Real Madrid - Sevilla 20. spillerunde i La Liga

7 år 11 måneder siden #1 af Madridista1992
Hej alle madridistas.

Jeg står og overvejer at købe billetter til kampen mod Sevilla i 20. spillerunde. Jeg har tidligere været nede at se dem spille i en 4-1 sejr over Galatasaray, hvor vi senere hentede La Decima hjem. Jeg ville høre jer, om i havde nogen ide om hvor mange tilskuere i tror man kan forvente, når kalenderen har ramt januar?

Madridista så længe jeg kan huske

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af madrid2000

Madridista1992 skrev: Hej alle madridistas.

Jeg står og overvejer at købe billetter til kampen mod Sevilla i 20. spillerunde. Jeg har tidligere været nede at se dem spille i en 4-1 sejr over Galatasaray, hvor vi senere hentede La Decima hjem. Jeg ville høre jer, om i havde nogen ide om hvor mange tilskuere i tror man kan forvente, når kalenderen har ramt januar?

Går på google. Find de kampe RM har spillet i januar de sidste 5 sæsoner og derefter find tilskuertallet for kampene. Find gennemsnittet og du har et godt estimat.

Du kan følge samme metode, hvis du kun er interesseret i tilskuertallet mod Sevilla.

7 år 11 måneder siden #3 af Madridista1992
Har jeg forsøgt, ved ikke hvor jeg skal se tilskueretallet henne. Har været inde og læse på forskellige kampreferater uden held. Bla. vores 7-1 sejr over Deportivo d. 21 januar. Men må forsøge igen så.

7 år 11 måneder siden #4 af Jbner

Madridista1992 skrev: Har jeg forsøgt, ved ikke hvor jeg skal se tilskueretallet henne. Har været inde og læse på forskellige kampreferater uden held. Bla. vores 7-1 sejr over Deportivo d. 21 januar. Men må forsøge igen så.

Find kampene på Bold.dk. Der kan du også se tilskuertal.

www.bold.dk/fodbold/kamp/villarreal-vs-real-madrid/18376844/

Her kan du eksempelvis se at der var Tilskuere:18.891 personer til denne kamp
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista1992

7 år 11 måneder siden #5 af Madridista1992
Mange tak Jbner, jeg går ind og kigger.

Leveret af Kunena Forum