Biletter Real Madrid - Las Palmas

2 år 1 måned siden #1 af Tobicm
Hej..

Jeg har lige forsøgt at købe 2 billetter til kampen på Søndag, på Realmadrid.com
men når jeg skal gennemføre betalingen bliver den afvist, har forsøgt med både Visa Dankort, og Mastercard ( der er selvfølgelig dækning på kontoen )

Har i nogle erfaringer med dette?

og tror i det kan være muligt at købe biletter dernede?

Mvh..

Tobias

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #2 af Siempre fiel

Tobicm skrev: Hej..

Jeg har lige forsøgt at købe 2 billetter til kampen på Søndag, på Realmadrid.com
men når jeg skal gennemføre betalingen bliver den afvist, har forsøgt med både Visa Dankort, og Mastercard ( der er selvfølgelig dækning på kontoen )

Har i nogle erfaringer med dette?

og tror i det kan være muligt at købe biletter dernede?

Mvh..

Tobias

Der har tidligere været enorme vanskeligheder med at købe fra DK, men personligt har jeg ikke længere problemer med det. Der blir langtfra udsolgt til kampen - slet ikke nu hvor holdet spiller som AGF - så du ka ganske sikkert købe en hel række for dig selv dernede, helt uden problemer

2 år 1 måned siden #3 af Tobicm
Mange tak for svaret’

Jeg krydser fingre og håber på at kunne få et par stykker dernede :)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.