Fem spillere skal blive - Fem spillere skal ud. Hvem?

7 måneder 1 uge siden #1 af Siempre Madrid
​Følger lige op på Lars1991s opslag i vores optakts-tråd: ​madridista stiller et meget sjovt spørgsmål på twitter. Hvis i skulle nævne 5 spillere man absolut skal beholde, og 5 spillere man absolut skal af med, hvem er det så?

For mit eget vedkommende: 
Beholde: Courtois, Mbappé, Asencio, Carreras, Huijsen.
Af med: de fem fodbold invalide Trent, Carvajal, Militao, Alaba og Mendy.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 1 uge siden #2 af Ramos4
Beholde: Courtois, Mbappé, Carreras, Gonzalo, Franco.

Couldn't care less about them: Vinicius, Rodrygo, Camavinga, Tchouameni, Jude, (Valverde).

Jeg gider ikke nævne de fodboldinvalide som Carvajal, Ceballos og Mendy etc.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

7 måneder 1 uge siden #3 af Real HWL
​Behold: Courtois, Arda, Mastantouno, Carreras og Mbappe selvom han på mange områder også skuffer mig men han laver simpelthen for mange mål til at han skal ud af klubben.

UD: Vinicius, Mendy, Alaba, Rudiger, Valverde. Det gør ondt at nævne Valverde da han har været min yndlingsspiller i et par år.. Men han ligner en mand der er brændt totalt ud i Real Madrid. Han burde udvise leder egenskaber, men gør præcis det modsatte, han ligner jo en røv der er træt af at skide. Han trænger til nye udfordringer.

Jeg ville gerne have mange flere ud. Syntes engenligt kun det er Courtois der har den rigtige Real Madrid DNA. Resten kan for min skyld skride ad helveds til. 

Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, Dragam

7 måneder 1 uge siden #4 af NickyMad
Beholde: Courtois, Mbappe, Carreras, Huijsen, Tchouameni

Af med: Vinicius, Rodrygo, Ceballos, Mendy, Militao

Undlader at nævne Alaba, Rudiger, Carvajal grundet kontraktudløb. Det er tilsyneladende noget sværere for os at sælge spillere.

7 måneder 1 uge siden #5 af mohbar
​Behold: Mbappe, Courtois, Guler, Acensio, Garcia
Ud: Vini, Jude, Ceballos, Mendy, Alaba

Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved mohbar.

7 måneder 1 uge siden #6 af -#7-
​Må man kun vælge 5 der skal ud? 

Lad mig sige det sådan at jeg kun vil beholde Courtois og Carreras i den nuværende trup. Mbappe er selvfølgelig dygtig og scorer sine mål, men jeg har ikke de store følelser for manden. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam, Ramos4

7 måneder 1 uge siden #7 af NachoFernández
Mega godt spørgsmål. Spændende tråd det kan blive. 

Jeg tænker meget i forhold til at vi SKAL bygge et nyt Real Madrid med en rød tråd der tager udgangspunkt i højere kollektivt pres og flere planer på bolden.  Og så tænker jeg også fremad, for det bliver noget rod at få styr på og det kommer til at tage lang tid.  

Behold:
Asencio og Hujsen: Trods fejl og mangler i deres spil og beslutninger tror jeg på vi skal bygge op om de to. En af de få som holder sig nogenlunde fra skader. Ægte vindergen, aggressive og passer perfekt til at spille i et højt pres. Asensio viser virkelig mandsmod og kommer altid med en Ramos-attitude og Hujsen på bolden bliver guld værd med lidt erfaring. 

Carreras: Har været mega solid og opfylder rigtig mange parametre hvis vi skal være et dominerende hold. Defensivt solid, dygtig til at komme ud af pres og meget aktiv offensivt. Ham skal vi bygge op om. 

Endrick: Generationstalent. Han bliver så mega afgørende, hvis vi giver ham chancen ordentligt. Kombinationen af at kunne true dybt mod store hold, færdighederne i boksen og truslen udefra gør ham mega komplet. Mentalt tror jeg også han kommer til at stå distancen. Der er noget vilje bag ham. 

Mbappe: Verdens bedste fodboldspiller og han scorer bare på alt. Han er et kæmpe aktiv og han vil fungere uanset hvad. 

Smid disse ad helvedes til:

Vinicius: Det er tydeligt for alle der følger med
Valverde: Jeg tror løbet er kørt, men det var et meget flot run. Ikke god nok på bolden som midtbanespiller og hvis backen irriterer ham så det ud. Der lader til at her også har været attitude problemer
Tchouameni: Spiller en vigtig position men som type alt for outdated. Vi har brug for en ægte spilfordeler som besidder noget dynamik. Guler og Bellingham har ikke vist sig stærke nok til dette 
Mendy: Passer overhovedet ikke til et hold der vil have bolden, presse højt og dominere kampe. Han har sikkert også en løn der er fin at frigive til en anden position
Rudiger: Ville være bange for at man kunne finde på at forlænge pga meritter eller en kort opblomstring. Men han har set meget fysisk begrænset ud de gange han er kommet tilbage efter vi slagtede ham fuldkommen dengang han absolut ikke måtte få pause. Hvis vi skal op og dominere, så bliver det ikke med Rudiger desværre. 

Jeg har ikke givet 100% op på Rodrygo men han kunne også være nævnt. Ceballos, Carvajal og Alaba forventer jeg man er afklaret omkring

Og så er der et spørgsmålstegn omkring Jude og Güler. De fungerer ikke sammen og de gør vores midtbane alt for åben når de spiller sammen. Enten skal en ny træner kunne fikse det eller også skal en af dem ud. Og så tror jeg at truppen har bedst af at Jude hopper videre, selvom jeg håber vi løser det. 
Courtois skal vi også holde fast på, men han er 33 og selvom målmænd holder længe, så håber jeg vi udviser rettidig omhu og finder en meget dygtig shotstopper som lige er et nøk op med fødderne. 

7 måneder 1 uge siden #8 af Estadio Santiago Bernabéu
Skal absolut beholde:
1. Mbappé
2. Courtois
3. Bellingham
4. Carreras
5. Asencio

“In that order”

Skal absolut af med:
1. Vini
2. Mendy
3. Alaba
4. Ceballos
5. Carvajal

Har ikke brug for at komme af med Carvajal men vi skal have frigivet nogle lønkroner. Vini skal vi for alt i verden af med hvis vi vil have en chance for at genopbygge.

Skal absolut købes:
Vitinha, Bastoni, Pedri
Tre spillere er nok. Ja ja det er umulige ønsker men det er en leg.
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

7 måneder 1 uge siden #9 af Dragam
Skal absolut beholde : Courtois.

Resten kan hoppe i havnen for min skyld. Men hvis vi skal lege legen med 5 der beholdes, så kunne de øvrige være mbappe, carreras, ascensio, og garcia.

Ud: VINI !!! Han skulle have været ud for 2 år siden...
Mendy
Alaba
Militao
Rüdiger

Carvajal kunne også være en del af det fodbold-invalide forsvar der blev sendt på pension.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum