Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sæsonen 19/20

Sæsonen 19/20 3 måneder 3 uger siden #1

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Platin bruger
Det er vidst på sin plads med sådan en tråd. Det bliver forhåbentlig en god og spændende sommer.

Jeg har de tænkt lidt på RMs situation og på truppen generelt. Der kan nemt gå FM i den og man derfor ønsker at skifte det halve hold - hvilket også kan retfærdiggøres med den sæson spillerne har haft, men det er ikke realistisk. Jeg er meget spændt på at se hvor mange/hvor lidt penge RM har, da der har været plus på transferfronten i mange år.
Bale SKAL sælges. Modric synes jeg også man skal skille sig af med, mens man kan.

Eneste transfer jeg for alvor interesserer mig for er Mbappé. Han skal købes, det bør kun være ham. Der er potentielt mere end 15 år i drengen, hvis han har træningsrutioner, dedikation og professionalisme, som CR7. Den burde være en no brainer. Ja han bliver møg dyr. Barcelona har handlet for milliarder i Dembele og Coutinho. Når Bale forlader klubben hr RM ikke længere en af verdens 10 dyreste spillere. Jeg er klar over det som sådan er ligegyldigt, men det handler for mig også om at sende et signal til resten af Europa. RM er her stadig, er stadig den ultimative destination og har stadig penge til at være med, selvom sheiker osv pumper penge ind i sporten.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sæsonen 19/20 3 måneder 3 uger siden #2

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Selvfølgelig drømmer vi om Mbappe, men måske tilføjer man i bund og grund mere kvalitet ved at hente Hazard og Pogba for 200mio euro i stedet for..

Tror man skal se tiden an mht., Mbappe og vente til han selv vil væk, nærmer sig et kontraktudløb eller lign.. Meget kan jo ske i fremtiden - formen kan dykke, skader kan melde sig.. Virker ikke som rent idioti, at vente til han er en 24-25 med at slå kløerne i ham.

Med salg af Kroos, Bale, James burde der således samtidig være en betragtelig sjat til det nye stadion..

Og så tror jeg ivrigt heller ikke på, at Varane smutter hvis der kommer to fransktalende kammersjukker til Madrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Fondo_Sur

Sæsonen 19/20 3 måneder 3 uger siden #3

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Man står i en meget bedre situation transfermæssigt end sidste år!

Mit bud på forstærkninger: Hazard (100 mio €), Icardi (50 mio €), Eriksen (?), Julian Brandt (25 mio €) og måske Pogba/Milinkovic Savic (?).

Derudover får man Rodrygo, som bliver spændende.

De kan alle realistisk hentes, og man får meget for pengene. Ja det er også mange spillere, men det er på tide at man får talent over hele linjen igen. Så må revurdere, hvem der i fremtiden må sælges/udlejes, og hvem der skal være spillere for Real Madrid i det nye årti.

Eventuelle salg: Bale, Mariano, Kroos, Lucas V., Kovacic, James.

Eventuelle udlejninger: Brahim Diaz, Rodrygo, Ødegaard (som jeg dog håber får chancen).
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden af Fondo_Sur.

Sæsonen 19/20 3 måneder 3 uger siden #4

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Meldingerne går på at Rodrygo er bedre end Vinicius. Det må jo så betyde at vi skal leje Vini ud i lang tid eller sælge ham allerede. Har lidt svært ved at se den kabale gå op lige pt. Det vil være underligt at skille sig af med han efter at have været et stjerneskud i denne halvsæson.

Sæsonen 19/20 3 måneder 2 uger siden #5

• JSaxtorph
  • JSaxtorph's profilbillede
  • Senior bruger
Jeg tror desværre ikke, at Mbappe er realistisk denne sæson, så vi kommer vel til at stå med en udfordring på højrefløjen, hvor Vazquez pt. er bedste mand. Nu ser jeg ikke meget Serie A, så er der nogen, der kan sige noget om Federico Chiesa i Fiorentina? Han er ung - og videoerne på youtube ser godt nok interessante ud. Er der nogen, der kan knytte et par ord til ham? Hvorfor bliver han ikke nævnt i debatterne om indkøb?
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.