Statistik I
- rezamadridista
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
13 år 3 måneder siden #1
af rezamadridista
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Statistik I blev oprettet af rezamadridista
Hej :)
Tænkte måske det kunne være optimalt at have en tråd kun til statistik?
Jeg tænker bare, at hvis man fandt nogle interessante tal og man lige ville dele det med andre, så kunne man bare skrive det herinde.
Det kunne være blandt andet tal på sammenligninger (mellem to eller flere spillere, mellem to eller flere hold osv) eller også bare statistik for indeværende sæson (tal der viser hvordan det har gået for RM)
Jeg kan godt starte ud:
Sammenligning mellem Mesut Özil og Iniesta i denne sæson:
Mesut Özil:
Games played: 58
Goals: 16
Assist: 32
Andres Iniesta:
Games played: 53 (5 less)
Goals: 6 (10 less)
Assist: 21 (11 less)
Jeg synes det er lidt vildt af Özil, hvis man tager Real Madrids sæson in mente. Her snakker jeg blandt andet om den splittelse i truppen og vores elendige start i første del af sæsonen, hvor 90 procent af spillerne underpræsterede.
Mange siger at Özil hellere ikke har været så god denne sæson, men med hensyn til mål og assist, så har han leveret.
Denne sæson har endda været hans personlige rekord både med hensyn til mål og med hensyn til assist.
Btw, så ved jeg ikke om mit indlæg har været godt nok til at starte et helt nyt tråd, hvis ikke, så bare slet :)
EDIT: Husk kilden! (glemte den selv :D)
Mesut Özil: espnfc.com/player/_/id/84775/mesut-%C3%B6zil?cc=5739
Andrés Iniesta: espnfc.com/player/_/id/17566/andr%C3%A9s...%A1n-iniesta?cc=5739
Tænkte måske det kunne være optimalt at have en tråd kun til statistik?
Jeg tænker bare, at hvis man fandt nogle interessante tal og man lige ville dele det med andre, så kunne man bare skrive det herinde.
Det kunne være blandt andet tal på sammenligninger (mellem to eller flere spillere, mellem to eller flere hold osv) eller også bare statistik for indeværende sæson (tal der viser hvordan det har gået for RM)
Jeg kan godt starte ud:
Sammenligning mellem Mesut Özil og Iniesta i denne sæson:
Mesut Özil:
Games played: 58
Goals: 16
Assist: 32
Andres Iniesta:
Games played: 53 (5 less)
Goals: 6 (10 less)
Assist: 21 (11 less)
Jeg synes det er lidt vildt af Özil, hvis man tager Real Madrids sæson in mente. Her snakker jeg blandt andet om den splittelse i truppen og vores elendige start i første del af sæsonen, hvor 90 procent af spillerne underpræsterede.
Mange siger at Özil hellere ikke har været så god denne sæson, men med hensyn til mål og assist, så har han leveret.
Denne sæson har endda været hans personlige rekord både med hensyn til mål og med hensyn til assist.
Btw, så ved jeg ikke om mit indlæg har været godt nok til at starte et helt nyt tråd, hvis ikke, så bare slet :)
EDIT: Husk kilden! (glemte den selv :D)
Mesut Özil: espnfc.com/player/_/id/84775/mesut-%C3%B6zil?cc=5739
Andrés Iniesta: espnfc.com/player/_/id/17566/andr%C3%A9s...%A1n-iniesta?cc=5739
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen