Billetter til Real kampe
- kavver
- Emne forfatter
- Gæst
-
Er det billigst at købe billetter på realmadrid.com eller nede på stadion?
En af mine Barca venner (ven er så meget sagt, nu han holder med dem) han var nede og se Barca, og så at billetterne på nettet var omkring de 100euro. Men da han købte dem på stadion kostede de kun 12euro.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
kavver skrev: Hej folkens.
Er det billigst at købe billetter på realmadrid.com eller nede på stadion?
En af mine Barca venner (ven er så meget sagt, nu han holder med dem) han var nede og se Barca, og så at billetterne på nettet var omkring de 100euro. Men da han købte dem på stadion kostede de kun 12euro.
Kavver. Det er billigst at købe dem ''sort''. De er let tilgængelige mod de små hold, men mod større hold som ATM og FCB skal du nok ikke forvente noget :) Mod hold som Getafe osv. kan du få dem for under 20 Euro :)
god kamp!
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Jeg skal til Madrid i ugen efter påske med en gruppe kammerater. I den anledning kunne jeg virkelig godt tænke mig at komme ind og se kamp på Bernabéu. Real Madrid spiller kvartfinale mod Galatasaray d. 3. april, altså i ugen hvor jeg er dernede.
Er der nogle kyndige brugere derude der ved hvad der er bedst og billigst mht. billetter til Champions League opgør?
På forhånd tak :)
Halamadrid1990 skrev: Hej folkens!
Jeg skal til Madrid i ugen efter påske med en gruppe kammerater. I den anledning kunne jeg virkelig godt tænke mig at komme ind og se kamp på Bernabéu. Real Madrid spiller kvartfinale mod Galatasaray d. 3. april, altså i ugen hvor jeg er dernede.
Er der nogle kyndige brugere derude der ved hvad der er bedst og billigst mht. billetter til Champions League opgør?
På forhånd tak :)
Hej.
Et par venner og jeg selv, købte billetter over viagogo.com til Real Madrid - United. Det var billigt nok, men portoen er ekstrem. Der har været en del omkring firmaet med, at folk ikke modtager deres billetter. Men vi har bestilt derfra to gange (Også mod Zaragoza sidste år) uden problemer.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Til en anden gang, kan I godt bare tage ned og købe billetterne ved stadion, når modstanderen er Zaragoza og hold i den størrelse, for der er rigeligt med billetter at få.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Har valgt at takke af på forum!
- hoffmann
- Gæst
-
Har prøvet hele dagen at købe billetter til Champions League kampen mellem Real Madrid - Galatasaray. Men hver eneste gang jeg skal til at accepterer købet står at jeg skal bruge et national card. Jeg har prøvet både med et Mastercard og VISA.
Er der nogle der har erfaringer med at man ikke kan købe billetter på ticketmaster.es med et normalt VISA? Eller andre ideer til, hvordan man kan få fat i billetter uden man skal købe det igennem et andet firma.
Hvordan køber man billetter til en La-Liga kamp med Real Madrid på Bernabeu?
Prøvede bare lige for sjovt at kigge på realmadrid.com mht. Betis-kampen (sæsonens første kamp). Bliver så mødt af dette:
INGEN pladser, udover VIP, er ledige - hvad sker der?
Kan det virkelig passe at man skal vente til kort inden hjemmekampene starter, før man kan købe billetter til dem? Der er jo også ting som hotel og fly man skal bestille når man skal ned og se bold, og det foretrækker jeg at købe i god tid før og det ville være dejligt hvis billetterne ligeså kunne blive bestilt i god tid før? Hvordan gør jeg det?
mortenj skrev: Hiver lige denne tråd frem da jeg har et spørgsmål ang. billetter.
Hvordan køber man billetter til en La-Liga kamp med Real Madrid på Bernabeu?
Prøvede bare lige for sjovt at kigge på realmadrid.com mht. Betis-kampen (sæsonens første kamp). Bliver så mødt af dette:
INGEN pladser, udover VIP, er ledige - hvad sker der?
Kan det virkelig passe at man skal vente til kort inden hjemmekampene starter, før man kan købe billetter til dem? Der er jo også ting som hotel og fly man skal bestille når man skal ned og se bold, og det foretrækker jeg at købe i god tid før og det ville være dejligt hvis billetterne ligeså kunne blive bestilt i god tid før? Hvordan gør jeg det?
Det er derfor at hvis du vil være på den sikre side, skal ha Carnet Madridista. En uge før bliver de sat til salg. Du kan aldrig få billetterne mere end en uge før, også selvom du køber dem igennem rejse selskaber. Det er medlemmerne der har første ret.
Hugol skrev: Det er derfor at hvis du vil være på den sikre side, skal ha Carnet Madridista. En uge før bliver de sat til salg. Du kan aldrig få billetterne mere end en uge før, også selvom du køber dem igennem rejse selskaber. Det er medlemmerne der har første ret.
Okay, så hvis man f.eks. køber basic udgaven af International Carnet Madridista til 30€ (se LINK ), så ville jeg i realiteten kunne købe billetter til alle den kommende sæsons hjemmekampe allerede nu, og bestille billet og selv vælge de pladser jeg vil sidde på?