JimmyBroe skrev: Der er slet ikke nogen tvivl om at den står imellem de to saksespark. Her kommer det an på hvad man vægter synes jeg. Hvis man kun kigget på selvemålet. Så er Ronaldo målet mod Juventus muligvis det flotteste og mest veludførte saksespark jeg nogen sinde har set. Kigger man derimod på betydningen af målet samt betydningen af kampen så er Bale vel den rette vinder. Man kan sammenligne det lidt med Zidanes golazo mod Bayer i ‘01. Det er også kun “så” kendt fordi det faldt i en finale. Var det faldet i kvartfinalen eller en anden kamp så var det ikke et mål vi havde siddet og set på hver gang CHL løber over stablen.
Spillerens status spiller selvfølgelig også en rolle. En Vallejo der havde sakset den ind på samme måde som Bale i en finale var ikke blevet vist 20 år efter.
Jeg synes personligt at Ronaldo målet er det flotteste. Men Bales mål vil blive husket de næste 20 år... Eller vil det? For vil folk huske Bale om 20 år? De vil huske Ronaldo, hmm. Ja lige nu diskutere jeg med mig selv:D Jeg stemte på Saksesparket mod Juve.
Tænker også at dét at Ronaldo modtog stående ovationer fra Juventus fans, er med til at gøre Ronaldos mål endnu mere legendarisk.
Som mål synes jeg Ronaldos var flottere, omend den er tæt, og derfor falder min stemme også på ham. Samtidig var det et smukt øjeblik i fodbolds historie med klapsalver mod Ronaldo