Nuevo Estadio Santiago Bernabéu

3 år 9 måneder siden #1 af Estadio Santiago Bernabéu
Hvad er brugernes holdning til at vores kære stadion evt. kan få sponsornavn ved indvielse af det renoverede Bernabéu?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Hvis man vil følge lidt med i projektet, så kan man klikke her:

www.nuevoestadiobernabeu.com/

Og her
www.realmadrid.com/estadio-bernabeu

3 år 9 måneder siden #3 af Realex
Hvornår skal det stå færdigt? Til næste sæson?

3 år 9 måneder siden #4 af Madrid1998

Realex skrev: Hvornår skal det stå færdigt? Til næste sæson?

Tror det var 22-23 sæsonen, hvor den igen bliver brugt. Synes jeg læste et sted..

3 år 9 måneder siden #5 af El Siete
Eftersigende skulle det nye stadion indbringe yderligere 150M euro i indtægter årligt, og kan man så lige smide 50M (gæt) yderligere oveni det, jamen så ser det jo pludselig rigtig godt ud økonomisk.

Men ville da helst beholde navnet, dog ikke på bekostning af en bedre økonomisk fremtid for klubben.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 9 måneder siden #6 af Estadio Santiago Bernabéu

El Siete skrev: Men ville da helst beholde navnet, dog ikke på bekostning af en bedre økonomisk fremtid for klubben.

Helt enig. Men hvor langt 'ned' skal vi før vi hellere vil beholde navnet?
50 millioner Euro om året?
25?

3 år 9 måneder siden #7 af 9eren
Det har jo i princippet ingen indflydelse for os, hvilken sum Real Madrid får ind via dit og dat andet, i det her tilfælde navnet. Jo får klubben 3 milliarder for at have et skilt med Emirates foran Bernabeu, så kan det få indflydelse på hvem der kommer til klubben. Men de penge kan sikkert tages ind på andre måder og derfor gider jeg slet ikke at tage stilling til om beløbet skal være 25, 50, 75 millioner euro. I dont care. For mig er det tom snak.

Skal vi diskutere det nye stadion, så håber jeg faktisk at det står færdigt inden, at vi får flere store signings. Det ville være fedt med en præsentation af Mbappe når Bernabeu er klart til det, men får vi ham inden skal vi jo bare købe en anden giga stjerne som maycher til holdet.

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved 9eren.

3 år 8 måneder siden #8 af Thomaskjensen
Stadion behøver jo ikke stå helt klart inden det kan bruges. Planen var 22/23 men i denne tidsplan var medregnet at der skulle spille på stadion og at det skulle få minimal indvirkning for afvikling af kampene.
Nu har de bygget 110% i et års tid, så spørgsmålet er vel hvor hurtigt man kan få fikset lidt græs. For selv om vores Brasilanere nok har en fordel som "banen" ser ud i dag, bliver det nok en lidt rodet kamp...

Hvad angår stadium navn, så er det ikke derfor jeg holder med klubben, så vi kan hedde "Heineken stadium" for den del om jeg ved at det betyder vi kan have en spiller som Haaland i truppen.

Kigger vi mod England så burde vi kunne få ind €20 millioner om året.
bleacherreport.com/articles/1872881-rank...ing-rights-potential
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

3 år 8 måneder siden #9 af 9eren
Økonomisk vil det hedde, at man sætter kampe i gang med eller uden et færdigt stadion.

Det var bare ren og skær, fordi jeg ønsker noget Florentino show. Hvor fedt ville det lige være at have et færdigt stadion med en Mbappe præsentation. Det ville jo give gåsehud over hele kroppen !

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Fondo_Sur, El Siete

3 år 8 måneder siden #10 af Thomaskjensen
Den dag han præsenteres får jeg gåsehud over hele kroppen, om det så er på græsplænen ude ved lufthavnen :)

Men hold i hatten det skulle blive stort at præsentere ham foran 85000 tilskuere på et funklende "nyt" stadium.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 år 5 måneder siden #11 af 9eren

3 år 5 måneder siden #12 af Ramos4

Estadio Santiago Bernabéu post=134225 skrev: Hvad er brugernes holdning til at vores kære stadion evt. kan få sponsornavn ved indvielse af det renoverede Bernabéu?

​Det er nok svært at modarbejde.

Så længe Santiago Bernabéu indgår i navnet, så kan jeg godt leve med det.

Til dem der spørger, hvornår det er færdigt, så kommer vi til at spille på Bernabéu fra den kommende sæson, da der må komme 60-70% kapacitet ind (i følge beregninger fra Tebas - Marca). Den fortjeneste vil vi selvfølgelig ikke gå glip af. 

Det stå først helt færdigt en gang i 2022. Formentlig først efter sommerferien '22.

Som jeg forstår tingene.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Leveret af Kunena Forum