CL-lodtrækning - hvem vil I helst møde?

Afstemning: CL-lodtrækning - hvem vil I helst møde?

Liverpool
3 8.8%
Juventus
3 8.8%
Bayern München
Ingen stemmer 0%
Manchester City
9 26.5%
RB Leipzig
19 55.9%
Antal stemmer: 34
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
6 år 8 måneder siden #13 af Fondo_Sur
Tror også at City gerne ville have undgået et så rutineret CHL-hold som Real Madrid.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #14 af Real HWL

Dios skrev: City var faktisk et af de hold jeg helst ville undgå. Deres taktik er defineret, og de er klart bedre end os på bolden.
Jeg ser os ikke som noget stærkt kontra hold længere, og jeg spår ikke de helt store chancer på possession.

Det kan enten være fisk eller fugl med deres præstationer i ligaen. Enten kan de være total ude af form, fordi de reelt intet har at spille for, ellers kan de modsat os sparer de vigtigste spillere og være top motiveret, fordi de er gået all in på turneringen.

Håber dog Zidane’s tropper fortsætter de positive takter og så skal vi have Hazard ordentlig igang, så tror jeg på det.

Hvem ved, måske har vi også kun CL at spille for i slut Februar ;)

Hvis vores formkurve stadigvæk er opadgående de næste par måneder og vi har alle mand klar. Så slår vi også City ud.

6 år 8 måneder siden #15 af -#7-
Jeg synes ikke det er en fordel for City at mesterskabet er afgjort. Vi har før mødt Bayern et par gange hvor de har sikret sig mesterskabet, og altså har mistet de små procenters intensitet, fordi de netop ikke bliver presset tilstrækkeligt dagligt. Den intensitet kan man ikke bare skrue op for, fra den ene dag til den anden.

Jeg synes det er en fin lodtrækning, City har aldrig set svagere ud under Guardiola. Og Guardiola selv ligner også en mand der mentalt måske allerede er videre. Han virker som en type man lidt alá Mourinho bliver træt af i længden, og der synes jeg sgu Citys spillere er ved at være, udefra set i hvert fald.

DC19

6 år 8 måneder siden #16 af Bismo
Vi har stilen og spillerne til at slå City. Horribel lodtrækning for dem. Bliver dejligt at sende et Guardiola hold ud i kulden endnu engang.

Februar kan ikke komme hurtigt nok!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Bismo.

6 år 8 måneder siden #17 af Kiwes
Liverpool og United har vist hvordan man nemt slår City - lad dem have bolden og ta' dem på omstillinger.

6 år 8 måneder siden #18 af Vinícius
City er en ønskemodstander. Vi har en reel chance for at vinde - uanset om holdet udvikler sig særlig meget. Det står i stærk kontrast til, hvis vi mødte Liverpool, som for nuværende ville køre os over.. Skulle vi vinde over Liverpool, ville det kræve held og en for nuværende næsten urealistisk positiv udvikling af holdet over de næste måneder.

Skulle det alligevel ske, at vi tabte til City, så er det en modstander, hvor et nederlag ikke vil være en katastrofe(medmindre vi taber samlet 7-1). Vi er endnu undskyldt med, at holdet i denne sæson er under genopbygning med mange nye ansigter, mens City har et veletableret hold, der (fejlagtigt) af mange sættes i top 5 i verden.

Jeg tror og håber på, at vi kan slå City, men det er et meget lige opgør i min optik.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Vinícius.

6 år 8 måneder siden #19 af Ramos4
Jeg vil ikke sige City er en ønskemodstander - det ville Leipzig eller Bayern nok mere have været. Men omvendt er City nogen jeg hellere vil møde end Liverpool og Juve. Juve udelukkende fordi vi ved hvad Cristiano kan og han vil være topmotiveret. Jeg synes altid vores tidligere spillere scorer mod os.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 8 måneder siden #20 af Lars1991
De Bruyne kan gøre virkelig ondt på os, men ellers er jeg egentlig heller ikke så nervøs. Hvis vores startende 11 alle er i form, burde vi kunne slå dem relativt nemt. Med den forfatning vi er i nu tror jeg det ville blive nogle lige kampe, men forhåbentlig står vi bedre mht skader til den tid.

6 år 8 måneder siden #21 af BBB

Lodtrækning CHL:

Dortmund - PSG
Real Madrid - Manchester City
Atalanta - Valencia
At. Madrid - Liverpool
Chelsea - Bayern
Lyon - Juventus
Tottenham - RB Leipzig
Napoli - Barcelona

Runden efter ryger Valencia, Tottenham og PSG ud, medmindre de møder hinanden.

6 år 8 måneder siden #22 af Vinícius

BBB skrev:

Lodtrækning CHL:

Dortmund - PSG
Real Madrid - Manchester City
Atalanta - Valencia
At. Madrid - Liverpool
Chelsea - Bayern
Lyon - Juventus
Tottenham - RB Leipzig
Napoli - Barcelona

Runden efter ryger Valencia, Tottenham og PSG ud, medmindre de møder hinanden.

Selvom jeg ikke tror det, ville det sq være sjovt hvis Napoli kan gøre det onde ved Barca igen :D

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum