Kroos tråden

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 3 måneder siden #13 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Kroos tråden

Siempre Madrid post=175903 skrev:

Madridista02 post=175902 skrev:

Siempre Madrid post=175900 skrev: ​Normalt ville jeg ikke have brugt så meget som et sekund på EM-slutrunden, men nu tror jeg at jeg vil sætte mig og følge Tysklands kampe og håbe, at de stryger helt til tops.

​Hvorfor ville du ikke følge EM, normalt?

​Landskampe siger mig intet. Overhovedet.

​Fair nok, sådan har jeg det også, medmindre det er store slutrunder. Vm og Em/Copa America/ Afc er hyggelig og underholdende synes jeg.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=175900 skrev: ​Normalt ville jeg ikke have brugt så meget som et sekund på EM-slutrunden, men nu tror jeg at jeg vil sætte mig og følge Tysklands kampe og håbe, at de stryger helt til tops.

Samme her.

Min kærlighed ligger ikke til fodboldspillet men til Real Madrid CF.

2 år 3 måneder siden #15 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Kroos tråden
Efter så stærk en sæson troede jeg faktisk han ville tage et år mere. Men han står ved sine ord - han vil stoppe på toppen. Og det må man sige han har gjort.​

Kroos har også fået meget kritik, selv herinde. En kedelig spiller, der kun spiller til siden. Jeg har aldrig forstået det. Han har altid været verdensklasse i mine øjne og har altid forsvaret hans rolle på holdet, selv i hans mindre gode perioder. En dybdeliggende playmaker blandt de bedste nogensinde og i samme kategori som Xavi, Pirlo og Xabi Alonso. Hvordan man lige rankerer dem bliver meget subjektivt, men ingen tvivl om at de var perfekte i deres roller. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 3 måneder siden #16 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Kroos tråden
Til jer som er trænere så har Toni Kroos en app. Den er meget fed faktisk

2 år 3 måneder siden #17 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Kroos tråden
​Kroos er bare en weltmeister i kloge beslutninger i alt hvad han fortager sig. Han stopper på det helt rigtige tidspunkt. Det var der fandme mange der kunne lære noget af. Ligesom mange andre havde jeg også set han blev et år mere. Han er bare en kæmpe chef. Jeg kommer til at savne hans altid vel-friseret hår, og hans afleveringsprocent på over 90%
Engenlig havde jeg besluttet mig for at jeg ville købe en Real trøje med Modric på ryggen her inden CL finalen. Det bliver jeg simpelthen nød til at lave om til Kroos. Tak for alt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, 9eren

2 år 3 måneder siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
​Elsker Kroos. Kommer virkelig til at savne ham. Det gør stadig ondt.

2 år 3 måneder siden #19 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Kroos tråden
​Kroos er en spiller man bare ikke kan andet end at elske.
Jeg har sjældent set ham brokke sig overfor dommere, men lader som Michael Laudrup også gjorde, altid føderne snakke fremfor mundtøjet.

Ægte tysk kvalitet - quadratisch - pratisch - gut - uden de store armbevægelser og dikkedarer! Hans dirigentrolle og ekstreme pasningssikkerhed på midtbanen vil blive savnet.

Men jeg er overbevist om at hans visionære blik, også har set at vi har ganske potentielle kandidater på midtbanen i form af fx. Bellingham og Camavinga og Güler som sagtens vil kunne overtage den tunge stafet.
Så klog som han er, har han valgt at stoppe på toppen (i ægte Muhammed Ali og Khabib stil) og overlade ansvaret til en af de andre coming stars.

Farvel til en sand sportman, en sand rRal legende der aldrig har bragt sig selv over klubben.
Og forhåbentlig et "på gensyn" i form af en tjans i Real Madrid. Vi har vel altid brug for sådanne typer, der er i stand til at fungere som ambassadører for denne enorme klub.

Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved mohbar.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 3 måneder siden #20 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Kroos tråden
​Jeg er spændt på det næste step, for det er nødt til at afkræve flere taktiske ændringer i vores spillestil. Der findes ikke en Kroos derude og en lignende spiller vil være af lavere kvalitet. Jeg frygter konsekvensen ved ikke at have ham som dirigent til at styre spillet, men det åbner forhåbentligt op for andre måder at løse det på i dynamikken og de mønstre vi spiller med. Det er spændende hvad Ancelotti finder på men det tvinger en ændring frem i spillestilen.

