Kan det passe at man ikke kan få billetter til Villareal-kampen

8 år 7 måneder siden #1 af elendil
Hej,

Jeg er helt grøn i det her fodboldrejseri, men har læst i jeres rejseguide, at det generelt skulle være til at få billetter helt frem til kampdagen til de fleste kampe.

Jeg har bevæget mig ind på www.realmadrid.com/en/football/games/la-...14?pid=1383856183900, men der er kun to VIP-billetter til salg.

Jeg har på fornemmeren, at det er løgn. Er det fordi de ikke er sat i salg endnu (er det ikke en måned før kampstart?), eller er det fordi man simpelthen skal købe dem på kampdagen?

På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #2 af Siempre fiel

elendil skrev: Hej,

Jeg er helt grøn i det her fodboldrejseri, men har læst i jeres rejseguide, at det generelt skulle være til at få billetter helt frem til kampdagen til de fleste kampe.

Jeg har bevæget mig ind på www.realmadrid.com/en/football/games/la-...14?pid=1383856183900, men der er kun to VIP-billetter til salg.

Jeg har på fornemmeren, at det er løgn. Er det fordi de ikke er sat i salg endnu (er det ikke en måned før kampstart?), eller er det fordi man simpelthen skal købe dem på kampdagen?

På forhånd tak.

Hvis det er en ligakamp du taler om, så sættes de normalt til salg en uge før kampen. Indtil da ka du kun købe VIP-billetter. Til CL ka det svinge lidt mere ift start af salg

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum