CL-lodtrækning - hvem vil I helst møde?

×

Afstemning: CL-lodtrækning - hvem vil I helst møde?

Liverpool
3 8.8%
Juventus
3 8.8%
Bayern München
Ingen stemmer 0%
Manchester City
9 26.5%
RB Leipzig
19 55.9%
Antal stemmer: 34
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
4 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Hvem vil I helst trække i ottendedelsfinalen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #2 af BBB
Liverpool, City, Bayern, Leipzig i den rækkefølge. Jeg tror ikke, at kampen mod Juventus vil blive specielt flot.

Jeg vil gerne tage Liverpool fans en smule ned. Hvis vi skulle ende med at tabe kampene mod Liverpool, så kan vi fokusere på ligaen. Det er jo reelt ligegyldigt, om vi ryger ud i 1/8-finalen eller taber finalen. Ingen af delene vil være "godt nok".
Dernæst vil jeg tilføje endnu et nederlag i CL til Guardiola's historik.
Bayern er vel det nærmeste vi kommer en hade-modstander i Europa.
Leipzig kan vi aldrig få noget positivt med fra. Vinder vi det hele, så har det været "en let vej", fordi "RM trak Leipzig i 1/8-finalen". Ryger vi ud til dem, så vil det være en skandale.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #3 af Jbner
Jeg vil helst trække Juventus. Jeg vil gerne se Cristiano tilbage på Bernabeu.
Og ellers mener jeg egentlig at vi kan vinde over alle dem vi kan trække. Men der er selvfølgelig opgør der vil være vanskeligere end andre. Både Bayern og City er store på papiret, men det kører ikke optimalt for nogle af holdene. Liverpool drøner bare derudaf, men de har heller ikke præsteret så vanvittigt i år, som de gjorde sidste år. Deres fronttrio har i hvert fald ikke været ligeså skræmmende.

Det hold jeg helst ser vi undgår er Leipzig. Det er et hold vi skal slå 100 ud af 100 gange, men man har ofte set Real Madrid-spillerne tage for let på opgaven hvis modstanderen ikke har et navn. Det har vi set sidste år da vi røg ud mod Ajax, og Schalke har tidligere været tæt på at slå os ud. Og det ville være en regulær fiasko at ryge ud til Leipzig.

Derimod virker det til at niveauet på holdet altid bliver taget en tand op når det er en stor modstander, så jeg er fortrøstningsfuld forud for lodtrækningen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #4 af Kimbo
Sikke en masse bavl. Lad os nu bare få Leipzig så vi har en større chance for at komme videre i turneringen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Raul7-2880, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #5 af Real HWL
Jeg vil gerne trække City. Så kan vi gøre ondt værre for Guardiola.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #6 af Elto92
Jeg sidder lidt med anderledes og lidt "afslappet" følelse i kroppen mht lodtrækningen, jeg ved ikke om det frustrationen over at vi er havnet i denne sæson hvor alt bare er kørt af sporet og vi skal starte forfra.. måske er det frustrationen som har gjort mig ligeglad men vil egentlig gerne bare trække en af de store, mest for underholdnings skyld,

Juventus, fordi vi får en vis herre at se igen, Liverpool fordi jeg virkelig gerne vil hive dem lidt ned igen, de er helt oppe og flyve deres fans og van Dijk skal godt nok slå bremsen i og få noget jordforbindelse

Bayern kampene har vi set for mange gange og de er bare ikke interessante længere så dem gir vi ikke.


Så mit bud vil falde på City, det blir underholdende og så kan vi også slå dem ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7 af Sahinovic

BBB skrev: Det er jo reelt ligegyldigt, om vi ryger ud i 1/8-finalen eller taber finalen.

Set fra et økonomisk perspektiv er det ikke helt så ligegyldigt. Jeg tror ikke vi er stærke nok til at vinde i år, og derfor foretrækker jeg at vi møder de svageste og når så langt som overhovedet muligt så der ryger flere penge i kassen.

Breakdown of prize money for 2019/20 Champions League;
Reaching the group stages: 15 million euros
Reaching the round of 16: 9.5 million euros
Reaching the quarter-finals: 10.5 million euros
Reaching the semi-finals: 12 million euros
Reaching the final: 15 million euros
Winning the final: 4 million euros


Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #8 af Vinícius
Liverpool vinder efterhånden altid 2-1 eller bare generelt med en enkelt pind. De virker ikke så skræmmende på det punkt, og jeg tror vitterligt ikke, at de kan holde niveauet sæsonen ud. Måske kolapser de ligesom vi gjorde for år tilbage, hvor vi så uovervindelige ud(AC Milan i en venskabskamp!!!)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #9 af Ramos4
Alle andre end Liverpool. Vi har ærligt talt ingen chance når returen er på Anfield, sådan som Liverpool spiller disse år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #10 af asp3200
Lodtrækning CHL:

Dortmund - PSG
Real Madrid - Manchester City
Atalanta - Valencia
At. Madrid - Liverpool
Chelsea - Bayern
Lyon - Juventus
Tottenham - RB Leipzig
Napoli - Barcelona

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #11 af Real HWL
Fin lodtrækning når nu det ikke blev Leipzig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #12 af Dios
City var faktisk et af de hold jeg helst ville undgå. Deres taktik er defineret, og de er klart bedre end os på bolden.
Jeg ser os ikke som noget stærkt kontra hold længere, og jeg spår ikke de helt store chancer på possession.

Det kan enten være fisk eller fugl med deres præstationer i ligaen. Enten kan de være total ude af form, fordi de reelt intet har at spille for, ellers kan de modsat os sparer de vigtigste spillere og være top motiveret, fordi de er gået all in på turneringen.

Håber dog Zidane’s tropper fortsætter de positive takter og så skal vi have Hazard ordentlig igang, så tror jeg på det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce