Dagens diskussion - 10. april
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han er stærkt forundret over, at José Mourinho havde sin søn med til kampen i Istanbul og at han var med i spillerbussen fra lufthavnen til hotellet i søndags.
Ifølge Palomar afspejler det ikke professionalisme at have sine børn med på arbejde (Der er ikke lock out i Spanien!).
Madridista.dk har tidligere kritiseret Mourinho for at følge sønnens træning i Canillas, da der blev delt titler ud til årets træner og spiller, men hvad mener I?
Går Palomar (og Madridista.dk for den sags skyld) for vidt i spørgsmålet om Mourinhos professionalisme og er det bare endnu et pinligt forsøg på at hakke på The Special One uden egentlig at have en sag? Eller bør man som cheftræner i verdens mægtigste klub holde arbejde og privatliv adskilt?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Kom nu videre, så hellere en diskusion om Mou defensive tilgang til kampene og at holdet falder så meget i intensitet som igår. Det går ikke i semien og er nok enden for os igen. Bare ikke gode nok over 90 min, 45 min er ikke godt nok.
At spillerne så stopper med at spille fodbold efter 1. halvleg er vel et problem, som ikke relatere sig til forberedelserne.
asp3200 skrev: Han er sku da i praktik.
Kom nu videre, så hellere en diskusion om Mou defensive tilgang til kampene og at holdet falder så meget i intensitet som igår.
Har vi ikke diskuteret det 10.000 gange da?
Back on track:)
Først og fremmest, hvor gammel er sønnen?
Jeg ser måske et problem i at sønnen er med, hvis Mou skal passe ham/holde øje med ham. Men hvis sønnen er så gammel at han kan klare/passe sig selv og måske snuse lidt til faget så er det vel okay, så længe han ikke "går i vejen".
Tvivler på at han havde været med hvis Madrid havde været bagud med 3-0 efter første opgør.!?
Men pga. det første resultat, og den stortset sikre semi'plads, så har Mou måske følt sig så sikker at der var plads til lidt familiehygge.:)
Man kan mene hvad man vil, jeg synes egentlig at de foregående omstændigheder til aftenens kamp taget i betragtning, at det var okay. Tror næppe at det var sønnens skyld at Real Madrid kollapsede.:)
Jeg er her stadig XOXO
- Bernabéu
- Gæst
-
Derimod har jeg faktisk en anden ting jeg tænkte lidt over. For første gang igår, var der kun en enkelt spanier i start truppen, nemlig Diego Lopez. Hvad syntes i om det?
Casillas/Lopez
Carvajal
Ramos
Alonso
Men realiteten er at der ikke er de gode angribere i spanien og hvis der er så spiller den ene for Barcelona:). Så gerne isco/carvajal komme til så der blev lidt mere spansk islæt.
- Niller
- Gæst
-
Synes det er okay faktisk. Real Madrid er en kæmpe forretning, og med de karantæner vi havde så synes jeg det er fint nok. Vi er en klub der går med sikkerhed efter det bedste. Selv når det bedste ikke er godt nok, og man må se i øjnene at spansk fodbolds standard er faldet i mine øjne. Nationalitetsmæssigt? Nej. Men de eneste to der i mine øjne holder spansk fodbold i gang er Messi og Ronaldo.Bernabéu skrev: Derimod har jeg faktisk en anden ting jeg tænkte lidt over. For første gang igår, var der kun en enkelt spanier i start truppen, nemlig Diego Lopez. Hvad syntes i om det?
Og når vi er så stor en forretning, og med målet at vinde The Treble hver sæson, jamen så er man nødt til at kigge udenlandsk, da der tit og ofte er vældig gode alternativer.
En anden ting? Er jeg den eneste der ikke kan fordrage Arbeloa. Det eneste manden kan er at trække kort og det har vi ikke brug for. Han er langsom. Dårlig med bolden, generelt svag offensivt også.
Netop derfor jeg har forelsket mig i Essien. Manden er genial. Man ved hvad man får. Hårdt arbejde over hele linjen. Han bryder alle rammer for talent. Vil mene han er bedre end så mange andre for tiden. God offensivt, god defensivt, arbejder for holdet, ydmyg og så synes jeg bare han skal købes!
Niller skrev:
Synes det er okay faktisk. Real Madrid er en kæmpe forretning, og med de karantæner vi havde så synes jeg det er fint nok. Vi er en klub der går med sikkerhed efter det bedste. Selv når det bedste ikke er godt nok, og man må se i øjnene at spansk fodbolds standard er faldet i mine øjne. Nationalitetsmæssigt? Nej. Men de eneste to der i mine øjne holder spansk fodbold i gang er Messi og Ronaldo.Bernabéu skrev: Derimod har jeg faktisk en anden ting jeg tænkte lidt over. For første gang igår, var der kun en enkelt spanier i start truppen, nemlig Diego Lopez. Hvad syntes i om det?
Og når vi er så stor en forretning, og med målet at vinde The Treble hver sæson, jamen så er man nødt til at kigge udenlandsk, da der tit og ofte er vældig gode alternativer.
En anden ting? Er jeg den eneste der ikke kan fordrage Arbeloa. Det eneste manden kan er at trække kort og det har vi ikke brug for. Han er langsom. Dårlig med bolden, generelt svag offensivt også.
Netop derfor jeg har forelsket mig i Essien. Manden er genial. Man ved hvad man får. Hårdt arbejde over hele linjen. Han bryder alle rammer for talent. Vil mene han er bedre end så mange andre for tiden. God offensivt, god defensivt, arbejder for holdet, ydmyg og så synes jeg bare han skal købes!
meget få som kan lide arbeloa som spiller. Men som person udenfor banen virker han flink.
Har valgt at takke af på forum!