Social arrangement i kbh
1 måned 1 uge siden #1
af Modric91
Social arrangement i kbh blev oprettet af Modric91
Davs alle Madridista's
Jeg vil lige tage temperaturen af forummet og spørge ud om der nogen som vil mødes og se Madrids kampe et sted inde i kbh. Vi kunne lave en Whatsapp gruppe og mødes af og til i løbet af sæsonen.
Jeg ved ikke om det allerede findes men jeg har ikke stødt på noget endnu.
Lad mig høre hvad folk synes.
Jeg vil lige tage temperaturen af forummet og spørge ud om der nogen som vil mødes og se Madrids kampe et sted inde i kbh. Vi kunne lave en Whatsapp gruppe og mødes af og til i løbet af sæsonen.
Jeg ved ikke om det allerede findes men jeg har ikke stødt på noget endnu.
Lad mig høre hvad folk synes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 måned 1 uge siden #2
af 9eren
Galactico downfall version 2
Besvaret af 9eren på emne Social arrangement i kbh
Jeg har været der. Gode minder men det er så besværligt at finde et sted i DK der prioritere spansk fodbold og noget man kan stole på.
Jeg er derfor ikke en af dem der hopper på arrangementer mere i DK
Jeg er derfor ikke en af dem der hopper på arrangementer mere i DK
Galactico downfall version 2
1 måned 1 uge siden #3
af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Social arrangement i kbh
Super frisk.
Jeg er lige flyttet til København, og alle de hoveder jeg kender herovre er Liverpool, United eller Barca-fans.
Men som 9’eren siger er det svært at stole på
om stederne viser spansk fodbold. Jeg har før set Real på Pub & Sport, man kan måske lave en aftale med dem hvis nok er friske. Det er også der de danske Milan-fans mødes.
Jeg er lige flyttet til København, og alle de hoveder jeg kender herovre er Liverpool, United eller Barca-fans.
Men som 9’eren siger er det svært at stole på
om stederne viser spansk fodbold. Jeg har før set Real på Pub & Sport, man kan måske lave en aftale med dem hvis nok er friske. Det er også der de danske Milan-fans mødes.
1 måned 1 uge siden #4
af Modric91
Besvaret af Modric91 på emne Social arrangement i kbh
Er det så svært at se det offentligt ? jeg plejer at kampene hjemme så jeg har ingen ide men jeg ville da tro at Reals kampe da vises i sportsbarer. hvad ville man se i stedet ? der er jo ikke superliga på aftenerne normalt.
Jeg tænker mere central central ala proud mary. har de ikke mange skærme med forskellige kampe ? jeg kan ikke tro at ingen af de skærme viser real.
Jeg tænker mere central central ala proud mary. har de ikke mange skærme med forskellige kampe ? jeg kan ikke tro at ingen af de skærme viser real.