Påstand: Real Madrid kommer til at lave flere mål i denne sæson

2 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid
​Sidste sæson var Real Madrid tæt på et scoringssnit på 2 mål pr. kamp Med 75 scoringer i LaLiga var man samtidig det mest scorende hold.

Påstanden er, at Real Madrid i denne sæson kommer til at lave flere mål og at man ikke kommer til at mærke, at man mangler en decideret 9er. Godt nok har man mistet topscorer Benzema og "mangler" dermed 19 mål, men dem får vi så rigeligt dækket ind af de to nye, Bellingham og Joselu. Samtidig er forventningen herfra, at Vinícius kommer til at lave væsentligt flere mål end de 10, han sluttede på i sidste sæson. Og så er det spændende, om Rodrygo kan nå mere end de 9 scoringer.

Hvad siger I?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg tror ikke på at Rodrygo kan lave flere end 9 scoringer i La Liga i denne sæson. Men måske kan færre også gøre det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #3 af 9eren
Tag en kamp af gangen. Men ja der er muligheder for flere mål end sidste sæson. Dermed ikke sagt at en 9er savnes. Nu har vi trods alt Joselu som en semi copy af Ruud Van Nistelrooy, men en 9er i CR7, Ronaldo, Mbappe klassen kunne godt bruges

2 år 10 måneder siden #4 af elle44
Jeg tror på det. Jeg synes vi skaber væsentligt flere chancer end sidste sæson. Josele og Bellingham er sammenlagt mangler jo kun 6 scoringer før de når Benzemas måltotal fra sidste sæson.

Det afhænger af om Rodrygo kan komme ud af den målscoringskrise han befinder sig i, og det tror jeg nu nok han skal komme. Jeg tror desuden at Valverde spreder sin mål ud på hele sæsonen og ikke bare scorer dem alle inden nytår.

Vinicius kan nærmest ikke undgå at score flere, når man ser hvilken kvalitet han kommer med. Sidste år gik det meget op i diskussioner med modspillere og publikum, og med rette, men det lader til at være en smule tonet ned i år.

Leveret af Kunena Forum