Hvordan annulerer man sit Strive-abonnement

4 år 9 måneder siden #1 af Guti
Kan nogen guide mig til at annullere mit Strive-abonnement? På Strives hjemmeside under "my account" står der kun "subscriptions" og "Your details", men ingen steder kan jeg se, hvor jeg sletter abonnementet. Og så god en tjeneste har det ikke været at jeg gider, at betale abonnement før La Liga begynder igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af BBB
Bruger du Android eller iPhone, så har du muligvis købt igennem Google Play eller App Store. I så fald går dit abonnement også derigennem. Du skal ind i Play/Store og stoppe abonnementet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Guti
Tak for svaret. Desværre kan jeg stadig ikke annullere. Jeg bruger Android. Jeg går ind i Playbutik og kan vælge "afinstaller" eller "åbn". I "åben" kan jeg komme på appen og vælge "my account" og her står der kun "subscriptions" og "Your details", men ingen af disse steder kan jeg se, hvor jeg sletter abonnementet. Skal jeg så bare afinstallere app i Playbutik? (Hvis det bliver mellem os på nettet: Jeg er ikke lige på vej til et job i Silicon Valley).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af fiatten
Jeg fik denne besked fra dem og det virkede... husk at gøre det på computeren og ikke ipad/mobil
Så:



For at annullere dit abonnement, skal du følge nedenstående trin:
1. Gå ind på www.strivesport.com/.
2. I det øverste højre hjørne skal du klikke på SIGN IN (LOG IND). Log så ind på din konto.
3. Klik på More og klik derefter på Account (Konto).

4. Under fanen Subscriptions (Abonnementer) kan du klikke på Cancel Plan (Annuller mit abonnement).
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved fiatten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af BBB

Guti skrev: Tak for svaret. Desværre kan jeg stadig ikke annullere. Jeg bruger Android. Jeg går ind i Playbutik og kan vælge "afinstaller" eller "åbn". I "åben" kan jeg komme på appen og vælge "my account" og her står der kun "subscriptions" og "Your details", men ingen af disse steder kan jeg se, hvor jeg sletter abonnementet. Skal jeg så bare afinstallere app i Playbutik? (Hvis det bliver mellem os på nettet: Jeg er ikke lige på vej til et job i Silicon Valley).


Du skal ikke ind i appen (Strive), men du skal ind i Play.
Oppe ved siden af søge-baren er der de 3 velkendte linjer fra Google. Tryk der.
Så kommer en sidebar til syne. Her er der en fane, der hedder Abonnementer/Subscriptions. Tryk her. Det er stadig i Play.
Hvis du har købt abonnement igennem Play, så står alle dine subscriptions her.

Du har typisk købt igennem Play, hvis du ikke kan finde subscriptions på Strive's hjemmeside eller app.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af Laustfw
Ved i allerede at la liga ikke vises på Strive i næste sæson og derfor vil i ikke bruge det, eller er i bare så trætte af tjenesten som helhed at i vil væk? Jeg har nemlig ikke selv hørt noget om hvem der hapser tv-rettighederne til næste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7 af Jbner

Laustfw skrev: Ved i allerede at la liga ikke vises på Strive i næste sæson og derfor vil i ikke bruge det, eller er i bare så trætte af tjenesten som helhed at i vil væk? Jeg har nemlig ikke selv hørt noget om hvem der hapser tv-rettighederne til næste sæson.


Strive har også rettighederne til La Liga næste år. Umiddelbart forestiller jeg mig at de har abonnement på månedsbasis, og derfor annullerer i sommeren, hvor der ikke er fodbold, og derfor vil de ikke bruge det før sæsonen starter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Laustfw

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #8 af Guti
Det er fordi jeg ikke gider betale mens la Liga holder ferie.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Guti.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #9 af Guti

BBB skrev:

Guti skrev: Tak for svaret. Desværre kan jeg stadig ikke annullere. Jeg bruger Android. Jeg går ind i Playbutik og kan vælge "afinstaller" eller "åbn". I "åben" kan jeg komme på appen og vælge "my account" og her står der kun "subscriptions" og "Your details", men ingen af disse steder kan jeg se, hvor jeg sletter abonnementet. Skal jeg så bare afinstallere app i Playbutik? (Hvis det bliver mellem os på nettet: Jeg er ikke lige på vej til et job i Silicon Valley).


Du skal ikke ind i appen (Strive), men du skal ind i Play.
Oppe ved siden af søge-baren er der de 3 velkendte linjer fra Google. Tryk der.
Så kommer en sidebar til syne. Her er der en fane, der hedder Abonnementer/Subscriptions. Tryk her. Det er stadig i Play.
Hvis du har købt abonnement igennem Play, så står alle dine subscriptions her.

Du har typisk købt igennem Play, hvis du ikke kan finde subscriptions på Strive's hjemmeside eller app.



Men skal jeg afinstallere? Der står ikke noget med annullér?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #10 af BBB

Guti skrev:

BBB skrev:

Guti skrev: Tak for svaret. Desværre kan jeg stadig ikke annullere. Jeg bruger Android. Jeg går ind i Playbutik og kan vælge "afinstaller" eller "åbn". I "åben" kan jeg komme på appen og vælge "my account" og her står der kun "subscriptions" og "Your details", men ingen af disse steder kan jeg se, hvor jeg sletter abonnementet. Skal jeg så bare afinstallere app i Playbutik? (Hvis det bliver mellem os på nettet: Jeg er ikke lige på vej til et job i Silicon Valley).


Du skal ikke ind i appen (Strive), men du skal ind i Play.
Oppe ved siden af søge-baren er der de 3 velkendte linjer fra Google. Tryk der.
Så kommer en sidebar til syne. Her er der en fane, der hedder Abonnementer/Subscriptions. Tryk her. Det er stadig i Play.
Hvis du har købt abonnement igennem Play, så står alle dine subscriptions her.

Du har typisk købt igennem Play, hvis du ikke kan finde subscriptions på Strive's hjemmeside eller app.



Men skal jeg afinstallere? Der står ikke noget med annullér?


Du er inde på et helt forkert område, hvis der står noget med at afinstallere.

Her er en video, som viser, hvad du skal gøre:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum