Hvilken Galáctico ville I helst hente til Real Madrid?
Afstemning: Hvilken Galáctico ville I helst hente til Real Madrid?
Harry Kane |
|
4 | 7.1% |
Neymar |
|
15 | 26.8% |
Mbappé |
|
16 | 28.6% |
Robert Lewandowski |
|
3 | 5.4% |
Eden Hazard |
|
15 | 26.8% |
Mauro Icardi |
|
1 | 1.8% |
Paulo Dybala |
|
2 | 3.6% |
Antal stemmer: 56 | |||
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen |
Det er lidt som om, at vi faktisk både mangler kreativitet og målfarlighed for tiden. Men det skyldes nok også til dels, at vores fronttrio er så utrolig ustabil med skader, og at alderen trykker på.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hazard - Ronaldo - Dybala
Alle tre er bevægelige og kan spille alle tre positioner foran. Jeg så også gerne at Ronaldo blev solgt, men så skulle man ud i at hente endnu en offensiv spiller, og det er urealistisk og nok også ufornuftigt. I stedet kan man beholde Ronaldo i et år eller to, og så udskifte ham med Neymar:
Neymar - Dybala - Hazard
Eller Mbappé:
Hazard - Mbappé - Dybala
Realistisk set, så henter Perez en dyr spiller der ikke passer ind. Kane eller Icardi. Men bare tanken om Ronaldo og Kane/Icardi i samme opstilling giver mig hovedpine ... Av for en omgang kedelig bold, man kan se frem til.
- ertmann6363
- Bruger er blokkeret
Vores trup skal helt sikkert kigges igennem til sommer
- ertmann6363
- Bruger er blokkeret
Mbappe bliver real madrid spiller på et tidspunkt i karrieren er jeg 100% overbevist om, igen tror jeg desværre ikke det bliver til sommer.
Steen skrev: Hvis det stod til mig ville jeg sælge Bale, og hente Hazard og Dybala. Hazard burde kunne hentes for €130-150 millioner, mens Dybalas pris ligger på de €90-120 millioner. Jeg foretrækker Mbappé og Neymar (eller bare en af dem, for den sags skyld) men jeg kan ikke forestille mig at de kan hentes allerede til sommer.
Hazard - Ronaldo - Dybala
Alle tre er bevægelige og kan spille alle tre positioner foran. Jeg så også gerne at Ronaldo blev solgt, men så skulle man ud i at hente endnu en offensiv spiller, og det er urealistisk og nok også ufornuftigt. I stedet kan man beholde Ronaldo i et år eller to, og så udskifte ham med Neymar:
Neymar - Dybala - Hazard
Eller Mbappé:
Hazard - Mbappé - Dybala
Realistisk set, så henter Perez en dyr spiller der ikke passer ind. Kane eller Icardi. Men bare tanken om Ronaldo og Kane/Icardi i samme opstilling giver mig hovedpine ... Av for en omgang kedelig bold, man kan se frem til.
Så gik der da vist lige Football manager i den. Dybala og Hazard? Og Neymar året efter. Jeg er med på at vi skal skifte ud, og man kan drømme lidt, bevares, men det der er jo totalt urealistisk med mindre vi ser mange år ud i fremtiden. Og tror ikke du skal regne med Dybala til 90M, det er jo en pre-sommer-2017-pris :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- MadridistaPorVida
- Platin bruger
- Mr Fanboy
Isco
Kroos - Modric
Casemiro
Marcelo - Ramos - Varane - Carvajal
Navas
<3
www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/mandagens...orbereder-hazard-bud
HALA MADRID Y NADA MAS!!!