Hvilken Galáctico ville I helst hente til Real Madrid?

Afstemning: Hvilken Galáctico ville I helst hente til Real Madrid?

Harry Kane
4 7.1%
Neymar
15 26.8%
Mbappé
16 28.6%
Robert Lewandowski
3 5.4%
Eden Hazard
15 26.8%
Mauro Icardi
1 1.8%
Paulo Dybala
2 3.6%
Antal stemmer: 56
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
6 år 10 måneder siden #13 af Vinícius
Jeg kan godt se ideen med Hazard, men lige pt. mangler vi virkelig en goal-getter. Vi mangler også kreativitet, men jeg synes, at den manglende målfarlighed er det største problem. Ronaldo søger jo tit væk fra kanten og ind som angriber, så ideen med en egentlig kantspiller er god. Men igen, hvis Ronaldo så smides ind centralt, har vi stadig kun én goal-getter. Der kommer i fremtiden mål fra mange flere forskellige spillere, når hullet efter Ronaldos mange mål skal udfyldes(hvilket vi allerede ser lidt af nu), og måske kan det vise sig, at vi bliver et mere stabilt hold, eftersom det ikke afhænger af én mand. Men til det skal der måske søges efter lidt flere målfarlige spillere især på frontpladserne. En spiller som Hazard scorer jo ikke just mange mål.

Det er lidt som om, at vi faktisk både mangler kreativitet og målfarlighed for tiden. Men det skyldes nok også til dels, at vores fronttrio er så utrolig ustabil med skader, og at alderen trykker på.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #14 af Steen
Hvis det stod til mig ville jeg sælge Bale, og hente Hazard og Dybala. Hazard burde kunne hentes for €130-150 millioner, mens Dybalas pris ligger på de €90-120 millioner. Jeg foretrækker Mbappé og Neymar (eller bare en af dem, for den sags skyld) men jeg kan ikke forestille mig at de kan hentes allerede til sommer.

Hazard - Ronaldo - Dybala
Alle tre er bevægelige og kan spille alle tre positioner foran. Jeg så også gerne at Ronaldo blev solgt, men så skulle man ud i at hente endnu en offensiv spiller, og det er urealistisk og nok også ufornuftigt. I stedet kan man beholde Ronaldo i et år eller to, og så udskifte ham med Neymar:

Neymar - Dybala - Hazard

Eller Mbappé:
Hazard - Mbappé - Dybala

Realistisk set, så henter Perez en dyr spiller der ikke passer ind. Kane eller Icardi. Men bare tanken om Ronaldo og Kane/Icardi i samme opstilling giver mig hovedpine ... Av for en omgang kedelig bold, man kan se frem til.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Siempre fiel, Mosse

6 år 10 måneder siden #15 af ertmann6363
Jeg ser meget gerne Neymar og Mbappe er dem som der skal arbejdes på de kommende år :)

Vores trup skal helt sikkert kigges igennem til sommer

6 år 10 måneder siden #16 af ertmann6363
er helt med på din tanke kratmus. Fremtiden hold kommer der mål fra flere fronter, vi skal ikke være baseret på at en spiller skal sættes mere i scene end de andre. Jeg kan rigtig godt lide ideen med Hazard da Neymar (højst sandsynligt) ikke er tilgængelig til sommer.

Mbappe bliver real madrid spiller på et tidspunkt i karrieren er jeg 100% overbevist om, igen tror jeg desværre ikke det bliver til sommer.

6 år 10 måneder siden #17 af El Siete

Steen skrev: Hvis det stod til mig ville jeg sælge Bale, og hente Hazard og Dybala. Hazard burde kunne hentes for €130-150 millioner, mens Dybalas pris ligger på de €90-120 millioner. Jeg foretrækker Mbappé og Neymar (eller bare en af dem, for den sags skyld) men jeg kan ikke forestille mig at de kan hentes allerede til sommer.

Hazard - Ronaldo - Dybala
Alle tre er bevægelige og kan spille alle tre positioner foran. Jeg så også gerne at Ronaldo blev solgt, men så skulle man ud i at hente endnu en offensiv spiller, og det er urealistisk og nok også ufornuftigt. I stedet kan man beholde Ronaldo i et år eller to, og så udskifte ham med Neymar:

Neymar - Dybala - Hazard

Eller Mbappé:
Hazard - Mbappé - Dybala

Realistisk set, så henter Perez en dyr spiller der ikke passer ind. Kane eller Icardi. Men bare tanken om Ronaldo og Kane/Icardi i samme opstilling giver mig hovedpine ... Av for en omgang kedelig bold, man kan se frem til.

Så gik der da vist lige Football manager i den. Dybala og Hazard? Og Neymar året efter. Jeg er med på at vi skal skifte ud, og man kan drømme lidt, bevares, men det der er jo totalt urealistisk med mindre vi ser mange år ud i fremtiden. Og tror ikke du skal regne med Dybala til 90M, det er jo en pre-sommer-2017-pris :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

6 år 10 måneder siden #18 af MadridistaPorVida
Hazard - Ronaldo
Isco
Kroos - Modric
Casemiro
Marcelo - Ramos - Varane - Carvajal
Navas
<3
www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/mandagens...orbereder-hazard-bud

HALA MADRID Y NADA MAS!!!