Real Madrid - Club America

1 år 7 måneder siden #25 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid - Club America
​@ The European Super League 

Bare rolig, dit indlæg gav rigtig god mening. Også i første omgang. Man skal med vilje ville tale udenom for ikke at forstå det. Man kan sige at man med Rudiger har forsøgt at forbedre sig lige nu, især hvis man også har forsøgt at styrke backen på denne måde.

Men man har ikke gjort et seriøst forsøg på at forbedre truppens to største svagheder som er højre kant og en ekstra dimension helt i front. Det håber jeg stadig at man vil forsøge 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, JesperThomsen, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #26 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Madrid - Club America
Det gør man internt jo.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #27 af The European Super League

9eren post=152414 skrev: Du kan da ikke finde en klub i verden, som ikke historisk set har forsøgt at forbedre sig, eller også har haft troen på at de gør det selvom det er gået den modsatte vej.

Hvem siger vi ikke har forbedret os?


Jeg tror vi taler forbi hinanden. Du har nok helt ret i at de fleste klubber forsøger at forbedre sig hele tiden.

Men du skrev jo at vi ikke skulle forbedre os fordi vi havde vundet Champions League og The League. Og det var det jeg havde en kommentar til. Hvis jeg har misforstået dig, så må du undskylde. Skal vi lade resten af forum komme videre så de ikke skal høre på os to længere?

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 7 måneder siden #28 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Madrid - Club America
At forbedre sig kan gøres på mange måder og ikke kun kaste rundt med pengepungen uansvarligt som Barcelona fortsætter med at gøre. Men det er svært for de fleste herinde fordi forventningerne er til noget som klubben ikke nødvendigvis er længere. 

Misforståelser er der nok af herinde! Så ikke noget jeg slår ned på. Det bliver som regelt klaret. 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce