Lost and found

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #1 af 9eren
Lost and found blev oprettet af 9eren
Hvad skal Arda gøre for at få spilletid?

Altså er Arda raget uklar med Carlo?

jeg er ikke længere tilfreds med situationen!

dette er en tråd til at kritisere Carlos beslutninger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #2 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Lost and found
​Ser ingen grund til at tro at Arda og Carlo skulle have ragede sig uklar. 

Real har ikke fået en sikker sejr siden Girona-kampen, fra snart en måned siden. Resten har været meget tætte kampe, hvor det er blevet til lutre uafgjorte samt to 1-0-sejre (Leipzig og Sevilla). 
Jeg siger bestemt ikke at Arda ikke er dygtig nok til at gå ind og gøre en forskel i de kampe. Sandheden er vel egentlig, at vi reelt ikke ved hvor højt hans niveau er. Jeg er enig i, at han ikke får nok spilletid. men jeg kan godt forstå at Carlo tyer til at sende de mere beviste kræfter på banen i den slags kampe. Det er et afgørende tidspunkt på sæsonen, hvor ligaen ikke skal genåbnes, og hvor vi selvfølgelig skal blive i ChL.

Det bliver lidt en tam undskyldning, at kampen aldrig ligger til Arda. Selvfølgelig skal han på banen, og også mere end 10 minutter ad gangen. Håber virkelig på at se ham mere mod Vigo og Osasuna, de kampe bør holdet have godt nok styr på, til at han kan komme på banen med 20-30 minutter igen. Men så igen, Carlo roterer jo sjældent før det 80. minut (overdrivelse fremme forståelse). 

Syntes dog, at det er vigtigt at Arda bliver mere integreret inden sæsonen er omme. For næste sæson kan det vise sig at blive endnu sværere at finde minutter til ham, så han skal have lov til at bevise sig nu. 

Jeg tror i den grad stadig på ham. Vi kunne godt få brug for en type som ham på sigt, da hans profil er meget anderledes end resten af den unge midtbane (Tchou, Cama, Fede og Jude). 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #3 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Lost and found
Jeg ser der rigtig dårligt at udleje ham. Men han skal altså have spilletid nu

2 år 6 måneder siden #4 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Lost and found
Synes personligt at en af de meget få meritter Ancelotti har er hans resultater pt. For ellers er der ret langt mellem de gode kampe.

Der er langt mere fodbold i Arda end der er i fx Ceballos der laver boldtab efter bold tab og ellers slet ikke ligner en der overhovedet  skal være i Madrid. Alligevel får han mere spilletid. Hvorfor ? Fordi Ancelotti ikke tror på en 19 årig? Gavi og Yamal er 16 år og som man kan se har Arda mindst samme talentniveau.

Men det er Ancelotti i en nøddeskal. Han har tilsyneladende sine klare favoritter og spillere som Brahim og Arda skal spille den ene gode kamp efter den anden og så skal de alligevel finde sig i at  være fast inventar på bænken. Sender ekstremt dårligt signal for man kan virkelig se spillerne godt kan lide Brahim og Arda.

Man kan kritisere trænertyper som Mourinho for en del, men havde en spiller som Rodrygo underperformet som han gør nu eller det barnepjat som Vinicius har laver en del kampe, så var der kommet andre boller på suppen.  Og den træning vi har set Arda lave havde med garanti givet ham mere spilletid

Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved mohbar.

2 år 6 måneder siden #5 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Lost and found
​Han var skadet et halvt år, og nu kommer han langsomt tilbage og er selvfølgelig bagerst i hierarkiet. Hvis vi nu bare kunne være lidt mere dominerende imod svagere modstandere, så kunne han komme på banen noget før, og vise lidt der. Men vi kæmper med det pt.

Jeg synes vi har set at Ancelotti stoler på ham. Han kom også ind imod Atletico Madrid. Han var ved at blive skiftet ind, da vi jagtede en scoring på et tidspunkt, men så fik vi netop scoret, og så brugte Ancelotti en mere defensiv spiller at skifte ind i stedet for. Kan ikke lige huske imod hvem det var.

