Råd til forbedring af hjemmesiden

3 år 10 måneder siden #1 af Kasillas
Hola a los todos

Jeg beklager hvis det er i den forkerte sektion jeg poster, og jeg gør det i god tro.

Jeg har to konkrete kritikpunkter vedr. hjemmesiden og jeg håber, at de ansvarlige kan bruge min kritik til at forbedre hjemmesiden.

(1) Det første punkt er, at hjemmesiden her er aldeles grimt og amatøragtigt med det design og store alfabetskrift-størrelse. Jeg anbefaler, at i lader jer være inspireret af fx fcbarcelona.dk's simple layout, så siden ikke kommer med reklamer i tide og utide, eller har overdimensionelle alfabetskrift-størrelse. Det er ikke klart om grunden er penge- og tids-mangel, eller om den ansvarlige for hjemmesidens tilrettelse ikke har IT-kompetance, men noget bør laves om. - Jeg forstår godt, at det er frivilligt, men derfor kan vi måske indsamle et pengebeløb og donere til formålet med forbedrings af hjemmesidens layout?

(2) Det andet punkt er, at nogle af jer bliver nødt til at browse marca.com og as.com, og finde de billeder og video'er, der viser, at Real Madrid rent faktisk havde og HAR ret i de forskellige dommer-afgørelser. For over på Fcbarcelona.dk kommer de med tendentiøs vinkler, hvor de udlader de elementer, der ikke taler for deres sag. Fx den der Rau Garcias fald er meget problematisk, og det er ikke en klokkekalrt straffespark sådan som hjemmesiden fremstiller det. Hvis madridista.dk ikke tager det op, så overlader vi det hele til SFO'erne om at udforme diskursen og påvirke fodboldsnakken i DK. Derfor er det magtpåliggende, at finde nogle der spansk-kyndige og IT-kyndige, der har overskud til at lave nyheder ala "Dommerne enige med Real Madrid - tyd bare videre Barca". - Det går ikke at fcbarcelona.dks udlægning ikke bliver udfordret konstruktivt af os. Madridista.dk skal ikke bare viderebringe nyheder, men OGSÅ forsvare klubbens interesser.

Hvad tænker I ansvarlige om min kritikpunkter? Er jeg langt ude?

Lad mig understrege, at jeg værdsætter jeres bidrag og jeg forstår, at det er ulønnet, så tag ikke min "kritik" personligt.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #2 af -#7-
Enig i punkt 1, i hvert fald angående reklamerne når man tilgår siden på mobil, det er helt skørt, det ligner jo nærmest en eller anden scam-hjemmeside. Noget jeg selv og iøvrigt flere andre på forummet har påpeget flere gange i en anden tråd (endda vedlagt billeder) dog uden at få noget feedback fra folkene bag.

Jeg skal nok lige nævne også, at jeg naturligvis har 100% forståelse for at alting er frivilligt og reklamer er et nødvendigt onde, men samtidig må der simpelthen kunne findes en mere elegant løsning.

Angående punkt 2, så tænker jeg at den gamle tese med at mod idioter kæmper selv guderne forgæves, må være i brug her. Nu har jeg også selv læst med på fcbarcelona engang imellem, og det er jo ikke småt med spøgelser de stakkels mennesker kan få øje på.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #3 af Kasillas
Apropos punkt 2 for at tydeligøre min pointe:

Min pointe er ikke så meget at vi skal overbevise SFO'erne, men andre "neutrale fanserne". Hvis de neutrale fansene læser fcbarcelona.dk, og læser deres udlæggelse af straffespark, og de kommer så herind på Madridista.dk og ikke læser noget om det, så vil de neutrale fans forlader hjemmesiden med en formodning af at barca-fansene har en pointe, hvis de neutrale fans ikke kan udøve kritisk tænkning. Så min pointe med at gendrive deres kritik om påstået dommerhjælp er ikke så meget fordi jeg vil overbevise barca-fansene, men mere de neutrale fansene.

Men nu må det være op til de ansvarlige om det er værd at bruge deres tid på eller ej.


EDIT:

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f6f918b4614.html


www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704ed76b8b4594.html


Se! - Det er diskutabelt i det hele taget i bedste fald. Næppe en klokkeklart straffe på Raul Garcia sådan som de påstår hen hos SFO-hjemmesiden.

Og bemærk at der er nogle røster, der peger på at han var off side.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #4 af Administrationen

Kasillas skrev: Hola a los todos

Jeg beklager hvis det er i den forkerte sektion jeg poster, og jeg gør det i god tro.

Jeg har to konkrete kritikpunkter vedr. hjemmesiden og jeg håber, at de ansvarlige kan bruge min kritik til at forbedre hjemmesiden.

(1) Det første punkt er, at hjemmesiden her er aldeles grimt og amatøragtigt med det design og store alfabetskrift-størrelse. Jeg anbefaler, at i lader jer være inspireret af fx fcbarcelona.dk's simple layout, så siden ikke kommer med reklamer i tide og utide, eller har overdimensionelle alfabetskrift-størrelse. Det er ikke klart om grunden er penge- og tids-mangel, eller om den ansvarlige for hjemmesidens tilrettelse ikke har IT-kompetance, men noget bør laves om. - Jeg forstår godt, at det er frivilligt, men derfor kan vi måske indsamle et pengebeløb og donere til formålet med forbedrings af hjemmesidens layout?

(2) Det andet punkt er, at nogle af jer bliver nødt til at browse marca.com og as.com, og finde de billeder og video'er, der viser, at Real Madrid rent faktisk havde og HAR ret i de forskellige dommer-afgørelser. For over på Fcbarcelona.dk kommer de med tendentiøs vinkler, hvor de udlader de elementer, der ikke taler for deres sag. Fx den der Rau Garcias fald er meget problematisk, og det er ikke en klokkekalrt straffespark sådan som hjemmesiden fremstiller det. Hvis madridista.dk ikke tager det op, så overlader vi det hele til SFO'erne om at udforme diskursen og påvirke fodboldsnakken i DK. Derfor er det magtpåliggende, at finde nogle der spansk-kyndige og IT-kyndige, der har overskud til at lave nyheder ala "Dommerne enige med Real Madrid - tyd bare videre Barca". - Det går ikke at fcbarcelona.dks udlægning ikke bliver udfordret konstruktivt af os. Madridista.dk skal ikke bare viderebringe nyheder, men OGSÅ forsvare klubbens interesser.

Hvad tænker I ansvarlige om min kritikpunkter? Er jeg langt ude?

Lad mig understrege, at jeg værdsætter jeres bidrag og jeg forstår, at det er ulønnet, så tag ikke min "kritik" personligt.


1) Dette punkt arbejdes der på.

2) Dette punkt arbejdes der ikke på og det vil der heller ikke blive i fremtiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #5 af Henke
Jeg vil gerne rose "Administrationen" for, at se sig for gode til at skrive artikler omkring dommerkendelser, som går Barcelonas vej. Det forstår de ikke på fcbarcelona.dk. Det hænger måske sammen med, at Barcelona og deres fans, er ufatteligt gode til at spille offerrollen og være de "åååh så undertrykte".
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #6 af Kiwes

Henke skrev: Jeg vil gerne rose "Administrationen" for, at se sig for gode til at skrive artikler omkring dommerkendelser, som går Barcelonas vej. Det forstår de ikke på fcbarcelona.dk. Det hænger måske sammen med, at Barcelona og deres fans, er ufatteligt gode til at spille offerrollen og være de "åååh så undertrykte".


Ja lad os endelig ikke synke til det niveau. Der er flere medlemmer på deres forum der helt oprigtigt tror at vi har betalt dommerne - ved ikke engang hvad jeg skal sige til det...
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #7 af longwind
Jeg tog lige et kig på den omtalte artikel på fcbarcelona.dk. De skriver bl.a.:

"Episoden kom et kvarter før tid, hvor VAR-dommeren pludselig stoppede spillet og bad kampens dommer se på en situation i Bilbaos felt. Det var Dani García, der havde trådt Marcelo over foden i en situation, hvor der ellers ikke var fare på færde"

Det er jo mere morsomt end det er fornærmende. Situationen hvor en angribende spiller prikker til bolden inden en fremstormende forsvarsspiller kommer for sent har fundet sted siden bolden blev opfundet, og har altid været takseret til et straffespark. At sige, at der ikke er fare på færde er jo bare useriøst. Og hvorfor bruge tid på at tilbagevise useriøse argumenter?
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #8 af BBB

Kiwes skrev:

Henke skrev: Jeg vil gerne rose "Administrationen" for, at se sig for gode til at skrive artikler omkring dommerkendelser, som går Barcelonas vej. Det forstår de ikke på fcbarcelona.dk. Det hænger måske sammen med, at Barcelona og deres fans, er ufatteligt gode til at spille offerrollen og være de "åååh så undertrykte".


Ja lad os endelig ikke synke til det niveau. Der er flere medlemmer på deres forum der helt oprigtigt tror at vi har betalt dommerne - ved ikke engang hvad jeg skal sige til det...


Jeg sender ugentligt 200 euro afsted til dommerne, for at de agerer 12. mand. Hvad tror du, at reklameindtægterne her på siden går til??
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 10 måneder siden #9 af 9eren
BBB
Manglede du indkomst i efteråret 2019 ?
;)

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum