Salg af Ronaldo

2 år 1 uge siden #1 af jens
Salg af Ronaldo blev oprettet af jens
Burde man sælge Ronaldo efter denne sæson, eftersom han er blevet en ældre herre og ikke viser det samme niveau som før? Det skal også være snart, hvis man vil have penge for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #2 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Salg af Ronaldo

jens skrev: Burde man sælge Ronaldo efter denne sæson, eftersom han er blevet en ældre herre og ikke viser det samme niveau som før? Det skal også være snart, hvis man vil have penge for ham.

Hej og velkommen til med dit første indlæg.

Nej Ronaldo skal absolut ikke sælges.

Der kan stadig presses meget ud af ham og selv om han pt. ikke scorer/assisterer i La Liga (det kommer han med sikkerhed til at gøre) så er han KONGEN af Champions League! Han har masser af rekorder at slå både på klub- og personligt plan.

AT sælge ham (hvilket med sikkerhed ikke kommer til at ske) vil være som at spille russisk roulette i et 5/6 revolverspil. I en tid hvor vores angreb stinker langt væk og han er en af de få der bidrager i angrebsspillet.
Sidste redigering: 2 år 1 uge siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, El Siete

2 år 1 uge siden #3 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Salg af Ronaldo
Når man (Ronaldo) er i gang med sin 9. sæson i klubben, har spillet over 400 kampe (helt præcist 410) og scoret 417 mål – i øvrigt også er alle tiders topscorer i klubben med næsten 100 mål ned til nummer to på listen – har været med til at vinde (læs: haft enorm indflydelse på at vinde) 3 Champions League-titler, har været topscorer i Champions League 5 år i træk – godt på vej mod 6 år i træk – har vundet 14 kollektive trofæer (til sammenligning vandt Raúl 16 trofæer på 16 sæsoner), har scoret 98 CL mål i 93 kampe og 287 La Liga mål i 274 kampe, for ikke også at tale om hans 128 assist, så har man optjent en lang lang snor i klubben... det er mangel på respekt at ønske ham væk, fordi han har fået en lidt sløvere start end normalt. I denne sæson lyder tallene 11 mål og 3 assist i 16 kampe (direkte involveret i 14 mål), det er altså ikke dårligt på nogen måde. Og ja faktisk har Ronaldo både bedre goal- og assist ratio i 2017 sammenlignet med Messi...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 2 år 1 uge siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Zyconith, Cristiano Ronaldo, ChrillRM14, Jonas, Jakobsif555, MadridistaPorVida, El Siete, Mosse, SeQueda og 1 flere

2 år 1 uge siden #4 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Salg af Ronaldo
Jeg ved rigtig mange herinde gerne vil sende ham videre og score en god stak penge for ham. Personligt er jeg dog af en lidt anden mening, da jeg mener at han, efter snart ti år i klubben, er ved at blive en legende. Og legender behandler man derefter og loyalitet går begge veje.

Jeg siger han kun er ved at blive en legende, på trods af alle rekorderne (se bare Real Madrids indlæg ovenover), da han, efter min mening, mangler den sidste del - at sætte klubben foran sig selv, og ikke kun tænker på sine personlige rekorder og sit brand. Han mangler at blive indbegrebet af Real Madrid, som f.eks Raul var/er det, og man sidder lidt med fornemmelsen af, nogle gange, at han kunne smutte ud af døren hvert øjeblik, hvis det skulle være. Eller måske er det bare medierne der skaber den opfattelse.

Meningerne omkring Casillas’ og Rauls afgange fra klubben er mange, de fik ikke den bedste afsked og jeg ser gerne det ikke sker for Ronaldo. Mange andre spillere burde sendes videre før ham (ehem, Bale). Personligt er jeg lidt “ligeglad” med at han så ikke “performer” lige nu, vi ved alle hvad han er i stand til, og folk glemmer hurtigt hans bidrag i slutningen af sidste sæson f.eks, og på andre tidspunkter, for ikke så forfærdeligt mange måneder siden. Græsset er altid grønnere, som man siger, og det er nærmest et mantra i denne klub, i visse kredse.

Lad ham blive her nogle år endnu, og hvis han gerne vil prøve noget andet, f.eks USA, så lad ham tage afsted for at vende tilbage i en anden rolle, som Raul gjorde det.
Hans brand er samtidig så stærkt at Real Madrid ikke kan lade en anden klub, som PSG, overtage. Real Madrid skal associeres med Ronaldo i mange år fremover, det vil gavne os sportsligt såvel som økonomisk.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 år 1 uge siden ved El Siete.

