Mallorca vs. Real Madrid

6 år 9 måneder siden #1 af bitmonx
Hej derude.
Nogle der kender en pub el.lign i indre København, hvor man se kampen i morgen ? På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #2 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Mallorca vs. Real Madrid
Hazard også ude mod Mallorca - noget med en fødsel. Det bliver da et stærkt hold vi får med mod Mallorca....eller noget.
Vinicius eller Rodrygo må ta' over så. Vi skal nok passe lidt på i den kamp her - mange udskiftninger.

Hvis jeg var Zidane vil jeg gå med: Courtois, Marcelo - Ramos - Varane/Militao - Odrizola, Vinicius - Valverde - Casemiro - James, Jovic - Benz
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Kiwes.

6 år 9 måneder siden #3 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Mallorca vs. Real Madrid

Kiwes skrev: Hazard også ude mod Mallorca - noget med en fødsel. Det bliver da et stærkt hold vi får med mod Mallorca....eller noget.
Vinicius eller Rodrygo må ta' over så. Vi skal nok passe lidt på i den kamp her - mange udskiftninger.

Hvis jeg var Zidane vil jeg gå med: Courtois, Marcelo - Ramos - Varane/Militao - Odrizola, Vinicius - Valverde - Casemiro - James, Jovic - Benz

Vi har bare været historisk elendige denne sæson hver gang vi er stillet med en 442.
Jovic har også været helt væk ind til videre, har vel haft 2 gode chancer hele sæsonen, og dem har han brændt.
Med så mange udskiftninger ville jeg gå med en kendt formation. Altså 433 (4231) og så bruge Brahim eller rodrygo på Højre kanten, alt efter hvem der er i form.
Alternativt med James på højre kant, men ville hellere have ham centralt, da jeg bestemt ikke tror en midtbane med Valverde, casemiro og isco bliver godt.

Jeg kan tilgengæld godt se den teoretiske fordel i dit taktiske oplæg.
Da James jo er den bedste i truppen til at slå et indlæg, derfor ham på kanten.
Jovic som vel er en af vores bedste til hovedstød (samme nmed Ramos og Mariano ?)
Desværre synes jeg bare ikke det har fungeret med Jovic og benz samtidigt i praksis.

Leveret af Kunena Forum