Madridista.dk

2 uger 3 dage siden #1 af HalaMadridYNADAMas
Hej Madridista. 

Jeg har været flittig bruger af min yndlings hjemmeside, madridista.dk, siden jeg fik min første computer i 2004. 

Jeg har dog et inderligt ønske om at hjemmesiden får et gevaldigt ansigtsløft.

Jeg kan ikke lade vær med at sammenligne med rivalernes hjemmeside.

Deres er langt mere overskuelig, nemmere at navigere i, mobilvenlig og har ikke nær så mange popup vinduer. Det irriterer mig. Det burde madridista.dk kunne gøre bedre.  

Jeg har valgt at starte denne tråd for at se om andre medlemmer og fellow madridistas har det på samme måde. 

Hala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 3 dage siden #2 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Madridista.dk
Der findes en tråd for dette; forum.madridista.dk/index.php/forum/deba...ag-til-madridista-dk

Man skal ikke undervurdere hvor meget tid der lægges ned på at drive en side som denne, det er både tid og penge.

Personligt syntes jeg at siden er perfekt, men nu har jeg også vænnet mig til den gennem årene, jeg ser sjældent på siden med mobilen, så der kan jeg ikke give mine inputs.

Jeg er dog enig i at "reklamerne" er ret irriterende, der er popup hvert 3 klik eller noget.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 3 dage siden #3 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Madridista.dk
Der arbejdes vist på en ny side og jeg har fremlagt mine punkter ift hvad jeg som bruger kunne ha det fedt med på siden.

Thomas.
Madridista DK har deres egen forståelse af hvor meget tid der skal bruges af frivilligt arbejde ift siden og podcast, rør endelig ikke ved den debat. Jeg tænker ikke at “HalaMadridyNadamas” gøre noget forkert i at sammenligne med andre sider.

Det gjorde madridista dk jo selv i seneste podcast.

Og til “HalaMadridynadamas”
Prøv at nævn nogle flere punkter om hvad der ønskes så siden bliver mere levende og så brugerne evt også kan få nogle funktioner på forsiden. Det kunne være at de kan bruge det!

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick
Sidste redigering: 2 uger 3 dage siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: HalaMadridYNADAMas

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 3 dage siden #4 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Madridista.dk
Personligt har jeg det rigtig godt med interfacen her på Madridista. Faktisk synes jeg at FC Barcelona.dk er uoverskuelig og ser mere amatøragtig ud. Jeg finder Madridista.dk ret overskuelig og let tilgængelig. Selvfølgelig er reklamer "træls", men ærligt talt, så er det i mit hoved, en forkælet tilgang at brokke sig over dette. Det er en gratis side og frivilligt arbejde. Så kan man fandeme godt holde til at klikke et par gange for at få en reklame væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn, Thomaskjensen, El Siete, HalaMadridYNADAMas

2 uger 3 dage siden #5 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Madridista.dk
@Madridista02, jeg tror jeg har skrevet dette før, men popup reklamer har meget lav effekt, og det er derfor det er meget få sider som anvender metoden.

Sammenlignet med den irritation brugere oplever, så vælger de fleste helt at fjerne popup.

Jeg har i en årerække arbejdet med intern kommunikation (Sælger af Intranet) og et typisk problem er at anvenderne bliver blinde for den "reklame" som man gerne vil at de skal konsumere, for mange popup gør at medarbejdere bliver irriteret og har mere travlt med at lukke vinduet frem for at læse hvad der nu ellers er vigtigt.

Derfor har Facebook og LinkedIn for at nævne de største, valgt ikke at have popup, men derimod have reklamen "gemt" i deres flow, vi ser også adskillige aviser forsøge sig med dette da det er meget effektivt.

Kigger jeg på seneste gode artikel om Gento, ja så får jeg præsenteret samme reklame 5 gange, og den forstyrre mig ikke det mindste.
Præcis som jeg ikke "ser" reklamerne på FB/LKN.

Fint med reklame, jeg kan leve med popup. Men der er en grund til at det ikke anvendes generelt.

Jeg brokker mig ikke over reklamer, men argumentere for at popup er gammeldags og har meget lidt effekt, om overhovedet nogen. Ud over en negativ oplevelse.

2 uger 3 dage siden #6 af The European Super League
​Har I et link?

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

2 uger 3 dage siden #7 af HalaMadridYNADAMas
Besvaret af HalaMadridYNADAMas på emne Madridista.dk
Når man f.eks går ind på FC Barcelona.dk.
Der er der øverst på siden nem tilgang til:

Kampprogram, stilling, fodbold i TV, shop, forum,

Der er flere billeder og videoer.

Højdepunkter af Barcelonas kampe.

Altså deres hjemmeside ligner bold.dk, indkast.dk, goal.com (de største fodboldsites).

Der er madridista.dk noget rod. Det er ikke noget jeg siger med stolthed.

(Jeg har f.eks. en pisse irriterende fane der stikker ned øverst på siden her. Unisport reklame, og ja jeg ved godt at jeg kan skubbe den op igen, men det skal Barcelona fans ikke gøre når de besøger deres site, øv øv øv)
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 uger 3 dage siden #8 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Madridista.dk

HalaMadridYNADAMas post=152506 skrev: Når man f.eks går ind på FC Barcelona.dk.
Der er der øverst på siden nem tilgang til:

Kampprogram, stilling, fodbold i TV, shop, forum,

Der er flere billeder og videoer.

Højdepunkter af Barcelonas kampe.

Altså deres hjemmeside ligner bold.dk, indkast.dk, goal.com (de største fodboldsites).

Der er madridista.dk noget rod. Det er ikke noget jeg siger med stolthed.

(Jeg har f.eks. en pisse irriterende fane der stikker ned øverst på siden her. Unisport reklame, og ja jeg ved godt at jeg kan skubbe den op igen, men det skal Barcelona fans ikke gøre når de besøger deres site, øv øv øv)

​Tilgengæld så skylder administratoren af FCBarcelona.dk ca. 1.2mia til Danske Bank, så deeeeet… ;-) ;-) ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 uger 3 dage siden #9 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Madridista.dk
Det er vel ikke ud fra et økonomisk perspektiv at deres side er bygget op?

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.