Billetter til Real Madrid - Alaves

6 år 6 måneder siden #1 af Ditte
Hej
Håber I kan hjælpe mig, da jeg er lidt i panik over de forskellige måder at købe billet på til Real Madrids kampe. Jeg har købt flybillet og bestilt hotel til Madrid - og mangler nu at købe 4 billetter til kampen mellem Real Madrid og Alaves i februar - men jeg aner ikke, hvor det er 'sikkert' og billigst at købe dem? Som andre nævner i tidligere tråde, bliver der først åbnet op på RM's hjemmeside kort tid før kampene - og jeg vil gerne have det på plads... men vil heller ikke betale en bondegård... Hvad gør I andre? Jeg er Madridista - måske er der så forkøbsret, eller...? måske ikke :-) Jeg er ikke så ferm i denne verden... og det er til en gave, så jeg vil være taknemlig for lidt kyndig hjælp :-) TAK :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #3 af Ditte
Ja, jeg har læst jeres fine guide... jeg tør bare ikke vente med at købe dem... :-S Måske andre har andre ideer?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #4 af R7CR7GB11

Ditte skrev: Ja, jeg har læst jeres fine guide... jeg tør bare ikke vente med at købe dem... :-S Måske andre har andre ideer?


Hej Ditte,

Jeg kan varmt anbefale Entradas Madrid. Jeg har selv brugt dem 2-3 gange og hver gang har billetterne ligget klar til mig i receptionen da jeg ankom.
Her er et link til den kamp du omtaler:
www.entradasmadrid.com/en/tickets/666/re...eague-2017-2018.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #5 af Prinz
Mod de mindre hold er der omkring 10.000 ledige pladser så mon ikke de kan købes dernede......jeg skal der ned igen sidst i nov. mod Málaga og vi køber billetterne der nede fly og hotel er bestilt:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #6 af Daniel

Ditte skrev: Ja, jeg har læst jeres fine guide... jeg tør bare ikke vente med at købe dem... :-S Måske andre har andre ideer?


Hej Ditte

Mod netop Alavés vil jeg næsten vove og påstå, at det er umuligt ikke at få billetter. Det er ikke en kamp, der er i høj kurs i den spanske hovedstad, hvorfor du ganske roligt kan benytte dig af realmadrid.com, som vi ligeledes henviser til i vores rejseguide.

Og som vi skriver:

Med mindre der er tale om en af de helt store kampe mod Barcelona eller Atlético Madrid, vil I praktisk talt altid kunne købe billetterne direkte ved billetlugen på Estadio Santiago Bernabéu. De har åbent på kampdage frem til en time før kampstart. Vi anbefaler dog at tage derud i så god tid som muligt.


Jeg vil dog foreslå dig at bestille dem hjemmefra over realmadrid.com, printe dem ud og medbringe dem til kampen. Det fungerede ganske problemfri for en kammersjuk og undertegnede mod Barcelona i den Spanske Super Cup. Og når du er (carnet) madridista kan du købe dine billetter, via realmadrid.com, to dage før den almindelige offentlighed og op til en uge (plus det løse) inden kampen.

Derfor: No worries. Bare hold øje med realmadrid.com :-)

Venlig Hilsen
Daniel, madridista.dk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum