Real Madrid - Dortmund - CL-finale

4 måneder 3 uger siden #1 af Siempre Madrid
​Om halvandet døgn er vi i fuld gang og vi kan jo ikke løbe fra, at vi er storfavoritter til at hjemtage nr. 15.

Hvordan er jeres fornemmelse op til kampen?

Og har I fået lyttet til vores to podcasts om kampen?
Optakt til Champions League-finalen: Dortmund vs. Real Madrid | Madridista.dk Podcast (podbean.com)
Optakt til Champions League-finalen: Snak med BVB-fan Thomas Falkenhagen | Madridista.dk Podcast (podbean.com)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #2 af Realex
Jeg har aldrig følt mig mere sikker i en finale, og det gør mig lidt nervøs.

Alt taler for at Real Madrid løfter det 15. CL-trofæ i morgen. Truppens styrke og mentalitet, modstanderen, bookmakerne, og faktummet at ​Real Madrid kun vinder finaler.

Men alt dette gør, at jeg alligevel har en bange anelse af, at Madrid måske tager for let på opgaven, og at Dortmund - modsat tidligere finalemodstandere - rent faktisk kommer med en taktik, der kan udfordrer alle de fordele Real Madrid kommer ind til kampen med. 
 
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Realex.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 3 uger siden #3 af Madridista02
Jeg er nervøs og spændt! De sidste seks CHL finaler vi har spillet, er det klart den her kamp, hvor vi er størst favoritter. Og Dortmund har været elendige i den hjemlige liga men man må også anerkende, at de står i finalen af en grund. Jeg frygter mest deres fysik og højde på dødbolde, der tror jeg de kan drille os. Og der kommer vi til at savne Tchouameni og en højere cb end Nacho. Samtidigt er jeg også spændt på at se Camavinga spille cdm i en så stor kamp. Han plejer at være utilregnelig, på godt og ondt, og det her bliver virkelig den store test for ham, i mine øjne: kan vi stole på ham eller ej? Så er der Sancho, som er i virkelig god form og som imponerede mig ret meget i mod PSG, han kan godt drille Carvajal og Mendy, men! Alt det sagt, så er vi klare favoritter og jeg glæder mig til at se vores stjerner, udfordre Dortmund. Glæder mig til at se Vini og Rodrygo. Og jeg glæder mig til at se Mendy og Carvajal, Rüdiger og Nacho, tage sig af Dortmunds trusler. Også spændende med Courtois. Vildt han har været ude hele året og nu skal spille finale!

- Jeg kunne egentlig nævne alle vores spillere, jeg glæder mig bare til at se dem spille og vise den erfaring de besidder!!
Vamoooooosssssss!!!!!

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved Madridista02.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det eneste jeg er bange for er Real Madrid tager for let på opgaven. Og det er jeg ikke engang særlig bange for fordi Real Madrids spillere ved godt hvad det drejer sig om.

Og øv med Tchouaméni!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #5 af Wpee86DK
Er der storskærmsarrengement nogen stedder?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #6 af Ramos4

Wpee86DK post=176220 skrev: Er der storskærmsarrengement nogen stedder?

​Tivoli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #7 af Wpee86DK

Ramos4 post=176221 skrev:

Wpee86DK post=176220 skrev: Er der storskærmsarrengement nogen stedder?

​Tivoli.

​Det lyder dyrt for at se en kamp.. Der laves ikke noget på Proud Marry længere for madrididistas? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #8 af Ramos4
Ved ikke om der er deciderede Madrid-events, men der er mange barer der viser CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #9 af -#7-
​Jeg tror alt andet lige at vi kommer til at dominere kampen, Kroos, Camavinga og Bellingham er bare bedre end Brandt, Sabitzer og Can. Men jeg kunne også godt se Dortmund score på et eller andet "lucky punch", fordi Sancho og Adeyemi bare har en fart og teknik som kan gøre ondt på alle hold.

Jeg synes at Ryerson og Maatsen på deres backs er gode, men jeg synes også at de især havde problemer med Dembele mod PSG, og både Rodrygo men især Vinicius i hvert fald er mindst et niveau over Dembele.

Har folk et bud på resultatet? Jeg tror på 3-1. To mål af Vinicius og et drøn på langskud af Valverde.

DC19
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved -#7-.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #10 af Ramos4
Frygter at Dortmund kommer foran og så pakker sig godt. De lukkede 0 ind i to opgør mod PSG, der godt nok havde fire på stangen i hvert opgør.

Hvis vi kommer foran først, så tror jeg det bliver rimelig easy days.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #11 af Matamoro
Er der nogen som kan anbefale et godt sted i København hvor man både kan spise og se kampen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #12 af JesperThomsen
​Carlo er iskold, startopstillingen er allerede klar :) Hala Madrid! 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum