Reklamer alle vegne!

2 år 5 dage siden #1 af ABC
Reklamer alle vegne! blev oprettet af ABC
Jeg synes efterhånden, det er stukket helt af med alle de reklamer, der er plastret op på denne side. Er det ikke muligt at i (jer der driver denne side) skærer ned for ønsket om ussel mammon.. og lader lysten drive værket!? Jeg kunne sagtens uddybe, men jeg tænker at alle brugere ved hvad jeg mener!

ABC: Asensio Benzema Cristiano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 dage siden #2 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Reklamer alle vegne!

ABC skrev: Jeg synes efterhånden, det er stukket helt af med alle de reklamer, der er plastret op på denne side. Er det ikke muligt at i (jer der driver denne side) skærer ned for ønsket om ussel mammon.. og lader lysten drive værket!? Jeg kunne sagtens uddybe, men jeg tænker at alle brugere ved hvad jeg mener!

Vi har to samarbejdspartnere: Nordicbet og Unisport.

2 år 5 dage siden #3 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Reklamer alle vegne!

Daniel skrev:

ABC skrev: Jeg synes efterhånden, det er stukket helt af med alle de reklamer, der er plastret op på denne side. Er det ikke muligt at i (jer der driver denne side) skærer ned for ønsket om ussel mammon.. og lader lysten drive værket!? Jeg kunne sagtens uddybe, men jeg tænker at alle brugere ved hvad jeg mener!

Som begge bidrager med præmier til diverse konkurrencer her på siden.

2 år 5 dage siden #4 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Reklamer alle vegne!

Administrationen skrev:

Daniel skrev:

Som begge bidrager med præmier til diverse konkurrencer her på siden.

Nu er det jo selvfølgelig jeres siden, men jeg var nu gerne foruden de præmier, hvis der blev ryddet lidt ud i især unisport reklamerne :-)

Men hver sin smag selvfølgelig.

2 år 5 dage siden #5 af Forever-madrisimo
Jeg tænker mere alle de unødvendige popups, ikke fra samarbejdspartnere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

2 år 5 dage siden #6 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Reklamer alle vegne!
Der har vist været ting som er levn fra tidligere, som ikke var meningen. Vi kigger på det på redaktionen.

2 år 5 dage siden #7 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Reklamer alle vegne!

Forever-madrisimo skrev: Jeg tænker mere alle de unødvendige popups, ikke fra samarbejdspartnere.

Jeg skulle netop til at stille et spørgsmål til ovenstående, da vi lige har vendt det hurtigt i baglokalerne. Jeg tilgår ikke selv madridista.dk via telefonen særlig ofte, hvor jeg kan se, at disse popups og mærkværdige google-annoncer fremgår.

Som administrationen har svaret, så er det noget vi kigger på ASAP :-)

Samarbejdspartnerne skal naturligvis have en plads på madridista.dk. Det kan ikke være anderledes.

2 år 5 dage siden #8 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Reklamer alle vegne!
Selvfølgelig skal de have plads, jeg har heller ikke noget imod reklamer, men spørgsmålet er om man ikke stadig kan have dem på forsiden uden at det skulle tage pladsen fra nyhederne?

Jeg ved ikke hvor mange herinde der rent faktisk læser nyhederne, men jeg gør det, og det ser da langt bedre ud med en forside fyldt med disse, fremfor en forside fyldt med reklamer.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 2 år 5 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Jakobsif555

2 år 4 dage siden #9 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Reklamer alle vegne!
Så længe de ikke popper op ligesom på Tipsbladet eksempelvis, så gør det ikke mig det store. Hvis reklamerne bidrager til konkurrencer og kvaliteten på siden, så er det super som det er nu. Det gør mig intet at scrolle den gang mere for at komme til næste nyhed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

2 år 4 dage siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Reklamer alle vegne!
Google reklamerne (eller hvor de nu er fra på telefonen) har været et stort irritationsmoment for mig i over et år nu. Det er glædeligt, hvis de bliver slået ihjel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kimbo, Madrid777

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.