Mourinho vs. Ronaldo konflikten
raul7=kongen skrev: Noget som er yderst interessant, når nu portugiseren blev hentet til Madrid med to hovedformål. Samle truppen og bringe titlerne. Tre år inde i portugiserens regeringstid er det langt fra lykkedes.
Jeg kan ikke huske om det er en fodboldekspert eller en ledelsesteori - sandsynligvis det sidste - der sagde, at hvis man ikke kunne samle medarbejderne om et mål, så kunne man altid samle dem om at hade lederen. Hvis alle rygterne og spekulationerne er sande, så er Mourinho faktisk vores Jesus. Han tager vores (holdets) synder på sig, og forlader dem så.
Nøj, hvor er det smukt når alle spekulationerne falder ud til ens egen (Mourinhos) fordel!
Mourinho praktiserede i øvrigt denne stil tidligere, dog ikke med sig selv som hadeobjekt, men han fik skabt et billede i Chelsea af at alle andre hadede dem, hvilket skabte den trodsreaktion og fandenivoldskhed, som kendetegnede Mourinhos Chelsea.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev: Angiveligt skal Cristiano Ronaldo have skældt Pepe ud for at have kritiseret Mourinho offentligt.
Link?
Det får du senere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Alt bliver analyseret og fortolket lige pt. og i den grad også overfortolket.
Jeg synes dog det er interessant, at Mourinho i den seneste tid har modtaget markant mindre opbakning fra truppen end tidligere. I starten af sæsonen var det helt tydeligt, at Mourinho var på kant med den spanske del af truppen, men stadig havde en enorm opbakning i store dele, særligt den portugisiske/brasilianske del.
Nu har Cristiano på intet tidspunkt af sin Madrid-tid brugt tid på medierne, når det har omhandlet ting i truppen, noget man i høj grad må respektere. Han har dog tidligere været en af de første ude hos Mourinho efter scoringer, noget som også har været gengældt den anden vej. Det har jeg ikke på samme måde oplevet i de seneste uger, men det kan selvfølgelig være en overfortolkning.
Det er dog interessant, at Pepe så åbenlyst tager Ikers parti. Det er i høj grad et tegn på, at Pepe - som er den mest talende af portugiserne - og dennes klike ikke længere står bag Mourinho, i hvert fald ikke uanset hvad.
Man skal ikke overfortolke på enkeltsituationer, som Marca og AS er verdensmestre til, men ser man på det store billede, så tyder det altså langt fra på, at det er lykkedes Mourinho at samle truppen. Faktisk virker det som om den aldrig har været mere splittet end lige nu. Noget som er yderst interessant, når nu portugiseren blev hentet til Madrid med to hovedformål. Samle truppen og bringe titlerne. Tre år inde i portugiserens regeringstid er det langt fra lykkedes.
Mon ikke Pepe ved at han er på vej ud og derfor forsøger at vinde sympati ved at holde med de spanske spillere? Dumt at holde med Mou da han jo er fortid. Men ja, det er så bare mig der overfortolker :)
falle skrev: Elkimri, Ronaldo er da pisse ligeglad med Mourinho og Pepes beef.
Hvor har du fra at de nu er bedste venner? Ronaldo blev set sammen med Varane og Ramos til tennis forleden; er Ronaldo så blevet bedste venner med dem nu fremfor Pepe?
Nu må alle mulige åndsvage påstande holde.
Det var nu heller ikke fordi det jeg er sikker på det er sandheden, jeg gav bare en mulig forklaring på hvorfor Ronaldo er blevet træt af Mou.
Det er ret kendt at Ronaldo og Pepe er buddies.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre Madrid skrev:
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev: Angiveligt skal Cristiano Ronaldo have skældt Pepe ud for at have kritiseret Mourinho offentligt.
Link?
Det får du senere.
Som lovet:
www.defensacentral.com/realmadridfichaje...r-sus-declaraciones-
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.