2 år 3 måneder siden #21 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Kroos tråden

Estadio Santiago Bernabéu post=175916 skrev:

Samme her.

​Altså landsholdsfodbold siger mig heller ikke alverden - lidt ligesom Superligaen. Men at sige kærligheden ikke ligger til fodbold, skurrer mig lidt mod hårene. Måske er vi enige dog.

Kan du ikke fascineres af andre facetter af fodbolden end Real Madrid? Hvad med dokumentarer om andre storhold gennem tiden? Taktik-videoer? Bagom-footage fra træningsbanen og omklædningsrummet? Hvad med en topkamp fra Premier League?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 3 måneder siden #22 af nono
Besvaret af nono på emne Kroos tråden
Toni Kroos og Luka Modric er for Real Madrid og hinanden hvad Xavi og Iniesta var for Barcelona. Historiske. Uerstattelige. Synonymer med klubben. En æra. Endeløs succes.

Da Toni Kroos skiftede til Real Madrid i 2014 kan jeg huske at jeg udbrød "Real Madrid har købt verdens bedste midtbanespiller". Det skulle vise sig at være så sandt som det var sagt, selvom han måtte dele pladsen med en Kroat der ligesom Kroos også bare voksede og voksede sæson for sæson.

Jeg vil savne at se kampe på "Kroos-control". Savne en spiller der nærmest aldrig satte et ben forkert, mistede en bold eller fejlede en aflevering. Kroos er ro og stoicisme til Modrics bevægelighed og arbejdsraseri. Sammen var de ren magi. Det er trist at det er forbi, men for pokker hvor er jeg taknemmelig for minderne.

Selvom det muligvis betyder at Modric får en sæson mere og herefter takker af i Madrid, føles det alligevel som det store farvel sker nu med Kroos afgang. Aldrig mere skal vi se giganternes dans. Hvis jeg ikke allerede var fyret godt op til finalen d. 1, så er jeg det nu: Kroos skal vinde nummer 15 og kunne man være så heldig at man havde en komfortabel føring omkring minut 86, så kunne en sidste vals med Modric - Kroos på midtbanen godt få mig til at svede lidt i øjenhulerne :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, 9eren, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 3 måneder siden #23 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Kroos tråden
​Som Brylle er inde på, så kan Kroos ikke erstattes, han er så unik i sin måde at spille fodbold på, og måden han styrer Real Madrid på banen. Og så fornemmer jeg at han virkelig er en kæmpe leder i omklædningsrummet, selvom han ikke snakker meget. Tænk sig at vi har været så heldige at opleve både Kroos og Modric det sidste årti. Og Florentino Perez burde jo sidde i fængsel, sådan som han begik røveri i München, ved at hente Kroos for sølle 25 mio. €. Er han det bedste køb i klubbens historie, når man ser på pris, betydning, vundne titler osv.?

Jeg er virkelig ked af at han stopper, og jeg er spændt på at se hvordan Ancelotti løser det taktisk. Og jeg er samtidig utroligt glad for at Kroos og klubben melder det ud i god tid, så han kan nå at blive hyldet på Bernabeu, noget som andre legender ikke altid har været helt heldige med, af forskellige årsager.

DC19

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 3 måneder siden #24 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Kroos tråden

Ramos4 post=175936 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175916 skrev:

Samme her.

​Altså landsholdsfodbold siger mig heller ikke alverden - lidt ligesom Superligaen. Men at sige kærligheden ikke ligger til fodbold, skurrer mig lidt mod hårene. Måske er vi enige dog.

Kan du ikke fascineres af andre facetter af fodbolden end Real Madrid? Hvad med dokumentarer om andre storhold gennem tiden? Taktik-videoer? Bagom-footage fra træningsbanen og omklædningsrummet? Hvad med en topkamp fra Premier League?

​Ville nok ikke lige bruge Premier League som eksempel, da jeg synes deres "top" kampe ofte er kedelige og ikke ret højt niveau, men ellers er jeg enig i hvad du skriver. Italiensk fodbold er fedt og medrivende synes jeg.

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum