Madridista.dk Awards 2022/2023:
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
🥇 Sæsonens spiller:
👀 Sæsonens åbenbaring:
🤕 Sæsonens skuffelse:
🔝 Største øjeblik:
👎 Største lavpunkt:
🏟️ Holdbedømmelse 1-10:
🤨 Trænerbedømmelse 1-10:
Lad os høre jeres bud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tchouameni sæsonens åbenbaring, han er ved at komme igang og skal spille fast næste sæson.
Mendy sæsonens skuffelse, han har ikke været god nok.
Kampen mod Barcelona 0-4 sæsonens højdepunkt.
Perioden op til VM Sæsonens lavpunkt i la liga. Vi mistede føringen til Barcelona efter at have fuld kontrol.
Holdbedømmelse 6. 3 titler i hus og en semifinale i CL plus nummer 2 i la liga er ikke helt godkendt men vi har heller ikke spillet en fadæse sæson.
Carlo får 6. Med det materiale han har haft har han formået at få ret meget ud af holdet. Dia libre mañana
Galactico downfall version 2
👀 Sæsonens åbenbaring: Camavinga
🤕 Sæsonens skuffelse: Benzema
🔝 Største øjeblik: 4-0 mod Barca
👎 Største lavpunkt: 4-0 nederlag mod City
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: Copa 10/10, CL, 7/10, Liga 3/10 + EU supercup titel og VM klubhold titel = ca 6.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: 4
🤕 Sæsonens skuffelse: Den gør ondt, men Benzema
🔝 Største øjeblik: 0-4 sejr over Barca
👎 Største lavpunkt: 4-0 nederlag til Man City
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: jeg giver holdet et 5 tal, 3 små titler blev det til plus en CL semifinale og en røvfuld i La Liga.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: En sæson langt under middel, Jeg giver Carlo et 3 tal.
Galactico downfall version 2
- madrid2000
- Platin bruger
🤕 Sæsonens skuffelse: Florentino Perez
🔝 Største øjeblik: 2-5 over Liverpool
👎 Største lavpunkt: 4-0 mod City
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: CL: 8/10. La Liga 3/10. Copa Del Rey 10/10.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: 5/10
Florentino er sæsonens skuffelse fordi vi var måske 3-4 gode signings fra at vinde la liga og måske gøre det bedre mod city. Vi har manglet gode backs i 2 sæsoner nu og en backup angriber til Benzema. Der blev aldrig gjord noget ved det.
- Brylle
- Gæst
👀 Sæsonens åbenbaring: Rodrygo. Han er gået fra momentvise genialiteter til at levere stort set hver kamp i en stadig ung alder. Meget tæt på at være bedste mand i sæsonen.
🤕 Sæsonens skuffelse: Hazard. Jeg husker en bruger der advokerede så meget for ham, at han måtte tage et års pause herinde indtil Hazard meldte sin afgang. Det må ganske vist have været pinligt. Jeg føler mig nærmest pinlig berørt over at jeg troede han kunne spille en rolle med at aflaste Vinicius eller give os noget andet på en central plads i sporadiske indhop, hvor han faktisk kunne bidrage bare lidt, men han er jo helt væk. Øv!
🔝 Største øjeblik: Elsker at smadre Liverpool. 5-2 var det mest fantastiske. Generelt en magtdemonstration.
👎 Største lavpunkt: Hver gang Carvajal har fået genvalg på højre back.
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: 6/10. Det har ikke været fælt men det har heller ikke været godt nok.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: 6/10. Er ikke enig i alt, men hvad skal man gøre med den bredde og de manglende muligheder.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
👀 Sæsonens åbenbaring: Ceballos
🤕 Sæsonens skuffelse: Benzema
🔝 Største øjeblik: 5-2 mod Liverpool
👎 Største lavpunkt: perioden efter VM hvor vi spillede så ringe og smed så mange dumme point
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: sådan 4 stykker, hvor 5 er niveauet for en godkendt sæson. Stor forskel på efterår og forår.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: samme svar som med holdet. 4 stykker
- Siempre Madrid
- Administrator
👀 Sæsonens åbenbaring: Rodrygo. Har fået langt mere fysisk styrke. Skal dog stadig arbejde med at blive mere stabil.
🤕 Sæsonens skuffelse: David Alaba. Gud Fader bevare mig vel for en møg-sæson. I forhold til forventninger dumper han med et brag.
🔝 Største øjeblik: Da Hazard fik ophævet sin kontrakt.
👎 Største lavpunkt: De gange, hvor vi blev voldtaget af Barcelona og lignede et chanceløst hold.
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: 3/10. At slutte ti points efter Barcelona er utilstedeligt og derfor bifalder jeg den store udskiftning i spillertruppen.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: 5/10. God til at udvikle spillere som Camavinga, Tchouaméni, Fede Valverde og Rodrygo. Hans magtesløshed i kampene mod Barcelona trækker dog gevaldigt ned.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
trods en hetz af en kaliber jeg aldrig har det før. Imponerende at han har mentaliteten til st stå imod den slags racisme og behandling af fans og modstandere som en ung knægt.
jeg synes slet ikke han har fået nok kredit fra det fra nogen, hverken herinde eller i andre medier. Han er ikke bare blevet truet på livet, med en klassisk hanging. Absurd
han er også blevet konstant hakket ned på banen med fare for skader hvergang han har spillet og så har flere prominente lederskikkelser i klubber og ligaen været med til denne hetz
Det er til grin og pinligt for hele ligaen
.
👀 Sæsonens åbenbaring: Camavinga. Sikke en udvikling han har været igennem, kan han fortsætte dette og holde et højt bund niveau, så kan han blive en af verdens bedste og en legende i Madrid på linie med redondo
🤕 Sæsonens skuffelse: samarbejdet mellem castilla og førsteholdet. Det må kunne lade sig gøre at få nogle af castillas største talenter bedre ind på førsteholdet. Så er spørgsmålet bare om det er fordi klubben har prioriteter st få castilla op i en bedre liga, eller om det er ancelottis valg. Det ville være langt bedre at gøre brug sf de talenter fremfor spillere som bare venter på at komme væk. At Mariano har fået spilletid fremfor Alvaro eller Nico undrer mig meget
🔝 Største øjeblik: 2-5 over Liverpool
👎 Største lavpunkt: 4-0 mod City
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: CL: 7/10 forfærdeligt at vi taber så stort til city. De fik os til st ligne et hold fra en liga udenfor eu. La Liga 3/10 pinligt at vi ender så langt bagved Barca og næsten ender på en 3. Plads. Copa Del Rey 10/10.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: 6/10 - fornuftig sæson med de spillere sim ancelotti har haft til rådighed og med en sæson med et vm. Hetil har han gjort det fint med mange af vores unge spillere fra førsteholdet.
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
🥇 Sæsonens spiller: Kandidaterne var Vini, Cama, Kroos og Courtois. Men jeg tror alligevel Vini må tage den. Vores eneste rigtige offensive våben hele sæsonen.
👀 Sæsonens åbenbaring: Det står imellem Rodrygo og Camavinga, men sidstnævnte må tage den. Et minus er dog at det hovedsagligt har været på backen..
🤕 Sæsonens skuffelse: Ved ikke om vi snakker om en spiller, eller bare generelt? Vores liga-kampagne må været den største skuffelse, hvis det en spiller.. Ja, så må jeg jo nok desværre sige Benzema.
🔝 Største øjeblik: Det må være comebacket imod Barcelona i cuppen, 0-4.
👎 Største lavpunkt: Måden vi røg ud til City på. Flovt og hele verdenen kiggede med.
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: 4
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: 1. Det kan simpelthen ikke være andet. Ikke i nærheden af liga-titlen, taber 3 kampe til et middelmådigt Barcelona hold, og får også slag af City. Det ikke 100% hans skyld, men jeg synes alligevel han har hovedansvaret. Holdet er til mere.
👀 Sæsonens åbenbaring: Rodrygo. I slutningen af sidste sæson var jeg stadig usikker på, hvad han egentligt tilbød holdet. Denne sæson har han virkeligt trådt i karakter og har vist nogle kvaliteter som ingen andre på holdet har. En af de vigtigste opgaver næste sæson bliver at finde en passende rolle på holdet til ham, for jeg synes ikke han kommer til sin ret på højrekanten. Hvis det lykkes, så bliver han en rigtig vigtig spiller.
🤕 Sæsonens skuffelse: Alaba. Han har haft en virkeligt svag sæson, hvilket især er skuffende ovenpå hans meget stærke første sæson. Honorable mention til Valverde som gik fra at være ligaens bedste spiller i efteråret til at være en af vores dårligste spillere i foråret.
🔝 Største øjeblik: 4-0 sejren over Barcelona.
👎 Største lavpunkt: 2-1 nederlaget til Barcelona i marts. Tredje Clasico-nederlag på stribe med særdeles tamt og idé-løst spil i en must-win kamp for at holde ligaen i live.
🏟️ Holdbedømmelse 1-10: 5/10. Mange af spillerne har ikke præsteret på samme høje niveau som sidste sæson, men til gengæld har flere af spillerne på kanten af startelleveren trådt gevaldigt i karakter.
🤨 Trænerbedømmelse 1-10: 3/10. Jeg havde mange kritikpunkter til Ancelotti allerede fra starten af sæsonen, men med sidste sæsons CL-triumf var jeg klar på at give ham en chance mere i håb om at han ville overraske positivt og vise, at han var i stand til at bygge oven på sidste sæson, men det blev desværre blot mere af det samme.
Overordnet en meget skuffende sæson for at sige det kort. Vidste det ville blive vanskelig sæson med VM og klub-VM midt i sæsonen, men havde trods alt håbet at det var blevet lidt tættere med Barcelona i kampen om ligaen.