Champions League finalen 2022: Real Madrid C.F. - liverpool
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lyt til vores seneste podcast. Så har du dræbt 2+ timer allerede ;-) alternativt en tur på YouTube og binge en masse gode Champions League-minder med Real Madrid.mohbar post=150778 skrev: Hvad skal man stille op med de her 6 timer inden kampstart!?
Realmadrid.tv?mohbar post=150778 skrev: Hvad skal man stille op med de her 6 timer inden kampstart!?
Tyndskid?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og hvad med Carvajal overfor Luis Diaz? Carvajal har unægteligt spillet sig gevaldigt op her i slutningen af sæsonen, men det kan hurtigt blive grimt overfor så hurtig en spiller som Diaz.
Jeg glæder mig til kampen, men knuden i maven er også så småt ved at indfinde sig.
DC19
Det handler vel mere om Real Madrid kan hold ud og spille sig uden om Liverpools pres. Og om vi kan vinde slaget om midtbanen, som sidste år og i 2018. Om Courtois spiller en storkamp. Og om Vinicius og Benzema kan hive noget magisk frem.
Har ellers en sjov fornemmelse om, at Valverde scorer et langskudsmål. Han har godt nok været tæt på i mange kampe.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Gøre som Daniel nævner. Til de her store opgør, kører hymnen "Hala Madrid y Nada Mas" på fuld skrald, her hjemme. Føler jeg skal i krig!!! Vamooooossssss.mohbar post=150778 skrev: Hvad skal man stille op med de her 6 timer inden kampstart!?
Jeg savner Pepe :(
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det ene øjeblik er jeg 100% selvsikker - det næste frygter jeg en nedslagtning.
Elsker, hader finaler.
For fanden gutter, lad os gøre det igen! Vi fortjener det med den vej, vi har haft hertil.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Håber på en fed kamp med de hvide som vinderne. Tør sku nok ikke se den:)
Nacho har været godt spillende, og Camavinga giver SÅ meget mere end kroos.