2 år 1 uge siden #5 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Salg af Ronaldo

Real Madrid skrev: Når man (Ronaldo) er i gang med sin 9. sæson i klubben, har spillet over 400 kampe (helt præcist 410) og scoret 417 mål – i øvrigt også er alle tiders topscorer i klubben med næsten 100 mål ned til nummer to på listen – har været med til at vinde (læs: haft enorm indflydelse på at vinde) 3 Champions League-titler, har været topscorer i Champions League 5 år i træk – godt på vej mod 6 år i træk – har vundet 14 kollektive trofæer (til sammenligning vandt Raúl 16 trofæer på 16 sæsoner), har scoret 98 CL mål i 93 kampe og 287 La Liga mål i 274 kampe, for ikke også at tale om hans 128 assist, så har man optjent en lang lang snor i klubben... det er mangel på respekt at ønske ham væk, fordi han har fået en lidt sløvere start end normalt. I denne sæson lyder tallene 11 mål og 3 assist i 16 kampe (direkte involveret i 14 mål), det er altså ikke dårligt på nogen måde. Og ja faktisk har Ronaldo både bedre goal- og assist ratio i 2017 sammenlignet med Messi...

Det må være min næste signatur. Den her tråd er for langt ude.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 1 uge siden #6 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Salg af Ronaldo
På ingen måde, der er ingen der er over klubben men Messi og Ronaldo er tæt på, hvis ikke de indirekte lidt er det.

Han kan give real rigtig meget og der er andre der står foran i køen til at smutte før ham og det med at man skal nå at have penge for ham er fløjtende ligegyldigt. Visse dele af BBC og måske målmands posten skal genovervejes før Ronaldo skal have lov til at afslutte sin karriere i Madrid. Uden nogen ordentlig afløser vil vi mangle alt for meget.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 1 uge siden #7 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Salg af Ronaldo

Carlos3 skrev: På ingen måde, der er ingen der er over klubben men Messi og Ronaldo er tæt på, hvis ikke de indirekte lidt er det.

Han kan give real rigtig meget og der er andre der står foran i køen til at smutte før ham og det med at man skal nå at have penge for ham er fløjtende ligegyldigt. Visse dele af BBC og måske målmands posten skal genovervejes før Ronaldo skal have lov til at afslutte sin karriere i Madrid. Uden nogen ordentlig afløser vil vi mangle alt for meget.

Helt enig og her er det vel på plads at anerkende, for en yderst sjælden gang Barcelona (selv et ur der er gået i stå viser rigtigt 2 x i døgnet..) for ikke at ville sælge Messi og Neymar om de så fik hele byen Barcelona for dem.

CR7 har, selvom mange RM fans måtte hade at erkende det, virkelig været en gevinst for os i stort set alle henseender. Og han skal blive indtil vi har presset det sidste ud af ham, og mere til!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

2 år 1 uge siden #8 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Salg af Ronaldo

El Siete skrev: Jeg ved rigtig mange herinde gerne vil sende ham videre og score en god stak penge for ham. Personligt er jeg dog af en lidt anden mening, da jeg mener at han, efter snart ti år i klubben, er ved at blive en legende. Og legender behandler man derefter og loyalitet går begge veje.

Jeg siger han kun er ved at blive en legende, på trods af alle rekorderne (se bare Real Madrids indlæg ovenover), da han, efter min mening, mangler den sidste del - at sætte klubben foran sig selv, og ikke kun tænker på sine personlige rekorder og sit brand. Han mangler at blive indbegrebet af Real Madrid, som f.eks Raul var/er det, og man sidder lidt med fornemmelsen af, nogle gange, at han kunne smutte ud af døren hvert øjeblik, hvis det skulle være. Eller måske er det bare medierne der skaber den opfattelse.

Meningerne omkring Casillas’ og Rauls afgange fra klubben er mange, de fik ikke den bedste afsked og jeg ser gerne det ikke sker for Ronaldo. Mange andre spillere burde sendes videre før ham (ehem, Bale). Personligt er jeg lidt “ligeglad” med at han så ikke “performer” lige nu, vi ved alle hvad han er i stand til, og folk glemmer hurtigt hans bidrag i slutningen af sidste sæson f.eks, og på andre tidspunkter, for ikke så forfærdeligt mange måneder siden. Græsset er altid grønnere, som man siger, og det er nærmest et mantra i denne klub, i visse kredse.

Lad ham blive her nogle år endnu, og hvis han gerne vil prøve noget andet, f.eks USA, så lad ham tage afsted for at vende tilbage i en anden rolle, som Raul gjorde det.
Hans brand er samtidig så stærkt at Real Madrid ikke kan lade en anden klub, som PSG, overtage. Real Madrid skal associeres med Ronaldo i mange år fremover, det vil gavne os sportsligt såvel som økonomisk.

Alligevel har han spillet her i 9 sæsoner snart. Det er ikke mange fodboldspillere i moderne fodbold, du ser blive i en klub i næsten 10 år, især ikke spillere som ikke er af egen avl.

