Mourinho vs. Ronaldo konflikten
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
www.sporten.dk/fodbold/ronaldo-rasende-p...id-f...-dig-mourinho
Link fra episoden
Hvad tænker i om det? er der noget sandt i historien, eller er det ren nonsens. Jeg vil da som den første sige, det var en meget følelsesladet fejring af målet man så fra Cristiano.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er min version og den kan være lige så god som de spanske journalisters.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- falle
- Gæst
-
Iøvrigt skal de passe på med at oversætte for meget. Det han siger kan enten være portugisisk eller spansk og de har hver sin betydning, som er vidt forskellige!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Det er min version og den kan være lige så god som de spanske journalisters.
Egentlig ikke.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- MadridistaPOR
- Gæst
-
Har fulgt med i en del år nu for at få mit daglige madrid fix, uden at rigtigt oprette en konto, men med denne her video kunne jeg ikke lade vær. Jeg er selv portugiser og foda-se er som fuck, men bliver også brugt på mange måder, når man er sur, glad og i mange andre tilfælde, det er et fyldeord som fuck nu er blevet. Så i skal nok ikke ligge så meget i det :D. Var det her ikke efter han brændte straffe? lur mig ikke om at han sagde det fordi han endlig fik den ind :P
Jeg bruger det nok en tusinde gange om dagen selv hehe
Det er jo ikke sikkert man gider blande sig i andres interne stridigheder, medminde man altså er en kælling .
Ronaldo har været i højeste gear pga. hans brændte straffespark, og så score han bagefter. Fuck det var godt....så køre vi igen!!
- sramos47
- Gæst
-
NDR skrev: (...) det er ikke en flok forstyrrede tøser i puperteten vi her taler om.
Det virker ellers en gang imellem sådan.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg synes dog det er interessant, at Mourinho i den seneste tid har modtaget markant mindre opbakning fra truppen end tidligere. I starten af sæsonen var det helt tydeligt, at Mourinho var på kant med den spanske del af truppen, men stadig havde en enorm opbakning i store dele, særligt den portugisiske/brasilianske del.
Nu har Cristiano på intet tidspunkt af sin Madrid-tid brugt tid på medierne, når det har omhandlet ting i truppen, noget man i høj grad må respektere. Han har dog tidligere været en af de første ude hos Mourinho efter scoringer, noget som også har været gengældt den anden vej. Det har jeg ikke på samme måde oplevet i de seneste uger, men det kan selvfølgelig være en overfortolkning.
Det er dog interessant, at Pepe så åbenlyst tager Ikers parti. Det er i høj grad et tegn på, at Pepe - som er den mest talende af portugiserne - og dennes klike ikke længere står bag Mourinho, i hvert fald ikke uanset hvad.
Man skal ikke overfortolke på enkeltsituationer, som Marca og AS er verdensmestre til, men ser man på det store billede, så tyder det altså langt fra på, at det er lykkedes Mourinho at samle truppen. Faktisk virker det som om den aldrig har været mere splittet end lige nu. Noget som er yderst interessant, når nu portugiseren blev hentet til Madrid med to hovedformål. Samle truppen og bringe titlerne. Tre år inde i portugiserens regeringstid er det langt fra lykkedes.
- falle
- Gæst
-
Hvor har du fra at de nu er bedste venner? Ronaldo blev set sammen med Varane og Ramos til tennis forleden; er Ronaldo så blevet bedste venner med dem nu fremfor Pepe?
Nu må alle mulige åndsvage påstande holde.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Angiveligt skal Cristiano Ronaldo have skældt Pepe ud for at have kritiseret Mourinho offentligt.
Link?