Real Madrids hold 2013/2014:
- Realmadrid94
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Personligt, mener jeg man mangler et supplement til Benzema. Targetman? B52! Ej, spøg til side. Lukaku er voldsomt undervurderet, forstår ikke hvorfor folk ikke nævner ham. Han er altså yngre end Varane :D derudover har han størrelsen.
Sad og snakkede med en ven forleden. Det er imponerende hvordan "egen avl" er kommet på mode, blandt RM-fans. Der kommer perioder, som med Butragueno, hvor en generation slår igennem. Er det længslen efter sådan et hold, der får folk til at råbe op om Jese, Jose osv? De ægte Real Madrid værdier, svinder lidt hen. Arrogancen, som Ramos besidder. Hjertet som Casillas besidder. Kan fortsætte med tidligere spillere, men er det for længe siden, siden man bekriger Perez? Hvis spillerne er gode nok, så skal de nok komme igennem. Efter Mourinho kom til, har en milliard spillere fået debut. Er det at give chancen, når man bliver skiftet ind i 88. Min? Skal man fortjene en startplads på de 5 minut?
Har Mourinho ødelagt udviklingen for Nacho og Morata ved at bænke dem på 1.holdet, eller gav han dem chancen? Håber i gider diskutere dette, specielt de ældre. Hvor mange Real Madrid spillere har været gode nok, siden 1990? Hvem er Real Madrid spillere? Hvis man kommer til Real som 16-17 årig, er man så Real Madrid helt ind i hjertet? (Raul)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Han fortæller bla, at vi hører den ene og den anden spiller er på vej væk, og svaret til dette er, så må de betale klausulerne :-)
Har valgt at takke af på forum!
Har valgt at takke af på forum!
Personligt synes jeg det kunne være fantastisk med Redondo som assistent, men Marca skriver idag at Cannavaro skulle være udset som Carlettos højre hånd.
Spændende at se ham i den position, den altid vellidte italienske forsvarsgeneral.
Elkrimi skrev: Som jeg har været inde på tidligere, så har Ancelotti mange forbindelser til spillere med Madrid baggrund; Zidane, Cannavaro, Seedorf, Beckham, Ronaldo, Redondo m.fl.
Personligt synes jeg det kunne være fantastisk med Redondo som assistent, men Marca skriver idag at Cannavaro skulle være udset som Carlettos højre hånd.
Spændende at se ham i den position, den altid vellidte italienske forsvarsgeneral.
Cannavaro:
The 39-year-old has begun his path to becoming a coach, and will be awarded the top UEFA coaching licence in June (2013).
''As a coach, you always dream about being ambitious - where you'd love to coach the best at the top, which in my case would be the Italian national team or Juventus or Real Madrid,'' he said.
''But [what's] more important is being realistic and wanting to coach in the right environment [to] gain the right experience.
''It's funny because as a player, I used to think quite a lot that the coach didn't count too much, it was all about the players.
''But now that I'm doing my licence to become a coach, I understand the importance of having the right coach.''
Read more: www.smh.com.au/sport/a-league/aleague-mu...g.html#ixzz2UZOOktgJ
Træner: Jupp Heynckes (i en eller to sæsoner, hvor efter Zidane, Löw, Klopp skal tage over - og den der tager over skal have mere end 1 sæson til at bevise sit værd - det vil sige at Zidane skal være assistent under jupp)
M: Casillas, Lopez
HVB: Carvajal, Arbeloa, Marcelo og Nacho,
CB: Varane, Albiol, Ramos og Pepe
CM: Alonso, Modric, Casemiro og Khedira
OM: Ozil, Isco
Kant: Ronaldo, Di Maria, Reus og Rodrigo (Bale er rigtig god, men han er for dyr)
BO Benzema og Cavani
Castilla køb:
Sarabia (tilbagekøb), (Mattheus Oliveira, adryan - jeg er dog ikke sikker på hvor gode de er har kun set dem på youtube (ren neymar xD)) samt oprykning af de bedste talenter
salg: Callejon, Kaka (for dyr som bænkevarmer), Adan, Carvalho, Essien
udlån i en eller to sæsoner: Morata, Jese, Cheryshev
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!