Ps. og selvfølgelig er Ronaldo allerede en stor legende i klubben – de fleste har ham allerede i top tre med Raúl og Di Stéfano.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 2 år 1 uge siden ved Real Madrid.

2 år 1 uge siden #9 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Salg af Ronaldo
Heldigvis for os, altså den del af fanbasen der gerne vil se flot fodbold, er han forhåbentligt væk om ihvertfald to år.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

2 år 1 uge siden #10 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Salg af Ronaldo
Det er sjovt som debatten kun går på om klubben ska fyre ham afsted - og man taler om lang snor og sådan. Ingen nævner at ALT tyder på at Ronaldo rent faktisk VILLE væk her i sommers og at det kun på et hængende hår lykkedes klubben at overtale ham. Dog først efter at klubben havde været totalt i panik og man ka i hvert fald nemt spekulere i at det kostede på planlægningsfronten og var medvirkende til en elendig transfersommer.

Det var så fortiden - hva der er endnu mere mærkeligt slet ik nævnes er at der jo florerer rygter i adskillige medier om at han vil væk til sommer. Der har også været beretninger om at han på et tidspunkt tog ordet i omklædningsrummet og gav andre spillere skylden for de elendige resultater og selv fralagde sig alt ansvar. Man ka naturligvis ik vide hva der er sandt, ligesom man ik med sikkerhed ka sige at han finder tidligere tiders form frem igen - han har trods alt været dårligere og dårligere spillende de sidste 1½-2 år, kun med en scoringsmæssig opblomstring i foråret. Jeg siger ik at han bare SKA sælges til sommer, men jeg synes det er helt vanvittigt at nogle allerede vil frede ham på nuværende tidspunkt. Der er et halvt år til sommer, manden er 33 og er kun blevet dårligere - jeg ska i hvert fald se tegn på bedring inden sommer før jeg vil afgive dommen

2 år 1 uge siden #11 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Salg af Ronaldo

Real Madrid skrev:

El Siete skrev: Jeg ved rigtig mange herinde gerne vil sende ham videre og score en god stak penge for ham. Personligt er jeg dog af en lidt anden mening, da jeg mener at han, efter snart ti år i klubben, er ved at blive en legende. Og legender behandler man derefter og loyalitet går begge veje.

Alligevel har han spillet her i 9 sæsoner snart. Det er ikke mange fodboldspillere i moderne fodbold, du ser blive i en klub i næsten 10 år, især ikke spillere som ikke er af egen avl.

Ps. og selvfølgelig er Ronaldo allerede en stor legende i klubben – de fleste har ham allerede i top tre med Raúl og Di Stéfano.

Du har selvfølgelig ret, jeg læner også mere til at det er medierne der pisker en stemning op og han virkelig gerne vil klubben.

Det lød måske lidt hårdere end det skulle lyde, jeg mener bare personligt ikke han er oppe på niveau med Raul og Di Stefano, der levede og åndede for klubben og er indbegrebet af Real Madrid. Jeg har ikke den samme følelse når jeg tænker på Ronaldo - endnu.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 1 uge siden #12 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Salg af Ronaldo

Siempre fiel skrev: Det er sjovt som debatten kun går på om klubben ska fyre ham afsted - og man taler om lang snor og sådan. Ingen nævner at ALT tyder på at Ronaldo rent faktisk VILLE væk her i sommers og at det kun på et hængende hår lykkedes klubben at overtale ham. Dog først efter at klubben havde været totalt i panik og man ka i hvert fald nemt spekulere i at det kostede på planlægningsfronten og var medvirkende til en elendig transfersommer.

Det var så fortiden - hva der er endnu mere mærkeligt slet ik nævnes er at der jo florerer rygter i adskillige medier om at han vil væk til sommer. Der har også været beretninger om at han på et tidspunkt tog ordet i omklædningsrummet og gav andre spillere skylden for de elendige resultater og selv fralagde sig alt ansvar. Man ka naturligvis ik vide hva der er sandt, ligesom man ik med sikkerhed ka sige at han finder tidligere tiders form frem igen - han har trods alt været dårligere og dårligere spillende de sidste 1½-2 år, kun med en scoringsmæssig opblomstring i foråret. Jeg siger ik at han bare SKA sælges til sommer, men jeg synes det er helt vanvittigt at nogle allerede vil frede ham på nuværende tidspunkt. Der er et halvt år til sommer, manden er 33 og er kun blevet dårligere - jeg ska i hvert fald se tegn på bedring inden sommer før jeg vil afgive dommen

Hov! Stop!

Tydede alt på, han ville væk?!!

Ah... hvis man kun læser TribalFootball og Goal, men nej, ALT tydede ikke på, han ville væk...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Real Madrid, AmorMadrid, Jbner, Vanbasten181, Nord

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.