Køb billet til RM-Celta for halv pris
8 år 4 måneder siden #1
af Kiwi
Køb billet til RM-Celta for halv pris blev oprettet af Kiwi
Kære RM-fans
Desværre er nedenstående historie sand - sammen med seks andre fra universitetet skal jeg til Madrid nu på lørdag. Vi har for længst kigget på muligheden for at se RM mod Celta, som i lang tid har været programsat til på søndag. Og da RM jo spillede mod Barca i søndags og skal spille mod Sevilla i morgen, havde jeg faktisk ikke tænkt på, at kampen kunne flyttes.
Men da jeg havde bestilt og betalt billetterne til ca 500 stykket (heldigvis ikke dyrere) fandt jeg ud af, at kampen er flyttet til lørdag, og vi sidder i en flyver på samme tidspunkt. Banken kan ikke tilbagkalde købet, RM vil ikke refundere billetterne. For blot at få lidt penge tilbage vil jeg meget gerne sælge billetterne til halv pris - er der nogen, som er interesseret - eller er der nogen, som har gode råd om, hvad jeg kan gøre ????
Desværre er nedenstående historie sand - sammen med seks andre fra universitetet skal jeg til Madrid nu på lørdag. Vi har for længst kigget på muligheden for at se RM mod Celta, som i lang tid har været programsat til på søndag. Og da RM jo spillede mod Barca i søndags og skal spille mod Sevilla i morgen, havde jeg faktisk ikke tænkt på, at kampen kunne flyttes.
Men da jeg havde bestilt og betalt billetterne til ca 500 stykket (heldigvis ikke dyrere) fandt jeg ud af, at kampen er flyttet til lørdag, og vi sidder i en flyver på samme tidspunkt. Banken kan ikke tilbagkalde købet, RM vil ikke refundere billetterne. For blot at få lidt penge tilbage vil jeg meget gerne sælge billetterne til halv pris - er der nogen, som er interesseret - eller er der nogen, som har gode råd om, hvad jeg kan gøre ????
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Kiwi.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
8 år 4 måneder siden #2
af Raúl Madrid
Besvaret af Raúl Madrid på emne Køb billet til RM-Celta for halv pris
Hej Kiwi
Det var da pudsigt, lige når jeg skal til Madrid i weekenden og se kamp.
Jeg er interesseret i dine billetter, men kun 3 af dem. Da vi er tre der skal afsted.
Hvilke pladser er det, og hvad vil du have for 3 stk?
Det var da pudsigt, lige når jeg skal til Madrid i weekenden og se kamp.
Jeg er interesseret i dine billetter, men kun 3 af dem. Da vi er tre der skal afsted.
Hvilke pladser er det, og hvad vil du have for 3 stk?
8 år 4 måneder siden #3
af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Køb billet til RM-Celta for halv pris
Hvor meget vil du sælge dem for? Skal tilfældigvis til kampen. Er interesseret i 1 billet. Og hvordan gør vi med at give billetten osv? :-)