SANTIAGO BERNABEU TROPHY på TV eller stream

7 år 11 måneder siden #1 af madridista76
Hey..
Nogen der ved om kampen i aften enten vises på tv eller kan streames?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af Madrid777

madridista76 skrev: Hey..

Den kan ses på RealMadrid TV med optakt fra 17:50, men kampen spilles først kl 21:00 på Real Madrid TV. Håber det hjalp.

Link: www.realmadrid.com/real-madrid-tv
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 11 måneder siden #3 af madridista76
Super, mange tak.. Skal man være medlem for at kunne se kampen?

7 år 11 måneder siden #4 af Madrid777

madridista76 skrev: Super, mange tak.. Skal man være medlem for at kunne se kampen?

Nej det skal man vist ikke, jeg kan i hvertfald ligenu se deres Live TV uden at jeg er medlem eller overhovedet logget på.

7 år 11 måneder siden #5 af madridista76
Fedt, men synes bare jeg har oplevet før, at når så kampen skal spilles, så viser de den ikke, men kun dem, der taler i studiet...

7 år 11 måneder siden #6 af Madrid777

madridista76 skrev: Fedt, men synes bare jeg har oplevet før, at når så kampen skal spilles, så viser de den ikke, men kun dem, der taler i studiet...

Ja det er faktisk rigtigt. Dog så tror jeg at det er når der vises La Liga fordi der har de jo ikke tilkøbt sig rettighederne, det er jo de store tv stationer der har det. Når der spilles Trofeo Bernabeu er det en kamp Real Madrid selv arrangerer med deres egne kamearer tænker jeg. Så jeg tror ikke det bliver noget problem:)

7 år 11 måneder siden #7 af madridista76
Super, det satser vi på :)
Har du bortset fra det hørt noget om evt. tv-rettigheder til la liga? frygter lidt vi ikke kommer til at kunne se det i dansk tv...

7 år 11 måneder siden #8 af Madrid777

madridista76 skrev: Super, det satser vi på :)
Har du bortset fra det hørt noget om evt. tv-rettigheder til la liga? frygter lidt vi ikke kommer til at kunne se det i dansk tv...

Det bliver vist på strivesports. En streamingtjeneste som ligepludselig ejer det hele. Jeg har dog på fornemmelsen at der et par kampe inde i sæsonen bliver landet en aftale, men ellers finder jeg bare et par semi-ulovlige streams med vores kampe. Jeg har ingen intentioner om at betale for det Strive der eller hvad det nu hedder. Deres hjemmeside er vist heller ikke fuld tilgængelig endnu så jeg synes det virker som noget rod,
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Madrid777.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

7 år 11 måneder siden #9 af Ramos4

madridista76 skrev: Fedt, men synes bare jeg har oplevet før, at når så kampen skal spilles, så viser de den ikke, men kun dem, der taler i studiet...

Lige denne kamp bliver ganske rigtigt vist på Real Madrid TV. Klubben har selvfølgelig rettigheder til at vise en kamp man selv arrangerer :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

7 år 11 måneder siden #10 af mohbar

madridista76 skrev: Hey..

Man kan downloade real madrid appen (har Android ) .. der er en live stream kan jeg se..

7 år 11 måneder siden #11 af samuraidk
Kampen bliver vist af Real Madrid live på Youtube

Leveret af Kunena Forum