Jeg siger: tålmodighed! Vi vil alle gerne se mere til ham. Men han er kun lige netop blevet 19 år og var skadet det første halve år han kom til. Han skal nok få sine chancer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás

2 år 6 måneder siden #6 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Lost and found
​@Lars1991
Det var i Sevilla-kampen. Efter Modric´ mål kom Ceballos på banen i stedet.

Som @mohbar skriver, skal Arda selvfølgelig være før Ceballos i rækkefølgen. Arda er der en fremtid i, måske endda en meget lys en. Han mangler helt sikkert 117 facetter i sit spil endnu, men den teknik og venstrefod han viste i Fenerbache, og som man ser til træning, fortæller jo at han har et enormt potentiale. Til sammenligning bliver Ceballos aldrig andet, end en spiller der kunne være røget til Atletico med Hermoso og Llorente. 

Med Modric´ forventede afgang til sommer, kan det selvfølgelig åbne op for at han får mere spilletid på midten i næste sæson, men her er konkurrencen stadig stenhård, trods Lukitas afgang. 

Men omvendt fortæller problemstillingen jo også bare så meget om truppens niveau, og specielt når man tilføjer Mbappé og Endrick. I Barca havde Arda jo givetvis fået betydeligt mere spilletid, men mon ikke han lærer mere i Reals trup, trods det. Det er et luksusproblem, fremtiden i Madrid har ikke set lysere ud end den gør i dag, i 10 år. Velnok endnu lysere i dag, da vi ikke længere er oppe mod Messis Barcelona.

2 år 6 måneder siden #7 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Lost and found
Der er jo også den mulighed at Arda bare ikke er god nok. Jeg synes også at han ser god ud på youtube, men han har overhovedet ikke vist noget i sine indhop for Real Madrid. Måske er det også ret begrænset hvad han viser til træning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #8 af 9eren
Mer Arda stuff

Beløn ham for hans trænings indsats hvis den er kontinuerlig!

2 år 5 måneder siden #9 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Lost and found

Matamoro post=173410 skrev: Der er jo også den mulighed at Arda bare ikke er god nok. Jeg synes også at han ser god ud på youtube, men han har overhovedet ikke vist noget i sine indhop for Real Madrid. Måske er det også ret begrænset hvad han viser til træning.

​mener du den kamp i copa hvor han var en af de  mest toneangivende spillere, der endda var meget tæt på at score et vildt frisparksmål. Eller de 5-10 sidste minutter hvor han, på lidt upoleret vis, givet han mangler kampform, alligevel har vidt flere glimt af klasse og tildelt straffe som ceballos brændte.

Jeg er overbevist om at han sagtens vil kunne begå sig på holdet og bidrage med især en ting som vi har manglet i rigtig mange år: dødbolde herunder direkte frispark.

Jeg tror at Ancelotti er den der insisterer på st køre med de "sikre kort" og er bange for at gøre sine faste spillere utilfredse. Senest med en udtalelse om vinicius hvor han mærmest bakker 100% op om hans opførsel i CL kampen.

Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved mohbar.

2 år 5 måneder siden #10 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Lost and found
Carlo Ancelotti var på ingen måde bange for at give en teenager som Camavinga masser af muligheder. Jeg håber da også at Arda er det her kæmpetalent, men det er nok mere sandsynligt at han ikke er.

2 år 5 måneder siden #11 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Lost and found
Jeg spår generelt en sæson næste år, hvor mange får langt til spilletid. Jeg regner med Mbappé og Vini på toppen og Jude bagved og så 3 yderligere på midten. Det vil formentlig betyde Camavinga, Tchouameni eller Kroos skal bænkes fra Once de gala. Derudover skal både Rodrygo, Brahim og Endrick sidde på bænken og så altså Güler.

Vi ved hvordan Carlo har sine favoritter, så jeg tror helt klart der er nogen der bliver Sorte Per big time.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #12 af 9eren

Leveret af Kunena Forum