Real Madrid - Manchester City
Har tænkt det samme, men hvor det er Bellingham der dukker op, efter for meget fokus på Vini skaber plads til ham.Mathiaska post=174002 skrev:
Jeg har en lille gut-feeling om at dette er alles forventning, inkl. Man City, hvorfor jeg tror Rodrygo kommer indenom og spiller den brandkamp vi forventer af Vini.Siempre Madrid post=174000 skrev: Kampdag.
Håber på en stor Vini-aften, han bør have alle muligheder for at spille en brandkamp.
Sejren skal hjem, gerne med to mål til forskel!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
Så meget behøver du ikke at frygte Manchester City. De betaler ikke dommerne, som Barcelona gjorde i den periode;-)Hamid8210 post=174008 skrev: Vi skal tilbage til Barca 09-2012, hvor jeg virkelig frygter en modstander.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Der er sneget sig flere og flere fejl ind, modstanderne har læst Haaland lidt bedre, De Bruyne er blevet ældre og mere skadet (dog stadigvæk en vidunderlig fodboldspiller), og generelt virker de lidt mindre sultne i den her sæson, efter endelig at have vundet CL. Jeg ser gode muligheder mod dem, og jeg tror faktisk at man kan nøjes med at vinde 1-0 f.eks. her til aften, og så kan man fedte den hjem med en drønkedelig uafgjort på Etihad.
DC19
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Det er længe siden jeg har glædet mig så meget til en fodboldkamp som denne. Det er snart en vaske ægte Champions League El Clásico nu hvor Barcelona har ligget i hi i et årti.
De Bruyne er lidt overraskende, men man har været meget forsigtig med hans spilletid efter han kom tilbage efter sin skade og han spillede 90 minutter i weekenden. Han skal nok få en rolle senere i kampen.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
DC19
Den gamle "Real Madrid er ikke et hold, de er en gruppe individualister" fra Elkjær bliver man heller aldrig træt af. Heller ikke på 20. år.-#7- post=174017 skrev: Jeg bliver altid glad når Real Madrid vinder i Champions League. Men jeg bliver næsten endnu gladere, når man så bagefter kan glæde sig til at se den kæmpe bøv til Jan Mølby æde sine ord, og stå og surmule på live-tv. Hold fast hvor har han bare i alle sæsoner været både en forfærdelig kommentator, og en endnu mere forfærdelig studieekspert.