Madrid i påsken

11 måneder 1 uge siden #1 af Petroleum
Madrid i påsken blev oprettet af Petroleum

​jeg har (næsten) besluttet mig for at jeg skal ned og se real mod athl bilbao i påsken. Men er byen helt død i helligdagene? Det er trods alt katolikker, så vidt jeg ved. 

der kan selvfølgelig ske ændringer, men kampen er pt sat til søndag d 31/3. Vi ville tage derned lørdag, som naturligvis ikke er helligdag, men søndag (kampdag) og mandag, 2. Påskedag, er byen da helt øde?
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden ved Petroleum.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 uge siden #2 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Madrid i påsken

Petroleum post=170961 skrev: ​
​jeg har (næsten) besluttet mig for at jeg skal ned og se real mod athl bilbao i påsken. Men er byen helt død i helligdagene? Det er trods alt katolikker, så vidt jeg ved. 

der kan selvfølgelig ske ændringer, men kampen er pt sat til søndag d 31/3. Vi ville tage derned lørdag, som naturligvis ikke er helligdag, men søndag (kampdag) og mandag, 2. Påskedag, er byen da helt øde?

​Jeg var der i påsken i år. 
Alt i centrum havde åbent, cafeer, restauranter, butikker, museumer etc. 

Det var ikke til at mærke at der var helligdage. 

Trods Spanien er et katolsk land, er Madrid jo stadig en by af en størrelse der gør, at der altid vil være liv i byen.

Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

11 måneder 1 uge siden #3 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Madrid i påsken

NadaMás post=170962 skrev:

Petroleum post=170961 skrev: ​

​Jeg var der i påsken i år. 
Alt i centrum havde åbent, cafeer, restauranter, butikker, museumer etc. 

Det var ikke til at mærke at der var helligdage. 

Trods Spanien er et katolsk land, er Madrid jo stadig en by af en størrelse der gør, at der altid vil være liv i byen.

​tak! Så bliver det til en tur i påsken alligevel :)

Leveret af Kunena Forum