Salg af Ronaldo

2 år 2 uger siden #13 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Salg af Ronaldo

mohbar skrev:

Carlos3 skrev: På ingen måde, der er ingen der er over klubben men Messi og Ronaldo er tæt på, hvis ikke de indirekte lidt er det.

Han kan give real rigtig meget og der er andre der står foran i køen til at smutte før ham og det med at man skal nå at have penge for ham er fløjtende ligegyldigt. Visse dele af BBC og måske målmands posten skal genovervejes før Ronaldo skal have lov til at afslutte sin karriere i Madrid. Uden nogen ordentlig afløser vil vi mangle alt for meget.

Helt enig og her er det vel på plads at anerkende, for en yderst sjælden gang Barcelona (selv et ur der er gået i stå viser rigtigt 2 x i døgnet..) for ikke at ville sælge Messi og Neymar om de så fik hele byen Barcelona for dem.

CR7 har, selvom mange RM fans måtte hade at erkende det, virkelig været en gevinst for os i stort set alle henseender. Og han skal blive indtil vi har presset det sidste ud af ham, og mere til!

Når det så er sagt jamen så er da der heller ingen tvivl om at han ikke er hva han har været og at det kun går ned af herfra, men synes dog stadig man er et stykke fra at kunne konkludere at han ikke er startpladesen værd længere, men længe går der nok ikke, men det kommer som nogen også pointerer herinde helt an på hvordan manden selv tackler sin nedadgående formkurve, vil han blive i klubben og samarbejde om at få det bedste ud afdet så må han gerne blive mange år endnu for min skyld, men føler han sig forrådt, snydt eller undermineret af trænere, spillere og bestyrelsen når man begynder at tage spilletid fra ham, så skal han være velkommen til at søge andre græsgange.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #14 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Salg af Ronaldo
Jeps. Sælg ham gerne til sommer og hent Neymar eller Hazard til klubben :)

2 år 2 uger siden #15 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Salg af Ronaldo

DarioGomez skrev:

Siempre fiel skrev: Det er sjovt som debatten kun går på om klubben ska fyre ham afsted - og man taler om lang snor og sådan. Ingen nævner at ALT tyder på at Ronaldo rent faktisk VILLE væk her i sommers og at det kun på et hængende hår lykkedes klubben at overtale ham. Dog først efter at klubben havde været totalt i panik og man ka i hvert fald nemt spekulere i at det kostede på planlægningsfronten og var medvirkende til en elendig transfersommer.

Det var så fortiden - hva der er endnu mere mærkeligt slet ik nævnes er at der jo florerer rygter i adskillige medier om at han vil væk til sommer. Der har også været beretninger om at han på et tidspunkt tog ordet i omklædningsrummet og gav andre spillere skylden for de elendige resultater og selv fralagde sig alt ansvar. Man ka naturligvis ik vide hva der er sandt, ligesom man ik med sikkerhed ka sige at han finder tidligere tiders form frem igen - han har trods alt været dårligere og dårligere spillende de sidste 1½-2 år, kun med en scoringsmæssig opblomstring i foråret. Jeg siger ik at han bare SKA sælges til sommer, men jeg synes det er helt vanvittigt at nogle allerede vil frede ham på nuværende tidspunkt. Der er et halvt år til sommer, manden er 33 og er kun blevet dårligere - jeg ska i hvert fald se tegn på bedring inden sommer før jeg vil afgive dommen

Hov! Stop!

Tydede alt på, han ville væk?!!

Ah... hvis man kun læser TribalFootball og Goal, men nej, ALT tydede ikke på, han ville væk...

Alt tyder på at polemikken var skabt at Ronaldo selv. Oplysningerne kom fra hans indercirkel, hvilket blev bekræftet af troværdige medier som The Guardian. Om det var fordi han ville have opmærksomhed, en bedre kontrakt eller han rent faktisk ville væk skal være usagt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

2 år 2 uger siden #16 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Salg af Ronaldo

Raul 4 ever skrev:

DarioGomez skrev:

Siempre fiel skrev: Det er sjovt som debatten kun går på om klubben ska fyre ham afsted - og man taler om lang snor og sådan. Ingen nævner at ALT tyder på at Ronaldo rent faktisk VILLE væk her i sommers og at det kun på et hængende hår lykkedes klubben at overtale ham. Dog først efter at klubben havde været totalt i panik og man ka i hvert fald nemt spekulere i at det kostede på planlægningsfronten og var medvirkende til en elendig transfersommer.

