Køb billetter til Valencia eller Sevilla kamp

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
8 år 1 måned siden #1 af r-mb-q
Hej alle. Er ved at arrangere en rejse til Madrid med det formål at vi skal ned og se bold. Vi er to der skal af sted og bestiller alt selv.

Hvor nemt/svært er det at få billetter (2 stk ved siden af hinanden) til enten Valencia eller Sevilla kampen

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #2 af Siempre fiel

r-mb-q skrev: Hej alle. Er ved at arrangere en rejse til Madrid med det formål at vi skal ned og se bold. Vi er to der skal af sted og bestiller alt selv.

Hvor nemt/svært er det at få billetter (2 stk ved siden af hinanden) til enten Valencia eller Sevilla kampen

Ik svært
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

• r-mb-q
  • Guld bruger
  • Guld bruger
8 år 1 måned siden #3 af r-mb-q
Super.. tak for svar. Hvilke dage anbefaler i at man er dernede ift at de kan rykke kampen. Vi vil gerne bestille flyet i god tid !

Vi tænker selv fredag - mandag

8 år 1 måned siden #4 af Mathiaseefsen

r-mb-q skrev: Super.. tak for svar. Hvilke dage anbefaler i at man er dernede ift at de kan rykke kampen. Vi vil gerne bestille flyet i god tid !

Vi tænker selv fredag - mandag

Skal selv til Madrid og se derby, og tager der ned fredag. Hvis du skal se en kamp om onsdagen, tror jeg ikke den kan blive rykket, jeg har ihvertfald ikke hørt om det før.

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

• r-mb-q
  • Guld bruger
  • Guld bruger
8 år 1 måned siden #5 af r-mb-q
Okay. Så passer det meget godt med fredag - til mandag. Iflg. Ka liga planen bliver den spillet søndag d. 6.1 men de starter jo alle med at blive spillet en søndag.

Sidste spørgsmål hvor os 2 der skal afsted er lidt uenig.. skal det være mod Sevilla eller Valencia

Personligt syntes jeg der har været mere tænding på mod Sevilla de sidste par år kontra mod Valencia

8 år 1 måned siden #6 af Mathiaseefsen

r-mb-q skrev: Okay. Så passer det meget godt med fredag - til mandag. Iflg. Ka liga planen bliver den spillet søndag d. 6.1 men de starter jo alle med at blive spillet en søndag.

Sidste spørgsmål hvor os 2 der skal afsted er lidt uenig.. skal det være mod Sevilla eller Valencia

Personligt syntes jeg der har været mere tænding på mod Sevilla de sidste par år kontra mod Valencia

Jeg vil også sige Sevilla

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Følgende bruger(e) sagde tak: r-mb-q

Leveret af Kunena Forum