Køb af tidligere RM trøje
er der nogen der har en god side hvor man kan finde trøjer med tidligere real Madrid spillere? Det skal ikke være en omgang Kina-lort. Gerne en officiel-replika (hvis det giver mening).
Jeg vil have Marcelo og kan ikke finde det noget steder i DK. Tyske sider fundet ser suspekte ud. Så er jeg faldet over denne:
www.camisetassportclub.com/camiseta-de-l...-marcelo-p-7023.html
kender i Camisetassportclub.com?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror din bedste mulighed er at opsøge heldet i diverse danske real Madrid Facebook grupper hvor jeg ofte oplever at folk køber og sælger trøjer. Et par bud kunne være, “Real Madrid salg og køb” og “Real Madrid køb og salg”.
En dansk side der sælger brugte trøjer.
men det kræver lidt held, de fleste bliver hurtigt solgt.
jeg er da ganske enig i, at prisen virker for god. Men jeg har ledt alle steder efter en trøje med Marcelo fra ny. Ikke til at finde. Så håbede de havde et mirakel i Spanien.Madrid777 post=157575 skrev: Camisetassport, trøjen er sat ned fra 98 euro til 20 euro. Det er vist lidt for godt til at være sandt.
Jeg tror din bedste mulighed er at opsøge heldet i diverse danske real Madrid Facebook grupper hvor jeg ofte oplever at folk køber og sælger trøjer. Et par bud kunne være, “Real Madrid salg og køb” og “Real Madrid køb og salg”.
jeg prøver nogle af de grupper der selvom jeg ikke gider købe brugt.
- 9eren
- Gæst
-
Check her hvis man er interesseret i noget old school stuff
- 9eren
- Gæst
-
9eren post=159201 skrev: Koster det ikke ekstra porto ?
Jo det gør det.