- Forum
- Madridista.dk
- Debat
- Dagens påstand - Real Madrid vinder mindst 8 af de næste 10 spanske mesterskaber
Dagens påstand - Real Madrid vinder mindst 8 af de næste 10 spanske mesterskaber
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Alavés-træner Luis García Plaza følger op: Real Madrid er ved at skabe et hold, som vil dominere LaLiga i mange år.
Real Madrid har allerede et hold, som er det suverænt bedste i LaLiga. Det er ungt og med masser af rutine.
Real Madrid har LaLigas suverænt stærkeste økonomi og derfor kan man uden problemer hente spillere som Leny Yoro, Alphonso Davies og Mbappé (de skal lige skrive kontrakt først), samt Endrick, der er sikret til den kommende sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid post=175607 skrev: Gammelfar sagde det først i en podcast: Real Madrid vinder mindst 8 ud af de næste 10 spanske mesterskaber.
Alavés-træner Luis García Plaza følger op: Real Madrid er ved at skabe et hold, som vil dominere LaLiga i mange år.
Real Madrid har allerede et hold, som er det suverænt bedste i LaLiga. Det er ungt og med masser af rutine.
Real Madrid har LaLigas suverænt stærkeste økonomi og derfor kan man uden problemer hente spillere som Leny Yoro, Alphonso Davies og Mbappé (de skal lige skrive kontrakt først), samt Endrick, der er sikret til den kommende sæson.
Hvis jeg lige må tilføje Xabi Alonso i 2025. Av min arm...
Må jeg minde om at vi endte langt efter Barcelona sidste sæson og at vi ikke har vundet to mesterskaber i træk i små tyve år og aldrig under Perez.
Det kan godt være vi har den bedste trup på papiret, men vi kender jo også historien i klubben. Er man nogle point efter ved juletid, så flytter fokus nemt over til Champions League, som er hovedprioriteten hele vejen rundt.
Vinder vi CL i år, har vi plus tre kampe næste år i form af UEFA Super Cup og VM for klubhold eller Intercontinental Cup eller hvad det nu hedder. Derudover skal vi til det store Klub VM næste sommer, hvilket Barca ikke skal. Det giver vores spillere endnu en sommer uden pause.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Så er der Alonso, som helt bestemt ser dygtig ud. Men jeg har det forbehold at han lige nu er kongen af Leverkusen, hvor han vel er den største stjerne med det største navn af dem alle. Hvad sker der når han kommer til en helt anden størrelse som Real Madrid, hvor han skal jonglere det ene store ego efter det andet, og hvor han ikke længere kan pege på alt hvad han har vundet og opnået i sin karriere, fordi hans spillere under ham har vundet ligeså meget eller endda mere.
Det er klart at alt hvad jeg nævner her er "worst case". Men når man har fulgt fodbold i så mange år, så ved man også godt at det meget sjældent går som præsten prædiker. Jeg kan i øvrigt huske at jeg havde samme tanke om Barcelona da de hentede Fabregas. På det tidspunkt havde Barcelona lige vundet CL og ligaen, og jeg var sikker på at de var ved at samle det perfekte hold, og at de kom til at fuldstændig dominere Europa og La Liga i mange år frem, men sådan gik det trods alt ikke helt, selvom de naturligvis vandt en del titler i den periode, men en egentlig dominans (som 8 ud af 10 ligatitler vil være) blev det ikke til.
DC19
Han spiller med 3 eller 5 nede bagi - alt efter hvordan man ser på det - og har generelt et meget strict setup. Real Madrid har ikke spillet med hverken 3 eller 5 i bagkæden siden Ruder Konge var knægt. Det er bare ikke sådan vi gør det. Og hvordan er det nu med Real Madrid og trænere, der vil presse et koncept ned over stjernerne?
Skulle Alonso få held til at fastlåse Mbappe, Vini og de andre til helt specifikke positioner på banen? Jeg har svært ved at se det.
Jeg kan kun se det blive en succes, hvis Alonso helt dropper sin fodboldstil - og det er nok tvivlsomt.
Er jeg helt væk?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Alonso ville da give 100% mening efter Ancelotti. Alle vil have Alonso. Det er ikke den samme spillestil, men synes det er på tide, at Real Madrid efter Ancelotti prøver nogle ting af sportsligt. Og Alonso ville være den perfekte til at implementere nogle nye idéer i klubben fordi han har spillet i klubben, taler spansk og kender den nuværende måde at gøre det på i Real Madrid. Det kan være, at han vil komme til at slippe det taktiske greb en smule som Mourinho gjorde. Tror at det er et ret godt match, men nu må vi se, hvad fremtiden bringer.
Fælles for Carlo og Xabi er, at de har klasse! De har endda et godt forhold til hinanden fra da Ancelotti trænede ham i både Madrid og i Bayern.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Men jeg tror til gengæld på at vi vinder 4 på 5 sæsoner hvis man får lov til at kigge tilbage i tiden på denne sæson og evt også regne 2021/2022 hvis det bliver nødvendigt. Det vil så kræve 2 i træk efter denne her sæson.