real madrids fulde historie

• kongmadrid
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #1 af kongmadrid
real madrids fulde historie blev oprettet af kongmadrid
siempre madrid. har læst lidt historie her inde på siden, men det slutter midt i det hele?? kunne du ikke lige komme med resten:)))
det er en fornøjelse at læse det :)

tak på forhånd...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Jeg ved det, jeg ved det.

Jeg skal have lavet en klon af mig selv, som dag ud og dag ind kan skrive nyheder, så jeg kan komme lidt efter hængepartierne.

For I har jo fuldstændig ret. Der skal arbejdes på den del også.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 5 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne real madrids fulde historie

Siempre Madrid skrev: Jeg ved det, jeg ved det.

Jeg skal have lavet en klon af mig selv, som dag ud og dag ind kan skrive nyheder, så jeg kan komme lidt efter hængepartierne.

For I har jo fuldstændig ret. Der skal arbejdes på den del også.

Inviter mig nu bare indenfor, så jeg kan give en hånd med, Siempre ;) hvor mange er I egentlig til at håndtere de forskellige ting på Madridista.dk?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Pena1992

13 år 5 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Det skal jeg ikke høre to gange, for du har faktisk været i mine tanker omkring dette ;-)

Antallet af personer på Madridista.dk er lidt svært at give, for det er sådan lidt on/off alt efter hvor meget folk lige har tid.

Mig selv, sagde hunden, til daglig opdatering/referat/Facebook, Lykke til Facebook-billeder og ind i mellem nyheder, Oscar til referat-skrivning og ind i mellem nyheder. Christian til basketball og Facebook-opdateringer og ind i mellem nyheder, Torben som styrer web, samt Anders og Luai til nyheder ind i mellem.

Det kan lyde som mange personer, men det er også travle folk med uddannelse og arbejde, så at de I det hele taget vil tage sig tid, kan jeg kun være ekstremt taknemmelig for (og det er jeg også, hvis ikke jeg skulle have fået det sagt!).

Så du er mere end velkommen til at skrive løs!

13 år 5 måneder siden #5 af Daniel

Siempre Madrid skrev: Det skal jeg ikke høre to gange, for du har faktisk været i mine tanker omkring dette ;-)

Antallet af personer på Madridista.dk er lidt svært at give, for det er sådan lidt on/off alt efter hvor meget folk lige har tid.

Mig selv, sagde hunden, til daglig opdatering/referat/Facebook, Lykke til Facebook-billeder og ind i mellem nyheder, Oscar til referat-skrivning og ind i mellem nyheder. Christian til basketball og Facebook-opdateringer og ind i mellem nyheder, Torben som styrer web, samt Anders og Luai til nyheder ind i mellem.

Det kan lyde som mange personer, men det er også travle folk med uddannelse og arbejde, så at de I det hele taget vil tage sig tid, kan jeg kun være ekstremt taknemmelig for (og det er jeg også, hvis ikke jeg skulle have fået det sagt!).

Så du er mere end velkommen til at skrive løs!

Det ville være mig en enorm ære at formidle nyheder mm. omhandlende Real Madrid. Jeg er på... hov, det var to gange ;)

Er der nogle ting jeg skal have introduktion til eller hvordan fungerer tingene i praksis?

13 år 5 måneder siden #6 af Siempre Madrid
I første omgang - indtil vi får dig oprettet som administrator - kan du så ikke sende nyhederne til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så skal jeg lægge dem op med dit navn.

Og ellers er der jo frit valg på alle hylder i forhold til i hvilken kategori, du vil skrive nyheder i.

Så Tusind tak fordi du vil give en hånd med! Det er SÅ fedt!

13 år 5 måneder siden #7 af Daniel

Siempre Madrid skrev: I første omgang - indtil vi får dig oprettet som administrator - kan du så ikke sende nyhederne til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så skal jeg lægge dem op med dit navn.

Og ellers er der jo frit valg på alle hylder i forhold til i hvilken kategori, du vil skrive nyheder i.

Så Tusind tak fordi du vil give en hånd med! Det er SÅ fedt!

Det er bare fint, Siempre. Jeg håber naturligvis at kunne få min nyhedsdebut i dag - du hører nærmere!

13 år 5 måneder siden #8 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne real madrids fulde historie
Daniel, det glaeder mig at du tager teten.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum