UNGE LOVENDE TALENTER VINDER IKKE TITLER ALENE.

5 år 2 måneder siden #1 af ghost
Real Madrid er én stor rodebutik for tiden. Vi har nok aktiver (i form af spillere) til, at hente de mest lukrative spillere der kan hente nogle titler hjem til klubben. Jeg ser lige nu minimum 6 spillere, som kongeklubben burde skille sig af med, så man kan forstærke truppen og ændre kulturen en smule. Tingene er efterhånden kørt af sporet med Zidane og Ronaldo's exit.

STAM SPILLERE SKAL UD
De 6 spillere er overordnet set: Benzema, Vasquez, Isco, Marcelo, Keylor Navas, Bale, Casemiro. Her taler vi om nok penge til, at hente ind fra øverste hylde, og på de mest brugbare og efterspurgte positioner.
Efter sådan en udskiftning, ville det mest optimale være, at gå efter etablerede spillere, da vi allerede har hentet en del unge spillere. Hellere gå efter semi-unge spillere der kan komplimæntere fint med de lysende unge talenter.

FRISK PUST
Jeg ser først og fremmest frem til, at vi kalder 2 vigtige spillere hjem fra deres leje-ophold. Her taler vi om Achraf Hakimi: som har været en vigtig brik på Dortmunds suveræne dominans i den tyske bundesliga. Siden Achraf Hakimi, drog afsted fra hovedstaden i spanien er han blevet alt det vi havde håbet på han ville blive, ved at blive udlejet.
Mateo Kovacic: Endnu en klasse spiller der ikke rigtig fik chancen, men med et enormt potentiale. Vi kunne derudover også benytte lejligheden til, at hente en Eden Hazard fra Chelsea, som skal være et af holdets bærende kræfter.

De positioner der skal udrenses.
2 etablerede offensive spillere, 1 frontangriber, 1 back, 1 midterforsvar og 1 midtbanespiller.
den ene af de to etablerede offensive spillere er Hazard, ift den anden spiller, ville drømmescenariet være: Mbappé, men det må tiden vise. Grunden til, at jeg sigter efter disse typer er pga. at vi mangler fart, teknik og kreativitet på vores kanter. Hvis Mbappé ikke kan komme på tale, ser jeg gerne Rashford, eller Dybala i den hvide trøje. En angriber lever af at lave mål, og det er desværre ikke tilfældet med nogle af de angribere som klubben besidder i dag. Derfor ville en mand som, igen, Rashford: som kan bruges og er oprindelig spidsangriber være en farlig cocktail. Rashford er lynende hurtig, teknisk stærk, han har en virkelig god sparketeknik og er sulten. Som alternativ ser jeg Harry Kane, som også er garanti for mål.

Back - her skal der konkurreres, så jeg ser en kimmich fra Bayern München til, at gøre den helt store forskel.
Varane har brug for en makker der kan holde hans niveau. Derfor bør vi kigge efter en der kan harmonere med Varane. Samtidig skal han besidde nogle af de samme kvaliteter som Varane. Marquinhos fra PSG ville være optimalt. Han er hurtig, aggressiv, klog og positionere sig godt på banen.
Sidst men ikke mindst har vi brug for en maestro på midtbanen, en der kan diktere spillet for os og dominere kampe ene og alene. Med de rigtige spillere omkring sig selvfølgelig, så er intet umuligt. Her ville det være oplagt, at gå efter en spiller som Verratti fra PSG, Bentancur fra Juventus eller De Bruyne.

Overordnet set ville det være et drømmescenarie, da disse spillere stadig er meget unge og let ville kunne harmonere med alle de talenter som klubben hidtil har hentet. Derfor ser jeg med sådan en trup, en begyndelse på endnu en æra med Real Madrid dominans. Vi bør hente sådanne type spillere, hvis vi skal følge med vores ærkerivaler Barcelona, der har forstærket sig på alle positioner.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved ghost.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af raul7=kongen
Velkommen til, altid godt med nye brugere.

Jeg synes det er lidt selvmodsigende, at sige de unge og lovende talenter ikke vinder alene, hvorefter man vil skifte seks erfarne spillere. Selvfølgelig skal der noget udskiftning til, det er vist åbenlyst for de fleste, men seks mand er alligevel en del og vil helt sikkert sende klubben igennem et par sæsoner med ustabilitet i hierarkiet.

Derudover har jeg flere gange været modstander af Kovacic retur, hvilket er noget som stadig gælder. Kovacic ønskede selv at forlade klubben, hvorfor man alene af den årsag bør overveje om ikke det er det man bør gøre permanent, desuden har han ikke just været prangende for Chelsea i denne sæson.

Generelt taler vi om en udskrivning i omegnen af 500 mio. euro for de spillere du nævner, hvilket trods alt er noget af en omkostning. Så får vi selvfølgelig lidt retur i forhold til din plan, men den synes noget mere FM'sk end reelt realistisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #3 af mohbar
Sælg flg:

Bale
(ca. 80-70-50-40-20-10 mio, - bare sælg!) Kommentarer aldeles overflødige

Benzema
(ca. 80 mio euro) Vi skal have en 9er der kan lave mål

Vazquez
(ca. 40 mio euro, eller sæt ham på bænken)

Isco
(120 mio euro) har været her alt for længe – Farvel!

= omsætning for ca. 200 mio euro + det løse :-)


Køb flg.:

Mbappé
(Han er et must have)

De Ligt
(Fremtidens anfører)

Icardi
(Garant for mindt 1 mål pr. kamp

Det bliver godt og vel…. 450 mio euro


Bring flg. hjem igen:

Achraf
(Kan spille både H og V back)

James
(Smid ikke guld på gaden)


Mht. Rashford, Kane og andre britiske spillere. No thanks - ingen racisme/nationalisme her, men briter slår kun an på øen..
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #4 af Frederik04
Lyder som en meget god plan :D Er dog ikke sikker på James, synes ikke der er plads til en klassisk 10'er i en 4-3-3 som real spiller, hellere en ekstra wing spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #5 af BBB
Benzema er 31 år. Du får ikke 80 millioner euro for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6 af mohbar

BBB skrev: Benzema er 31 år. Du får ikke 80 millioner euro for ham.


Jeg er tilbøjelig til at give dig ret.. Hvis vi er heldige 30-40 mio. Men uanset hvad vil et farvel til B og B være en investering.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #7 af zizou21
Jeg er tilsdels enig, men jeg tror personligt der hvor den er staaet af (for Perez) er at vi bevaeger os hen mod at vaere en udviklings klub, istedet for at koebe faerdige talenter.

Rodrygo, Vini, Brahim, Lunin, Oedegaard, Valverde etc... Er alle store talenter og vi faar sikkert ogsaa gavn af dem om 3-5 aar, men plejer vi ikke lade hold som Ajax, Tottenham o.lign. koebe de 16-19 aarige ogsaa tager vi over naar der er 'klar' - Ligesom vi gjorde med Ronaldo, Modric, Kroos, Cortuois etc..

Det er fint vi gaar efter de unge talenter, men lad os nu (som i gamle dage) gaa efter dem der er klar..

Hvis vi ikke kan tiltraekke disse typer (prestige/$$$) laengere - Er det maaske Perez tur til udskiftning, saa vi kan faa en ny ind der kan!

Sane.
Mbappe.
De Bruyne.
Salah.
Neymar.

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #8 af PMO

zizou21 skrev: Jeg er tilsdels enig, men jeg tror personligt der hvor den er staaet af (for Perez) er at vi bevaeger os hen mod at vaere en udviklings klub, istedet for at koebe faerdige talenter.

Rodrygo, Vini, Brahim, Lunin, Oedegaard, Valverde etc... Er alle store talenter og vi faar sikkert ogsaa gavn af dem om 3-5 aar, men plejer vi ikke lade hold som Ajax, Tottenham o.lign. koebe de 16-19 aarige ogsaa tager vi over naar der er 'klar' - Ligesom vi gjorde med Ronaldo, Modric, Kroos, Cortuois etc..

Det er fint vi gaar efter de unge talenter, men lad os nu (som i gamle dage) gaa efter dem der er klar..

Hvis vi ikke kan tiltraekke disse typer (prestige/$$$) laengere - Er det maaske Perez tur til udskiftning, saa vi kan faa en ny ind der kan!

Sane.
Mbappe.
De Bruyne.
Salah.
Neymar.


Prædikatet “verdens største klub” kommer i hvert fald til at lyde (mere) hult, hvis klubben ikke har nogle af de bedste og største spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #9 af fiatten

zizou21 skrev: Jeg er tilsdels enig, men jeg tror personligt der hvor den er staaet af (for Perez) er at vi bevaeger os hen mod at vaere en udviklings klub, istedet for at koebe faerdige talenter.

Rodrygo, Vini, Brahim, Lunin, Oedegaard, Valverde etc... Er alle store talenter og vi faar sikkert ogsaa gavn af dem om 3-5 aar, men plejer vi ikke lade hold som Ajax, Tottenham o.lign. koebe de 16-19 aarige ogsaa tager vi over naar der er 'klar' - Ligesom vi gjorde med Ronaldo, Modric, Kroos, Cortuois etc..

Det er fint vi gaar efter de unge talenter, men lad os nu (som i gamle dage) gaa efter dem der er klar..

Hvis vi ikke kan tiltraekke disse typer (prestige/$$$) laengere - Er det maaske Perez tur til udskiftning, saa vi kan faa en ny ind der kan!

Sane.
Mbappe.
De Bruyne.
Salah.
Neymar.


Meget enig, men jeg tror At transferpriserne er stukket så meget at man ikke kan købe dne ene stjerne efter den anden. Et Mbappe køb ville jo stoppe køb af andre spillere omgående. Der er noget økonomi i det her. Det ser ud som om at strategien er at man
- køber spillere med 1 år tilbage af kontrakten(Hazard til sommer) og som er billige
- og satser på spillere, som blomstrer om 3-5 år.

Real madrid vil hellere end gerne købe Mbappe, Neymar osv osv. Men er det holdbart i længden at give 200-300€ mio i længden? Det synes jeg ikke.

Alle de 6 spillere der bliver nævnt i hovedopslaget skal jo ud af vagten langsomt over de næste 2-3 år, hvor de kan agere udskiftere til allersidst eller blive solgt til højst bydende klub. Hvis man skifter 6 spillere ud med 6 nye, så er jeg bange for at få endnu en kriseperiode.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved fiatten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #10 af madrid2000

zizou21 skrev: Jeg er tilsdels enig, men jeg tror personligt der hvor den er staaet af (for Perez) er at vi bevaeger os hen mod at vaere en udviklings klub, istedet for at koebe faerdige talenter.

Rodrygo, Vini, Brahim, Lunin, Oedegaard, Valverde etc... Er alle store talenter og vi faar sikkert ogsaa gavn af dem om 3-5 aar, men plejer vi ikke lade hold som Ajax, Tottenham o.lign. koebe de 16-19 aarige ogsaa tager vi over naar der er 'klar' - Ligesom vi gjorde med Ronaldo, Modric, Kroos, Cortuois etc..

Det er fint vi gaar efter de unge talenter, men lad os nu (som i gamle dage) gaa efter dem der er klar..

Hvis vi ikke kan tiltraekke disse typer (prestige/$$$) laengere - Er det maaske Perez tur til udskiftning, saa vi kan faa en ny ind der kan!

Sane.
Mbappe.
De Bruyne.
Salah.
Neymar.


For 10 år siden havde du ikke PSG og City. Samtidig var de engelske klubber ikke så pengestærke som nu.
Nok er vi Real Madrid og alt det der, men spillerne vil nu helst spille der, hvor de kan få flest penge.
Køber Real Madrid Neymar til 300 mio euro og præstere ikke, så er man for alvor lammet mht. fremtidig transfers.
Jeg synes faktisk dette er en fornuft strategi, selvom man er totalt frustreret efter kampene og kræver hele holdet udskiftet.
Markedet er stukket helt af. Lad os vente lidt med de store transer og se tingene an. Skifter markedet? Følger indtjening med transferprisen? Der er ikke noget galt i, at være forsigtige. Klubben skal heller ikke går konkurs.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #11 af 2:18
Tænker næsten det vigtigste er at få en rigtig træner, der kan tilføre holdet noget power såvel offensivt som defensivt (presspil)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce