Rejser til Madrid

3 måneder 2 uger siden #1 af Roden
Rejser til Madrid blev oprettet af Roden
​Hej medmadridistas!

Jeg ville høre om der var en eller flere af jer der kunne give mig et par gode råd angående en tur til Madrid for at opleve Real Madrid. Jeg tænkte om I havde nogle gode råd angående hotel og om det er en god ide at bestille billetter hjemme fra.
Det er min søn på 9 og jeg selv der skal afsted.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 2 uger siden #2 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rejser til Madrid
​Hvis du har mod på det, skal du arrangere det selv. Det er langt billigere.

Vi har samlet lidt gode råd og information her:
Rejseguiden (madridista.dk)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

3 måneder 2 uger siden #3 af Roden
Besvaret af Roden på emne Rejser til Madrid
​Jeg er nordjyde, så er der noget der kan gøres billigt, så er det forsøget værd!
Tak for info! 😁👍🏼

3 måneder 2 uger siden #4 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rejser til Madrid
​Hvis det skulle have interesse, kan man med fordel granske "Spain Revealed", hvor australieneren med sin spanske kone, qua erfaringen giver mange råd:

Madrid - ligesom de andre store byer - har tyveri-problemer, så pas på. Og undgå for enhver pris paella, da de fleste restauranter varmer retten op, og skal man alligevel spise denne Valencia-ret, så gør det ved en "rigtig" restaurant, der tilberede den korrekt (dvs. mere end 30 minutter). :-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Roden

3 måneder 1 uge siden #5 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rejser til Madrid
Er der i den forbindelse nogen der ved hvornår den eksakte dato for kampene bliver besluttet? De første kampe i ligaen er jo allerede skemalagt, men nogen der ved hvornår de næste bliver fastlagt, sådan cirka?

Tak.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

3 måneder 1 uge siden #6 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rejser til Madrid

Ramos4 post=176928 skrev: Er der i den forbindelse nogen der ved hvornår den eksakte dato for kampene bliver besluttet? De første kampe i ligaen er jo allerede skemalagt, men nogen der ved hvornår de næste bliver fastlagt, sådan cirka?

Tak.

​De præcise datoer kommer 2-3 uger før.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 uger 1 dag siden #7 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rejser til Madrid
​Jeg hijacker lige den her tråd og håber på, at der er lidt Madridista-ekspertise, som byder sig ind.

Jeg hiver min bedre halvdel med ned og ser RM - Osasune næste weekend, og det er bliver forrygende.

Det er bestemt ikke første gang, at det er tilfældet, og jeg har aldrig haft problemer med som Madridista Premium-medlem at hapse to billetter, når de er blevet frigivet.

MEN - jeg har fulgt lidt med på diverse fora den seneste måneds tid, og ud fra hvad jeg læser, så er der en masse tredjepartsfirmaer, der på en eller anden shady måde fucker med systemet. Med andre ord: I det sekund, biletter bliver frigivet til Madridista Premium-medlemmer, er der udsolgt. Det skulle være nærmest umuligt, om så du sidder klar med utallige devices, at score en billet. Sandsynligvis fordi det er bots, der tager alle billetterne, som så bliver solgt til dobbeltpris.

Og det er altså til trods for, at de her kampe ikke ender med at være udsolgte.

Derfor har jeg brug for de kloges hjælp med en række spørgsmål.

Kan man, hvis nu en Socio, som kan hente billetter endnu tidligere, herinde byder sig til (krydser fingre!), købe en billet gennem vedkommende? 

Hvis ikke - har folk så erfaringer med at have købt billetter her den seneste tid? Skal man have is i maven og vente på, at der måske bliver frigivet nogen på den officielle hjemmeside i dagene op til kampen?

Skal man bare købe nogen til dobbeltpris hos Viagogo for at være sikker? Eller hvad med ude ved stadion?

Mit eneste krav er selvfølgelig, at vi skal sidde ved siden af hinanden, og at jeg ikke vil risikere at havne uden en billet.

Tusind tak allesammen!

3 uger 23 timer siden #8 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Rejser til Madrid
Hej Sebberg,

Havde akkurat samme problem og har altid købt via Real Madrids hjemmeside. Da jeg var på Bernabeu mod Alaves i denne sæson endte jeg også med at bruge et tredjepart for at sikre mig en billet.

Jeg havde lavet test i de forrige kampe om jeg kunne komme igennem og bestille. Det kunne jeg, men aldrig to sammenhængende pladser. Så det sikre er nok desværre at købe via en tredjepart og det virkede fint omend vi gav 3000kr fremfor 1500kr de normalt vil koste. Vi endte med at gå ned på nogle bedre pladser under kampen.

Men jeg gik ind, efter jeg havde købt billetter, for at se om jeg kunne finde billetter et par dage før kampen på Real Madrids hjemmeside. Og der var masser af billetter, hvor vi kunne sidde sammen.

Hypen var stor i de første kampe, men det er stillet af nu. Skulle jeg derned nu, mod den modstander, så havde jeg holdt is i maven og købt når de blev frigivet for offentligheden. Evt blot et par dage før. Det burde ikke været et problem overhovedet.

God kamp! Stadion er virkelig blevet fedt.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.

2 uger 3 dage siden #9 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Rejser til Madrid
​Tusind tak for svaret, Figo. Det tyder på, at jeg skal holde hovedet koldt og bestille dagen før eller lignende. Alternativt kan jeg jo godt købe hos en tredjepart kort før tid, hvis det er. Kampen bliver nok ikke udsolgt.

Leveret af Kunena Forum