Det var så fortiden - hva der er endnu mere mærkeligt slet ik nævnes er at der jo florerer rygter i adskillige medier om at han vil væk til sommer. Der har også været beretninger om at han på et tidspunkt tog ordet i omklædningsrummet og gav andre spillere skylden for de elendige resultater og selv fralagde sig alt ansvar. Man ka naturligvis ik vide hva der er sandt, ligesom man ik med sikkerhed ka sige at han finder tidligere tiders form frem igen - han har trods alt været dårligere og dårligere spillende de sidste 1½-2 år, kun med en scoringsmæssig opblomstring i foråret. Jeg siger ik at han bare SKA sælges til sommer, men jeg synes det er helt vanvittigt at nogle allerede vil frede ham på nuværende tidspunkt. Der er et halvt år til sommer, manden er 33 og er kun blevet dårligere - jeg ska i hvert fald se tegn på bedring inden sommer før jeg vil afgive dommen

Hov! Stop!

Ah... hvis man kun læser TribalFootball og Goal, men nej, ALT tydede ikke på, han ville væk...

Alt tyder på at polemikken var skabt at Ronaldo selv. Oplysningerne kom fra hans indercirkel, hvilket blev bekræftet af troværdige medier som The Guardian. Om det var fordi han ville have opmærksomhed, en bedre kontrakt eller han rent faktisk ville væk skal være usagt.

Det er helt normalt at der altid huserer mange historier i medierne om de allerstørste stjerner og diverse transfermuligheder, Kina for 2000 mia euro osv. Det har man bl.a. også set med Messi der bl.a. fik liket manchester city.

Jeg tror at deres agenter altid er ude og tale deres kontrakter op. det er en del af deres arbejde.
Og man kan heller ikke som fodboldelsker forvente at hver gang der kommer en historie om at nu er ronaldo på vej til Kina, USA, United, PSG osv. så skal han indkalde til pressekonference for at dementere historien. SÅ ville han ikke bestille andet, vel.
Sidste redigering: 2 år 2 uger siden ved mohbar.

2 år 2 uger siden #17 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Salg af Ronaldo

DarioGomez skrev:

Hov! Stop!

Jeg læser hverken eller (og har aldrig hørt om førstnævnte) - men alle medier rapporterede det samme. Men hov stop, jeg glemte at du naturligvis har insiderviden der trumfer de konventionelle medier. Men lad os så bare sige at "meget stærke rygter" sagde at han ville væk (noget som ville ha været det nemmeste i verden for Ronaldo at dementere, men det gjorde han aldrig - hmm, hvorfor dog ;-)

2 år 2 uger siden #18 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Salg af Ronaldo

mohbar skrev:

Raul 4 ever skrev:

DarioGomez skrev:

Hov! Stop!

Det er helt normalt at der altid huserer mange historier i medierne om de allerstørste stjerner og diverse transfermuligheder, Kina for 2000 mia euro osv. Det har man bl.a. også set med Messi der bl.a. fik liket manchester city.

Jeg tror at deres agenter altid er ude og tale deres kontrakter op. det er en del af deres arbejde.
Og man kan heller ikke som fodboldelsker forvente at hver gang der kommer en historie om at nu er ronaldo på vej til Kina, USA, United, PSG osv. så skal han indkalde til pressekonference for at dementere historien. SÅ ville han ikke bestille andet, vel.

Hahaha, ok sådan ka man også tale det ned :-D du taler som om det var en lille notits i Viborg Stiftstidende :-) Det var den suverænt største bombe af en historie som samtlige medier dækkede tungt i flere uger - og det skabte enorm uro omkring klubben. Her mener du ik at Ronaldo - hvis der intet var om snakken - sku bruge 4 sekunder på at svare en enkelt journalist at han er glad i Madrid og ik har intentioner om at skride? Ok, fair nok - jeg må erkende at vi er uenige så. Men det var egentlig også blot for at forsøge at beskrive at der er adskillige historier omkring Ronaldo og hans forbliven/tilfredshed i klubben som gør at det ik nødvendigvis er klubben der vil skille sig af med Ronaldo, men det ka bestemt lige så nemt vise sig at være ham der vil væk - og i så fald synes jeg bare man ska vise ham hvor døren er

2 år 2 uger siden #19 af mohbar

Siempre fiel skrev:

mohbar skrev:

Raul 4 ever skrev:

DarioGomez skrev:

Hov! Stop!

