Podcast brevkasse

1 uge 4 dage siden #1 af Administrationen
Vi vil gerne invitere jer med i vores podcast og derfor opretter vi nu denne brevkasse.

Derfor: Har du et spørgsmål om Real Madrid/LaLiga, så send det til os her, så bringer vi det op i en podcast, hvor vi belyser emnet fra vores synspunkt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Podcast brevkasse
Fedt initiativ :)

Det her er et ømt emne for samtlige Madridistas, men det skal jo ske, og det skal ske snart IMO.

Hvordan ser i situationen med Sergio Ramos? Han har alene i de sidste 3 kampe kostet 2 mål, og så heller ikke skarp ud på Psg's mål. En mand som fylder 34 år inden sæsonen er færdigspillet, og blive hverken bedre eller yngre.
Hvem skal erstatte ham, og hvornår skal han erstattes? Overskygger hans lederevner hans mange defensive fejl?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, BBB, Sahinovic, Kimbo

1 uge 3 dage siden #3 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Podcast brevkasse
Hvad skal der ske til januar? Vi har stor succes med en midtbanekonstelation med en 6'er i Casemiro, en playmaker i Kroos og en dynamisk spiller i Valverde. På bænken til midtbanen ser jeg reelt set kun 2 backups i Isco og Modric, hvori begge kun passer til Kroos rolle.

Så hvad mener I der skal ske til januar, hvis vi starter med kun at kigge på midtbanen?
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel

1 uge 3 dage siden #4 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Podcast brevkasse

Jakobsif555 skrev: Hvad skal der ske til januar? Vi har stor succes med en midtbanekonstelation med en 6'er i Casemiro, en playmaker i Kroos og en dynamisk spiller i Valverde. På bænken til midtbanen ser jeg reelt set kun 2 backups i Isco og Modric, hvori begge kun passer til Kroos rolle.

Så hvad mener I der skal ske til januar, hvis vi starter med kun at kigge på midtbanen?

I forlængelse af dette ville jeg også være interesseret i at høre jeres tanker omkring Pogba? Vi ved jo at Zidane er lidt forelsket i ham (eller har det måske ændret sig), men er der overhovedet plads til ham og hvem skulle han dog slå af holdet sådan som det ser ud lige nu? Mener i (eller andre herinde) at han er pengene værd (både transfersum og lønninger), og hvilke af hans kvaliteter ville være med til at forbedre vores midtbane.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel

5 dage 6 timer siden #5 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Podcast brevkasse
Jeg opper lige den her, for vi vil meget gerne have mange flere spørgsmål fra jer :-)

4 dage 15 timer siden #6 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Podcast brevkasse
Vi har gang i en fed debat om Vin i en anden tråd, jeg har faktisk skiftet mening til stor del efter gode argumenter.

Vi har vel MIlitao der skal tage over efter Ramos, Mendy der skal tage over efter Marcelo, og muligvis Odrizola i samme rolle på højre kanten.
På midtbanen er der også ro på for fremtiden med mindre ZZ insistere på Dogba (han er velkommen).

Men hvad med andrebet?

Hvad gør vi med Vin/Hazard situatione, Vin er alt for god til ikke at spille på sigt. Vi skal jo have en god backup for Hazard...

NÅR vi køber Mbappé har vi samme situation med Rodryge.

Sidst men ikke mindst, hvad med Jovic og hans manglende gennembrud, hvad sker der om han ikke lever op til forventningerne, ja og hvad sker der om han gør?
Får ZZ til sidst Pogba, hvad sker der på midtbanen, kan vi have Fede, Pogba, Kross og Cassimiro på samme hold i 3-4 år og rotere dem.

Jeg er ingen psykolog, og når jeg snyder i Football Manager er det ikke et problem at have Kross, Pogba, Kantë, Rakitic, Pjanic og Varatti på midten som rotation, men seriøst...

Spørgsmålene er mange, man kan vel også fylde en hel podcast med at snakke om Isco...
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

4 dage 1 time siden #7 af BBB
Besvaret af BBB på emne Podcast brevkasse
Hvis Tacon ender på deres nuværende placering, så skal vi i playoff*. Hvis vi derefter taber playoff-kampene, hvad sker der så med kvindefodbolden i RM?

Det underliggende spørgsmål er: Hvor seriøs er Perez omkring kvindefodbold? Er det realistisk, at han hæver budgettet betragteligt?

*Jeg kom til at se på Madrid CFF i stedet for Tacon. Tacon er 2 point over playoff pladsen.
Sidste redigering: 4 dage 54 minutter siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.