Mini Guide: Sådan her citerer du
- Estadio Santiago Bernabéu
- Emne forfatter
- Platin bruger
-
Her er hvad du skal gøre for at undgå dette:
Du vælger at citerer brugeren på samme måde som i gamle dage. Dernæst klikker du på et 'Source' ikon oppe i venstre hjørne. Ikonet ligner et hvidt A4 papir med to røde pile på. Dernæst kan du citere og svare på citatet på samme måde som i gamle dage uden din egen tekst er inkluderet i citatet. Dette virker uanset om du er på PC eller iPhone.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Melder du dig?BBB post=135206 skrev: Det er vildt nok, at det ikke er ændret endnu :-D
Torben tager med statsgaranti mod nyttige hænder, der kan få ting ændret.
Daniel post=135208 skrev:
Melder du dig?BBB post=135206 skrev: Det er vildt nok, at det ikke er ændret endnu :-D
Medmindre Kunena har gennemtvunget ændringer på madridista.dk, så er ændringen jo lavet af Torben/folk bag sitet.
Du kan jo selv vælge hvilke delelementer, som du gerne vil have fra Kunena.
Selv hvis jeg fik lov til at lege med det, så formoder jeg, at jeg stadig skal spørge Torben om lov til at ændre i de enkelte dele. Vil I give mig lov til at ændre i opsætningen uden at skulle spørge om lov først?
Det her spørgsmål er over mit løntrin på madridista.dk, så den må du sende videre til Jesper i en privat besked. Så er jeg sikker på, at han vil tage stilling til din forespørgsel. Vi kan som udgangspunkt altid bruge proaktive hænder.BBB post=135214 skrev:
Medmindre Kunena har gennemtvunget ændringer på madridista.dk, så er ændringen jo lavet af Torben/folk bag sitet.
Selv hvis jeg fik lov til at lege med det, så formoder jeg, at jeg stadig skal spørge Torben om lov til at ændre i de enkelte dele. Vil I give mig lov til at ændre i opsætningen uden at skulle spørge om lov først?
- Administrationen
-
- Administrator
-
Det er en ændring, som Kunena har lavet i forbindelse med en opdatering af deres program. Torben er ved at finde en bedre løsning.BBB post=135214 skrev:
- 9eren
- Gæst
-
- Administrationen
-
- Administrator
-
Hvis der er Kunena eksperter derude, hører jeg også gerne nærmere. Vi forsøger at køre systemet så standard som muligt for hurtigt at kunne køre sikkerhedsopdateringer på. (Ja, vi er allerede blevet hacket to gange af russiske hackere).
Men vi har været nødt til at lave en kopi af den standard-template som Kunena bruger, fordi der er for mange uhensigtsmæssigheder. Det gav så et problem for nogle uger siden, da Kunena havde lavet en ændring i template-logikken så vores template ikke længere fungerede.
Den seneste ændring har været i den integration med editoren som Kunena bruger. Den laver nu tilsyneladende en "trim" på teksten man citerer, og så kan man ikke komme ned på en ny linie – og derfor bliver den nye tekst en del af citatet. Det er pt. løst ved at indsætte en "zero width space" efter linieskiftet i vores template. Det tegn bliver ikke fjernet ved en "trim" og så fungerer det igen. Men det er så noget vi skal huske at tilføje hvis der kommer en opdatering til Kunena templaten igen...
Alternativt kan vi skifte editoren ud der bruges i forum, til en mere simpel editor. Det kan være et spor at følge.
/Torben
- 9eren
- Gæst
-
Jeg kan kun tale på egen hånd omkring historik og for mig er det jo ikke alle tråde som er lige vigtige at beholde! Hvis I selv har et nyt debat program på benene, så er det altid rart med en forfriskning. Dog synes jeg mere at hjemmesiden trænger til fornyelse og et bedre setup. Flere features og noget der gør det fedt at besøge siden! Jeg ved i har hænderne fulde, det har jeg også selv med en en lille ny! Og det er frivilligt arbejde, men tror mere det er der indsatsen skal lægges end på forummet.