Hahaha, ok sådan ka man også tale det ned :-D du taler som om det var en lille notits i Viborg Stiftstidende :-) Det var den suverænt største bombe af en historie som samtlige medier dækkede tungt i flere uger - og det skabte enorm uro omkring klubben. Her mener du ik at Ronaldo - hvis der intet var om snakken - sku bruge 4 sekunder på at svare en enkelt journalist at han er glad i Madrid og ik har intentioner om at skride? Ok, fair nok - jeg må erkende at vi er uenige så. Men det var egentlig også blot for at forsøge at beskrive at der er adskillige historier omkring Ronaldo og hans forbliven/tilfredshed i klubben som gør at det ik nødvendigvis er klubben der vil skille sig af med Ronaldo, men det ka bestemt lige så nemt vise sig at være ham der vil væk - og i så fald synes jeg bare man ska vise ham hvor døren er

Jaja næsten alle de kulørte insisterede på at Ronaldos valg var irreversible og at han absolut var på vej væk fra Real Madrid.... og så -direkte fra kilden selv:
“Winning trophies for my club last season was great, just like the individual awards I got. It would be good to do it again,” Citat Ronaldo.

2 år 2 uger siden #20 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Salg af Ronaldo
Jeg skal slet ikke kunne skelne mellem hvad der er sandt/forkert omkring Ronaldo transferen i sommers. Men når han nu sæson efter sæson bliver ved med at gentage, at han er glad og gerne vil slutte sin karriere i Real Madrid, kan man så forlange mere af ham?

Hvis jeg husker rigtigt, så skriver medierne om det hvert år, og det virker for mig som om, at Ronaldo simpelthen bare er kørt træt i det og ikke længere vil deltage i deres cirkus. Da det skete var han også på ferie, og sådan rent praktisk - forlanger man så, at han kontakter en journalist for at aflive falske rygter der går om ham hvert år - altså, hvorfor skulle han gøre det? :-D

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 2 år 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, mohbar, R7CR7GB11, AmorMadrid, Vanbasten181

2 år 2 uger siden #21 af Neye
Besvaret af Neye på emne Salg af Ronaldo
Han kan ikke det samme som før og det er på tide vi tænker i tiden efter Ronaldo. Og når de tanker bliver omsat til handling og Ronaldo får en mere nichebestemt rolle end hans hidtidige, så søger han selv væk.

2 år 2 uger siden #22 af Neye

Raul 4 ever skrev: Alt tyder på at polemikken var skabt at Ronaldo selv. Oplysningerne kom fra hans indercirkel, hvilket blev bekræftet af troværdige medier som The Guardian. Om det var fordi han ville have opmærksomhed, en bedre kontrakt eller han rent faktisk ville væk skal være usagt.

Jeg er ret enig i den udlægning

2 år 2 uger siden #23 af mohbar

Neye skrev: Han kan ikke det samme som før og det er på tide vi tænker i tiden efter Ronaldo. Og når de tanker bliver omsat til handling og Ronaldo får en mere nichebestemt rolle end hans hidtidige, så søger han selv væk.

Nogle medier har snakket om at han foreslår at Real køber Marquinhos og Guedes (begge fra PSG). Det synes jeg virker pænt rationelt: Marquinhos bliver bedre og bedre. Guedes er allerede nu for vild. Jaja jeg ved at vi har Asensio og Isco, men Guedes har bare mere overblik, bedre beslutningstagen og er mindre selvisk.
Sidste redigering: 2 år 2 uger siden ved mohbar.

2 år 2 uger siden #24 af Neye

mohbar skrev: Nogle medier har snakket om at han foreslår at Real køber Marquinhos og Guedes (begge fra PSG). Det synes jeg virker pænt rationelt: Marquinhos bliver bedre og bedre. Guedes er allerede nu for vild. Jaja jeg ved at vi har Asensio og Isco, men Guedes har bare mere overblik, bedre beslutningstagen og er mindre selvisk.

Hver sin smag......

Personligt tror jeg at Isco har potentiale til - efter slutrunden til sommer - at bevæge sig op som en af de helt store stjerner i Europa. Så Guedes vil i så fald ikke blive en erstatning for ham.
Jeg tror faktisk også at Asensio er lige på nippet til sit gennembrud. Han har potentialet men mangler stadig lige at få højnet bundniveauet - og det kommer hurtigst med spilletid.
Bag de to unge superspillere, har Real Madrid en hel hær af super midtbanespillere som umiddelbart ser ud til ikke at være nødvendige at skifte ud. Som jeg ser det, er det ikke midtbanefolk der mangler fremadrettet men derimod angrebsspillere og skal der forstærkninger til i forsvaret, så er høj kvalitet på backpladserne vigtige - også 2. valget. På CB tror jeg egentlig det ligger fast, at Varane er fremtiden og her tror jeg også det ligger fast, at når Ramos er ved at være færdig, så bliver det Laporte der ryger ind ved siden af Varane. Vallejo bliver også eget vigtig (som Nacho er nu) i fremtiden.
Sidste redigering: 2 år 2 uger siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.