Bellingham’s bedste position – hvad mener I?

3 uger 5 dage siden #1 af zizou21
​Hej Madridistas,

Jeg har tænkt meget over Jude Bellingham og hans rolle i holdet – især med tanke på næste sæson. Jeg er personligt i tvivl om, hvor hans bedste position egentlig er. Skal han fortsætte i den offensive 10’er rolle, eller bør han rykkes lidt tilbage i banen og få en mere kontrollerende, box-to-box funktion?

Jeg synes, han skal være omdrejningspunktet for Real Madrid fremadrettet – men måske i en lidt ændret rolle.

Dog er jeg begyndt at tvivle lidt på hans pasningsevner – især i det etablerede spil. Han har masser af drive, mål og intensitet, men mangler han det sidste blik og præcision i afleveringerne til at styre et kampbillede som en klassisk midtbanedirigent?

Eksempler:

Mod Osasuna og Napoli var han stærk i dybden og brød linjer med bolden – mere som 8’er.

Mod Barcelona og Atletico synes jeg, han blev for isoleret i top-positionen og havde for få berøringer – måske blev han brugt for langt fremme?

Og i kampe hvor vi mangler struktur, synes jeg ikke han formår at få rytme ind i spillet med sine pasninger.

Hvad tænker I?
Hvor ser I hans største potentiale?
Kan han blive den spiller, der binder midtbanen sammen – eller skal han have en mere fri rolle omkring feltet?

Glæder mig til at høre jeres input!
Hala Madrid

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 5 dage siden #2 af Dybbøl
Jeg ser Bellingham som verdens bedste 10’er. 

Han er mål farlig, har øje for sine medspillere og løbestærk bl.a.  

Som nævnt tidligere herinde, så ser jeg et kæmpe lys i Sesko som 9’er for os. 

4-2-3-1
                       Sesko

Mbappe     Bellingham      ????

Vil elske at se Bellingham servicere, fighte og score masser af mål med Mbappe og Sesko omkring sig.   

Samtidig med at Valverde ligger bag ham og løber solen sort og muligvis Zubimendi til at dirregere spillet.  

Men altså hvis vores kommende træner er Xabi som spille 3-5-2, så ved jeg ikke hvordan Bellingham er bedst :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Dragam

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 uger 4 dage siden #3 af Madridista02

Dybbøl post=184965 skrev: Jeg ser Bellingham som verdens bedste 10’er. 

Han er mål farlig, har øje for sine medspillere og løbestærk bl.a.  

Som nævnt tidligere herinde, så ser jeg et kæmpe lys i Sesko som 9’er for os. 

4-2-3-1
                       Sesko

Mbappe     Bellingham      ????

Vil elske at se Bellingham servicere, fighte og score masser af mål med Mbappe og Sesko omkring sig.   

Samtidig med at Valverde ligger bag ham og løber solen sort og muligvis Zubimendi til at dirregere spillet.  

Men altså hvis vores kommende træner er Xabi som spille 3-5-2, så ved jeg ikke hvordan Bellingham er bedst :D

​Sesko?! Den havde jeg ikke set komme, hvad ser du i ham? Han er en target man type, ikke?

Jeg savner Pepe :(

3 uger 4 dage siden #4 af Dybbøl
​Madridista02

Først og fremmest, så er han ikke en “stor stjerne”. Han vil være ydmyg og stolt over at spille i den hvide trøje. 

21 år.

Høj, så vi har en der kan true i luft spillet.

Stærk med rygge mod målet, så han kan spille et-to med Bellingham. 

God teknisk. Sparker godt med begge ben. Hans teknik gør også at han kan falde ned i banen for at modtage bolden, for at frigøre plads til Mbappe til at tag dybe løb. 

Udmærket fart. Både med og uden bold. 

Stor løbe indsats. Han kan være nøglen til at starte et genpres eller presse højt, for han vil gerne løbe og arbejde for holdet. 

40 kampe, 20 mål og 6 assists i denne sæson for Leipzig. 

Alt dette i én pakke. Én pakke som ikke ser sig selv som en stor stjerne og derfor er klar til at arbejde i holdets tjeneste. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold, Dragam

3 uger 4 dage siden #5 af madrid2000

Dybbøl post=184968 skrev: ​Madridista02

Først og fremmest, så er han ikke en “stor stjerne”. Han vil være ydmyg og stolt over at spille i den hvide trøje. 

21 år.

God teknisk. Sparker godt med begge ben. Hans teknik gør også at han kan falde ned i banen for at modtage bolden, for at frigøre plads til Mbappe til at tag dybe løb. 

Stor løbe indsats. Han kan være nøglen til at starte et genpres eller presse højt, for han vil gerne løbe og arbejde for holdet. 

Alt dette i én pakke. Én pakke som ikke ser sig selv som en stor stjerne og derfor er klar til at arbejde i holdets tjeneste. 

​Hvor har vi hørt den beskrivelse før? Tænker på en serbisk angriber :-)

3 uger 4 dage siden #6 af Dragam

madrid2000 post=184969 skrev:

Dybbøl post=184968 skrev: ​Madridista02

21 år.

​Hvor har vi hørt den beskrivelse før? Tænker på en serbisk angriber :-)

​Høj og stærk i luftspillet ?! Argh, vel...

3 uger 4 dage siden #7 af Lars1991
​Jovic er da god i luftspillet? Han scorer da i hvert fald mange mål på hovedstød. Flere end Sesko f.eks, selvom Sesko er en del højere. 

Sesko buddet giver god mening for dem der synes at vi skal have en targetman, der ikke rigtig bidrager med andet end tilstedeværelse i feltet og som 9'er. For nej, han er ikke specielt god teknisk og ville ikke kunne bidrage meget i det åbne spil. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig forstår dette ønske om den type spiller i Real Madrid, i hvert fald ikke som en der skal udfordre startopstliingen... og jeg tror aldrig det ville komme til at fungere i vores klub heller. Men fair nok, hvis man tænker det er løsningen på vores offensive problemer :)

3 uger 4 dage siden #8 af Dragam

Lars1991 post=184973 skrev: ​Jovic er da god i luftspillet? Han scorer da i hvert fald mange mål på hovedstød. Flere end Sesko f.eks, selvom Sesko er en del højere. 

Sesko buddet giver god mening for dem der synes at vi skal have en targetman, der ikke rigtig bidrager med andet end tilstedeværelse i feltet og som 9'er. For nej, han er ikke specielt god teknisk og ville ikke kunne bidrage meget i det åbne spil. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig forstår dette ønske om den type spiller i Real Madrid, i hvert fald ikke som en der skal udfordre startopstliingen... og jeg tror aldrig det ville komme til at fungere i vores klub heller. Men fair nok, hvis man tænker det er løsningen på vores offensive problemer :)

Hvis samspillet mellem resten af holdet fungerer, så gør det ikke noget, at vores 9'er ikke tager del i det. Vi mangler en 9'er vi kan spille den op på, og flick den videre - mbappe taber duellen med forsvarene 10 ud af 10 gange. Og så mangler vi en 9er der fylder noget i feltet, og er god på hovedet - det bør være åbenlyst for enhver, at så snart modstanderen står med en lav blok, så fungerer mbappe ikke som 9'er, da hans eneste våben er farten i dybden.

Leveret af Kunena Forum