Dagens diskussion - 5. april

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Real Madrids angrebs-legende, Amancio, er i Es Radio ude med hård kritik af den sektion af Madridistas, som hellere ser José Mourinhos hæl end tå. Han siger:

- Der er Madridistas, som ønsker at Real Madrid taber, fordi Mourinho så taber og hvis det er på en fejl af Diego López, er det endnu bedre. Det er ulækkert.

Amancio beklager denne splittelse i Madridismoen, når man i virkeligheden burde gå i samme retning.

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at denne splittelse også findes blandt brugerne på Madridista.dk, men hvad siger de to sektioner til påstanden om, at nogen modstandere vil gå så vidt i protesten mod Mourinho, at man næsten håber at Real Madrid taber?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dagens diskussion - 5. april
Jeg vil godt være den første til og indrømme, at jeg vil få det utrolig stramt, hvis Mourinho vinder Chl denne sæson, og vil blive husket som en af de bedste trænere i Real Madrid's historie. For det mener jeg simpelthen ikke passer til vores smukke historie, og Mourinho er i den grad overvurderet i Real Madrid, hvis man spørg mig.

Jeg synes Real Madrid og Barcelona's situation mindede meget om hinanden, da Pep var træner. På den ene side, stod/står en Mourinho, som vil gøre alt for en sejr, uanset om hvor usympatisk det så er, og på den anden side, står Pep og klynker :D Kunne ikke lade vær hehe.
Ej, på den anden side, står Pep og prøver udadtil og være englen, men er der noget jeg har lært, så er det aldrig og stole på en mand som har taget doping. Fælles for dem begge, er at de er fantastisk dygtige til og manipulere og hjernevaske folk.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke kan foredrage nogle af dem. Og Mourinho lever i den grad på Perez, og ikke egne evner. Forstået på den måde, at Mourinho stort set havde et helt fuldent hold før han kom til.
For hvordan kan det på nogen måde være acceptabelt det Mourinho indtil videre har opnået i Real Madrid?. Jeg er måske noget hård, men jeg sidder altid med en fornemmelse, af at holdet kun har nået 70% af sit maximale niveau.
Mange vil måske mene, at Mourinho har fået overtaget hos Barcelona, og det mener jeg nu også. Men finder man ikke en taktik efter 12 opgør på 2 år, så er man heller ikke egnet til Real Madrid.

Jeg sidder ikke og decideret håber holdet skal tabe, og jeg håber da også helt klart, at vi vinder Cdr finalen og Chl, men det er bare med en bitter smag i munden.
I bund og grund handler det om, at jeg langtfra føler Real Madrid som det bedste hold, og langtfra det bedst spillende hold.
Det irritere mig noget så meget, at der kan sidde Real Madrid fans derude, og stille sig tilfreds med og parkere bussen, og fedte et halvdårligt resultat hjem.
Det var nemlig ikke på den måde, vi blev så store som vi er idag. Vi var overlegende, arrogante og stolte. Nu er vi bare arrogante, uden noget og ha det i, og stolte over en træner, som faktisk skaber stor skam over klubben. Og samtidig med vi kalder os historiens bedste hold, så har vi ikke vist os på den store scene i over 10 år, imens vores evige ærkerivaler sprudler rent spillemæssigt og titlelmæssigt.

Få nu skuden vendt, og find tilbage til de gamle rødder!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Vildfaren, Jaken, MMM

13 år 5 måneder siden #3 af JimmyBroe
Aarg! Ligefrem at der er nogle Madridistas der håber på Madrid taber for at føre skylden over på Mou, er det ikke lidt i overkanten? Muligvis er der nogen der ønsker sådan, men de kan i såfald ikke være inden under titlen madridista IMO?

Eller hvad?

Nu kan jeg jo ikke snakke om andet end hvad jeg selv ser/læser og det er primært her på siden jeg befinder mig, og her har jeg dog ikke set/læst om nogen som ønskede vi tabte for at få stillet Mou i dårligt lys. Det er sandt at der er nogen som er total Mou kritisk og mener alle problemer i klubben skyldes ham -Helt hen i vejret.:)

Mit forhold til Mou har været meget op og ned det sidste halve år. Jeg har altid godt kunne lide Mous karismatiske person og hans til tider meget arrogante attitude.
Men i december blev det bare for meget af det gode. Hans beslutning om at sætte Casillas "på plads" (bænken) var helt fint syntes jeg, det er trods alt ham som er træner og bestemmer, vi skulle nødigt have tilstande som i visse andre klubber, hvor spillertruppen styre showet. En træner skal ikke bare være en galionsfigur.
Nej, han skal være med inde over det meste som der sker i klubben, ellers bliver han overflødiggjort og så kan man nøjes med Casillas og Ramos som de bestemmende, hvordan ville det ikke gå?:)

Det som der var problemet var hans manglede respekt for Casillas (hans udtalelser om Casillas og Adan) sådan behandler man ikke en af verdens bedste spillere, anføre for Real Madrid samt landshold... Det var jeg meget skuffet over, og med ét falmede min respekt for Mou. Derfra har jeg sådan set ønsket ham mere eller mindre væk fra klubben.

Men på den anden side er jeg også splittet, for jeg tror ikke kun Mou er skyld i de interne uroligheder. For fra at Casillas blev skadet af, har der slet ikke været lige så meget uro i Madrid, resultaterne har været méd Madrid for første gang i hele sæsonen, at det skulle være en tilfældighed, at det falder sammen med at Casillas ikke er til stede i truppen, det kan jeg godt have min tvivl om!

Medierne har ikke haft noget at skrive om, for en stor del i det problem der har været/stadig er i Madrid, er klart også fremprovokeret af medierne. Måske er Casillas rotten? Det får vi muligvis aldrig svar på. Men det er sten sikkert at der har været mere ro på i Casillas fravær.

Som tingene er nu synes jeg at Mourinho gør det fint, han gør sit arbejde, og skaber sig ikke åndsvagt med udtalelser eller sætter gang i en masse spekulationer (ud over de der altid vil være, med sådan en træner i egen fold). i længden er han ikke god for Madrid. og med det mener, jeg at han skal forlade/fyres efter denne sæson, men på den korte bane og hvis han vinder den 10'ende vil jeg være ham evig taknemmelig.

God Weekend.:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

13 år 5 måneder siden #4 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Dagens diskussion - 5. april

Siempre Madrid skrev: Real Madrids angrebs-legende, Amancio, er i Es Radio ude med hård kritik af den sektion af Madridistas, som hellere ser José Mourinhos hæl end tå. Han siger:

- Der er Madridistas, som ønsker at Real Madrid taber, fordi Mourinho så taber og hvis det er på en fejl af Diego López, er det endnu bedre. Det er ulækkert.

Amancio beklager denne splittelse i Madridismoen, når man i virkeligheden burde gå i samme retning.

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at denne splittelse også findes blandt brugerne på Madridista.dk, men hvad siger de to sektioner til påstanden om, at nogen modstandere vil gå så vidt i protesten mod Mourinho, at man næsten håber at Real Madrid taber?

Hvis man haaber real taber saa er man ikke madridista. Det kunne jo ogsaa blot vaere at folk bare ikke bryder sig om Mourinho!

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum