Champions League finalen 2022: Real Madrid C.F. - liverpool

4 år 2 måneder siden #1 af Fondo_Sur
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #2 af mohbar
​Hvad skal man stille op med de her 6 timer inden kampstart!?

4 år 2 måneder siden #3 af Daniel

mohbar post=150778 skrev: ​Hvad skal man stille op med de her 6 timer inden kampstart!?

​Lyt til vores seneste podcast. Så har du dræbt 2+ timer allerede ;-) alternativt en tur på YouTube og binge en masse gode Champions League-minder med Real Madrid.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, mohbar, Madridista02

4 år 2 måneder siden #4 af Ramos4

mohbar post=150778 skrev: ​Hvad skal man stille op med de her 6 timer inden kampstart!?

​Realmadrid.tv?
Tyndskid?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, JesperThomsen

4 år 2 måneder siden #5 af -#7-
​Hvis man skal lyde meget Viasatekspert-agtig, så snakker man jo om matchups. Hvilke matchups glæder I jer til at se? Jeg kommer til at se frem til at se Vini overfor en altid meget offensiv Trent Alexander-Arnold, det er her jeg tror vores bedste muligheder for mål ligger, for det kræver altså noget sammenarbejde mellem back og centerforsvarer at holde styr på Vini, og vi så hvor hurtigt det kan gå galt på Etihad. Benzema overfor Van Dijk bliver også spændende, for der er ingen tvivl om at Van Dijk er stærkere, men er Benzema så klogere? Eller får Karim en overfrakke på i form af Fabinho/Naby Keita?

Og hvad med Carvajal overfor Luis Diaz? Carvajal har unægteligt spillet sig gevaldigt op her i slutningen af sæsonen, men det kan hurtigt blive grimt overfor så hurtig en spiller som Diaz.

Jeg glæder mig til kampen, men knuden i maven er også så småt ved at indfinde sig.

DC19
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved -#7-.

4 år 2 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Det er vel ret sjældent at de der matchups bliver afgørende?

Det handler vel mere om Real Madrid kan hold ud og spille sig uden om Liverpools pres. Og om vi kan vinde slaget om midtbanen, som sidste år og i 2018. Om Courtois spiller en storkamp. Og om Vinicius og Benzema kan hive noget magisk frem.

Har ellers en sjov fornemmelse om, at Valverde scorer et langskudsmål. Han har godt nok været tæt på i mange kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, andreashn

4 år 2 måneder siden #7 af Taxii89
​Er der folk på Proud Marys senere? 

4 år 2 måneder siden #8 af JesperThomsen
​bare spillerne husker på der ikke er en returkamp til at vende det! Den start mod city frabedes ;-)

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #9 af Madridista02

​Gøre som Daniel nævner. Til de her store opgør, kører hymnen "Hala Madrid y Nada Mas" på fuld skrald, her hjemme. Føler jeg skal i krig!!! Vamooooossssss.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Daniel, JimmyBroe, DeLaRed

4 år 2 måneder siden #10 af DarioGomez
Shit.
Det ene øjeblik er jeg 100% selvsikker - det næste frygter jeg en nedslagtning. 

Elsker, hader finaler. 

For fanden gutter, lad os gøre det igen! Vi fortjener det med den vej, vi har haft hertil. 

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Madrid1998, mohbar

4 år 2 måneder siden #11 af asp3200
​Kom så med den stensikre 0-1 sejr til Madrid. Flot vi overhovedet er kommet i finalen og acceptabel sæson vi har haft.

Håber på en fed kamp med de hvide som vinderne. Tør sku nok ikke se den:)

4 år 2 måneder siden #12 af Dragam
Synes det er en stor fejl at starte med Alaba, der er uden kamp træning, og Kroos.

Nacho har været godt spillende, og Camavinga giver SÅ meget mere end kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum