtigt at en fodboldspiller kan tjene 40 mio. Euro for at underholde fodboldselsskere mens en læge der redder liv og få grå hår af hans arbejde, skal tjene 1 mio KR. Det jo vanvittigt synes jeg.

Som nyuddannet læge er jeg glad for at du foreslår at jeg skal tjene en hel mil :D

Tja det kommer vel :-) men mente sådan generelt, du får vel 1 mio efter et par års anciennitet hehe

8 år 11 måneder siden #9 af mohbar

God video..Ronaldo indrømmer at han fokuserer på at lave mål fremfor skills!

8 år 11 måneder siden #10 af Madrid1998
Suprise suprise ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

8 år 11 måneder siden #11 af Sahinovic

mohbar skrev:

God video..Ronaldo indrømmer at han fokuserer på at lave mål fremfor skills!

Det er så fedt, at han endeligt indrømmer det, ellers havde vi da aldrig fundet ud af det :-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum