James Rodríguez i Real Madrid-truppen næste sæson?

Afstemning: James Rodríguez i Real Madrid-truppen næste sæson?

Ja tak
17 81%
Nej tak
4 19%
Antal stemmer: 21
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
5 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Vi har spurgt på Facebook og nu spørger vi her: James tilbage til Real Madrid næste sæson?

Godt eller skidt? Vi glæder os til en god debat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #2 af Matamoro
James ville med afstand være den mest målscorende og chanceskabende midtbanespiller i truppen. Næste sæsons midtbane måtte godt se sådan ud:

.Llorente, Kovacic
.......James.........
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 9 måneder siden #3 af Bismo
Nej tak! Hvorfor skulle det gå bedre denne gang?

5 år 9 måneder siden #4 af BBB
Det bliver lidt forsimplet, for det afhænger af, hvad man vil med truppen. i øjeblikket skal vi i offensiven først og fremmest finde ud af, om vi mangler en person til at lave sidste aflevering, eller en person til at sparke bolden i mål. Hvis vi tager James tilbage, så bliver det lidt en lala-løsning, fordi han kan lidt af det hele. Alle bør kunne se, at der skal ske noget fra midtbanen og frem, men jeg er lidt i tvivl om James er det rigtige.

Hvis han hentes tilbage, så får vi i hvert fald lidt x-faktor i offensiven, som Asensio egentlig burde have givet det seneste halvandet år. Asensio er i denne sammenhæng vigtig, for det er ham, som James vil tage tid fra på banen.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved BBB.

5 år 9 måneder siden #5 af Doc.juego

BBB skrev: Det bliver lidt forsimplet, for det afhænger af, hvad man vil med truppen. i øjeblikket skal vi i offensiven først og fremmest finde ud af, om vi mangler en person til at lave sidste aflevering, eller en person til at sparke bolden i mål. Hvis vi tager James tilbage, så bliver det lidt en lala-løsning, fordi han kan lidt af det hele. Alle bør kunne se, at der skal ske noget fra midtbanen og frem, men jeg er lidt i tvivl om James er det rigtige.

Hvis han hentes tilbage, så får vi i hvert fald lidt x-faktor i offensiven, som Asensio egentlig burde have givet det seneste halvandet år. Asensio er i denne sammenhæng vigtig, for det er ham, som James vil tage tid fra på banen.

Jeg er enig i at det kommer an på hvad man vil med truppen. Jeg mener dog at James har nogle rimelige klare spidskompetencer.
Han har et virkelig giftig skud.
Han har nogle virkelig giftige indlæg (hvis vi vil spille på det)
Han har et godt blik og nogle gode spilninger - men på den direkte måde, altså han er en ok possession spiller, men det er ikke hans spidskompetence, han har mere spidskompetence i det direkte spil, de direkte afleveringer.

Hvad han Ikke bringer:
Han er ikke en fysisk stærk spiller, eller "fylder meget"
Han er ikke lynene hurtigt, hans sprint er moderat at best.
Han er ikke en dribler som sætter sin direkte mand.

Han er ikke "teknisk æstetisk" spiller, som fx isco typen kan være, men han er voldsomme skruebolde, lange afleveringer, vilde indlæg og gode skud fra kanten af feltet.

Jeg vil mene at den type spiller godt ville kunne bruges, medmindre vi skal spille tiki taka. Han går heller ikke hvis han skal kunne forsvare til en Mourinho stil.
Synes dog at han har en plads på de fleste måder vi kan spille, istedet for isco, Lucas V (ikke samme type, men James kan være kant), asensio eller Bale.

5 år 9 måneder siden #6 af Dios
Jeg siger det gerne igen. Hvad skal vi dog med en spiller, som i en alder af 28 år stadig ikke har slået sit navn fast på topplan? Han har hverken gjort det i Real Madrid eller i Bayern.
Vi har jo masser af spillere i truppen som er lige ved og næsten. Selvfølgelig vil James komme med nogle kvaliteter som der er behov for i truppen på nuværende tidspunkt, men på den lange bane, så er der jo behov for en langt bedre spiller uden for mange udslag. Vi har brug for spillere som kan levere stabilt på et højt niveau, og det har James endnu ikke vist, selvom hans alder burde sige noget andet.

Han vil være en glimrende reserve, men aldrig nogensinde mere end det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum